37jarige man, advies gevraagd

08-10-2011 22:25 3087 berichten
Ik ben een 44 jarige man en maagd op alle gebieden. Nooit gezoend, nooit gedate en nooit seks gehad.

Huidige status 2018 in 7 jaar tijd sinds het begin van dit topic:

Geen veranderingen.
anoniem_132785 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:42
7.30% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
ooitverlegen schreef:
15-05-2017 20:03
De autistische man die ik via een forum heb gesproken wel. Maar er zijn vast veel mannen voor wie PUA tot niets leidt door verschillen in aanleg en leerbaarheid.

Maar hey; Er ligt nog een hele wereld tussen achter elkaar vrouwen versieren en bij niet één vrouw landen.
Als ik het volgende doorlees:

http://attractioninstitute.com/the-diff ... ctive-man/

denk ik dat PUA niet wat voor me is. Een PUA gebruikt trucjes om een vrouw te verleiden, zover ik die website begrepen heb. Trucjes gebruiken zou mij te veel moeite kosten. Als ik een relatie heb, moet ik doorgaan met trucjes. Ik geloof niet dat ik daarvoor energie heb.
World of Warcraft: Legion
hans66 schreef:
15-05-2017 22:08

denk ik dat PUA niet wat voor me is. Een PUA gebruikt trucjes om een vrouw te verleiden, zover ik die website begrepen heb. Trucjes gebruiken zou mij te veel moeite kosten. Als ik een relatie heb, moet ik doorgaan met trucjes. Ik geloof niet dat ik daarvoor energie heb.
Leuke vergelijking maar ik zie het al: Het boek is niet meer nodig! Gewoon zo worden als de opsomming van de Naturally Attractive Man en het is voor elkaar.
strikjemetstippels schreef:
15-05-2017 19:23
Ja ok, ik denk dat je daar wel gelijk in hebt blijfgewoonbianca. Ik vind het wel interessante materie, wat iemand precies sociaal invoelend maakt en wat niet.

Ik ben niet invoelend, maar ik kan me echt wel inleven in situaties, En dat vind ik niet leuk voor mensen, maar ik heb er zelf weinig gevoel bij verder. Dat wil ik niet zeggen dat ik ze geen hart onder de riem kan steken, dat is vaak al voldoende.

Ik ben ook sociaal, maar ik hoef niet aardig gevonden te worden, dus ik vertoon alleen sociaal gewenst gedrag, wanneer ik daar zin in heb. En inderdaad mensen rekenen je daar meer op af dan wanneer je als een botte hork overkomt.
@hans66: Over de revolutie. Als mijn stoutste dromen bewaarheid worden dan merk je het vanzelf. Ik wil het hier nog niet delen.

@hans66: mijn werk opgeven is geen opoffering. Ik gebruik mijn werk nu ook om mijn passie te kunnen leven. Een deel van mijn spaargeld heb ik al uitgegeven aan persoonlijke ontwikkeling wat ik nodig het voor het vinden van mijn toekomstige vriendin.

Het mooie is dat door die persoonlijke ontwikkelingstrainingen ik ook een heel stuk gegroeid ben in mijn werk. Het kan zijn dat ik aan lager wal raak, maar dat vind ik niet erg. Persoonlijk denk ik eerder dat ik miljonair wordt door mijn verhoogde inzet in mijn passie.
hans66 schreef:
15-05-2017 22:08

Dat met die energie is een hele goeie. Daarom heb ik zelf ook nooit geld gestopt in PUA-coaching. Ik heb wel veel youtube gekeken en daar heb ik veel van geleerd.

Overigens is iemand als de beruchte Julien Blanc al een stuk verder dan een paar goedkope trucs. Het is veel meer dan dat.

https://www.youtube.com/channel/UCaN4Pe ... irmation=1
Timetraveler schreef:
15-05-2017 15:51
Iedereen maakt een selectie en wie dat niet doet kijkt niet eerlijk naar zichzelf .......
Het is wel pijnlijk om toe te geven, maar het klopt wat je zegt (tenminste dat geldt voor mij).

Ook ik ben ook zeer kritisch over uiterlijk, uitstraling, leeftijd (niet te oud) en karakter. Tenminste als het gaat over een langdurige relatie.

Het is pijnlijk omdat ikzelf me ook zo vaak op een pijnlijke manier afgewezen gevoeld heb en dan doe ik het zelf ook!!!

Ik ben geen haar beter!
spell68 schreef:
15-05-2017 22:26
Ik ben niet invoelend, maar ik kan me echt wel inleven in situaties, En dat vind ik niet leuk voor mensen, maar ik heb er zelf weinig gevoel bij verder. Dat wil ik niet zeggen dat ik ze geen hart onder de riem kan steken, dat is vaak al voldoende.

Ik ben ook sociaal, maar ik hoef niet aardig gevonden te worden, dus ik vertoon alleen sociaal gewenst gedrag, wanneer ik daar zin in heb. En inderdaad mensen rekenen je daar meer op af dan wanneer je als een botte hork overkomt.
Ik kan me ook wel in leven hoor, in alles. Niet dat ik het per se voel maar ik stel me de situatie wel voor.

Ik vertoon wel sociaal wenselijk gedrag om dat het voordeliger is. Ik ken ook mensen die dat niet doen en dat vind ik altijd wel sterk en lollig.
inkijk74 schreef:
15-05-2017 21:48
Eind 2017 heb ik haar gevonden, mijn toekomstige vriendin. Het moet raar lopen als het anders gaat.

Ik kan haar bemoedigende woorden al horen in de verte. Ik kan haar al bijna ruiken.
:rofl:
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
inkijk74 schreef:
15-05-2017 21:48
Eind 2017 heb ik haar gevonden, mijn toekomstige vriendin. Het moet raar lopen als het anders gaat.

Ik kan haar bemoedigende woorden al horen in de verte. Ik kan haar al bijna ruiken.
Dan moet je je maar aanmelden bij het Guinness Book of Records. ;-) De man met het beste gehoor en reuk ter wereld! ;-) Google Maps, om de route te vinden naar je grote nieuwe vlam, heb je ook niet meer nodig, dunkt me. We nemen jou in vervolg mee, op zoek naar een date. ;-)
Het werkt helaas maar één keer! En ook hier geldt: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.
Het werkt helaas maar één keer! En ook hier geldt: In het verleden behaalde resultaten bieden geen garantie voor de toekomst.

Haha ik heb mijn eerste dubbele post te pakken!
ooitverlegen wijzigde dit bericht op 16-05-2017 12:22
Reden: Buggy forum
16.17% gewijzigd
ooitverlegen schreef:
16-05-2017 12:21
Gefeliciteerd!
ooitverlegen schreef:
16-05-2017 12:21
Daar moeten we op drinken! Een biertje? :cheers:
inkijk74 schreef:
15-05-2017 23:32
Het is wel pijnlijk om toe te geven, maar het klopt wat je zegt (tenminste dat geldt voor mij).

Ook ik ben ook zeer kritisch over uiterlijk, uitstraling, leeftijd (niet te oud) en karakter. Tenminste als het gaat over een langdurige relatie.

Het is pijnlijk omdat ikzelf me ook zo vaak op een pijnlijke manier afgewezen gevoeld heb en dan doe ik het zelf ook!!!

Ik ben geen haar beter!
Als het om een wippie gaat ben je niet kritisch ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Die bug van de dubbele posts hebben ze gewoon expres ingebouwd, want daardoor lijkt het alsof er veel meer gepost wordt, zodat ze kunnen zeggen: "Kijk eens wat een succes dat nieuwe forum! Wel 1000 reacties!"
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
tonkje schreef:
16-05-2017 13:39
Die bug van de dubbele posts hebben ze gewoon expres ingebouwd, want daardoor lijkt het alsof er veel meer gepost wordt, zodat ze kunnen zeggen: "Kijk eens wat een succes dat nieuwe forum! Wel 1000 reacties!"
:rofl: Ik vroeg me dat al af!
Dina80 schreef:
16-05-2017 13:09
Gefeliciteerd!
Dankje!
hans66 schreef:
16-05-2017 13:22
Daar moeten we op drinken! Een biertje? :cheers:
Bedankt voor het aanbod maar ik drink niet onder werktijd. En privé heb ik geen dubbele posts want daar gebruik ik geen Firefox.

By the way: In de PB is het allemaal véél erger; Daar wis ik wel eens 4x dezelfde post. Bovendien is er ontzettend veel verdwenen. Ik heb me er allang bij neergelegd dat dit niet voorlopig of helemaal nooit goedkomt. Sad but true..
tonkje schreef:
16-05-2017 13:39
:yes:
My life, my way
Tja, dan houdt het op, Ooitverlegen. Het is niet anders. ;-)
hans66 schreef:
16-05-2017 15:14
Tja, dan houdt het op, Ooitverlegen. Het is niet anders. ;-)
Misschien komen we elkaar nog tegen in een andere bug, er zijn er nog genoeg over.
Tot bugs dan maar.
Tot bugs dan maar.
Oh maar ik ben nog niet weg hoor. Ik heb alleen een andere bug nodig die ook privé optreedt bij mij en Hans. De kans is nog lang niet verkeken.
Maar 1x geplaatst EN met Firefox? :cry:
Oh ik wil wel even voor je onder mijn bed kijken of ik nog zo'n bug voor je heb liggen?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven