Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
en zie ook
http://www.dailymail.co.uk/health/artic ... ields.html
Alle reacties Link kopieren
Muisje32 schreef:
17-05-2017 21:29
Klinkt goed!
0.5mm heb ik eerder over verteld. Minder lijkt niet diep genoeg in de huid te raken en meer lijkt weer te heftig.
192 naalden schijnt beter te zijn dan 560.
En titanium is het materiaal dat je wilt!
Oke, dankjewel!
lunaleeflang schreef:
18-05-2017 21:34
Francieneke zou je die wimperserum dan wel gebruiken na al die verhalen over kankerveroorzakende stoffen en oogaids?
Ja hoor, tot ik weer wimpers heb wil ik het proberen, tenzij het jaren gaat duren. Je krijgt van zoveel dingen iets engs. Ik zou gek worden als ik overal rekening mee zou moeten houden...
francieneke schreef:
18-05-2017 22:33
Ja hoor, tot ik weer wimpers heb wil ik het proberen, tenzij het jaren gaat duren. Je krijgt van zoveel dingen iets engs. Ik zou gek worden als ik overal rekening mee zou moeten houden...
Moest ik nu ook mijn wimpers kwijt zijn geraakt omwille van een oogontsteking, dan zou ik het er eerlijk gezegd ook op wagen denk ik. :shame:
Ik heb een grote bon van de ici paris en twijfel om de 'rouge allure ink' van chanel te kopen, of die nude air highlighter van Dior. Normaal koop ik nooit zo'n dure make-up, maar met deze bon zou dit eens gaan. Wil wel echt iets goed kopen en het mij niet beklagen, dus heeft iemand van jullie ervaring met één van deze 2 producten?
mismashful2 schreef:
19-05-2017 15:41
Ik heb een grote bon van de ici paris en twijfel om de 'rouge allure ink' van chanel te kopen, of die nude air highlighter van Dior. Normaal koop ik nooit zo'n dure make-up, maar met deze bon zou dit eens gaan. Wil wel echt iets goed kopen en het mij niet beklagen, dus heeft iemand van jullie ervaring met één van deze 2 producten?
Ik ben persoonlijk wel een grote fan van de foundation van het huismerk van Ici Paris. In België is dat merk "BE Creative". Ik weet niet of dat in NL ook zo is?

Maar dat huismerk is niet duur en dus eigenlijk niet wat je zoekt. :cencored: Maar wie weet heeft iemand anders iets aan die info.

Ik koop nooit dure make-up. :shame:
Jitsie schreef:
19-05-2017 15:52
Ik ben persoonlijk wel een grote fan van de foundation van het huismerk van Ici Paris. In België is dat merk "BE Creative". Ik weet niet of dat in NL ook zo is?

Maar dat huismerk is niet duur en dus eigenlijk niet wat je zoekt. :cencored: Maar wie weet heeft iemand anders iets aan die info.

Ik koop nooit dure make-up. :shame:
Ben zelf ook uit België! Nog nooit iets geprobeerd van hun merk dus misschien ook wel een idee! Wil mezelf nog even verwennen voor de blok begint :cheer:

Oh ja, als iemand het spotlight palette van smashbox al geprobeerd heeft, ook altijd ervaringen welkom!!!
Vanaf maandag Trind 1+1 gratis bij Etos!! Lang geleden dat deze actie was.
In NL heet dat huismerk van ICI Paris ook BE Creative, fijne spullen.

Ik vind de foundation fantastisch.

Heb daar ook eens testers gehad van hele fijne creme, even kijken of ik die zo kan vinden.

Oooh, gevonden. ik dacht dat dat ook een eigen merk was van hen maar is best duur zie ik nu.
http://www.iciparisxl.nl/nl/verzorging/ ... id-results
Ik heb de redness solution van Clinique gekocht van wege een rode huid, maar helaas....het helpt bij mij niet zo geweldig. Heeft iemand nog een andere (betaalbare..) tip tegen rode wangen?

En mijn tip is Rexona maximum protection deodorant. Zit in een doosje, het is creme in een soort stick. Dat werkt ECHT GOED!!!

En oh ja, de CC perfecting foundation van de Hema....fantastisch spul!!!
mismashful2 schreef:
19-05-2017 16:50
Ben zelf ook uit België! Nog nooit iets geprobeerd van hun merk dus misschien ook wel een idee! Wil mezelf nog even verwennen voor de blok begint :cheer:

Oh ja, als iemand het spotlight palette van smashbox al geprobeerd heeft, ook altijd ervaringen welkom!!!
Hey medebelg! :high5: Cava? Hèhè. Nu kan ik er eens wat Belgische woorden tussen smijten. Stom dat ik nu niet meteen op typische Belgische woorden kan komen die ik in deze context kan gebruiken. Ik kan mij daar niks van aantrekken en plots beginnen over het feit dat botten echt niet passen onder een kleedje maar dat is dus compleet naast de kwestie. Maar wel waar!

Een topic over verschillen tussen Belgisch en Nederlands lijkt mij trouwens wel tof. :biggrin:

Soit. Nu terug OT: Ik heb eigenlijk alleen nog maar de foundation van BE Creative (naar volle tevredenheid!) gebruikt. Zijn de andere producten ook zo goed? Want dan ga ik heel binnenkort toch nog eens naar de Ici Paris denk ik.
Fijne lipprimer voor matte lipsticks vind ik NYC twistable base. Geen droge korrelige lipstick meer. Hoef niks meer uit te vegen. En zelfs zonder lipstick geeft hij je lippen een subtiel glansje en miniem kleurtje.
Zeker de 4 euro waard.
Ik heb poeder van Chanel die is echt heeel goed! Zeer tevreden over. Maar de nagellak van Chanel vind ik waardeloos die blijft erg slecht zitten( wel mooie kleuren)

Als ik jou was zou ik je laten adviseren bij de ici paris en als je nog twijfelt kan je er altijd even over nadenken
Even terugkomend op het wimperserum van Kruidvat: na twee dagen zeg ik: "Niet verkeerd!!"
Bij mij prikt het niet, er is geen enkele bijwerking terwijl ik een haast overdreven gevoelige huid en dito ogen heb. De piepkleine haartjes die er zitten lijken werkelijk wat langer geworden te zijn. Ik besef dat ik misschien al te hoopvol met een roze bril naar mijn ogen tuur maar een opmerking van mijn jongste overtuigde me wel min of meer: "Mama, volgens mij krijg je weer oogharen!"
Twee dagen zou natuurlijk bizar zijn, en ik ben ook benieuwd wat het serum de komende tijd gaat doen. Ik houd jullie op de hoogte. Schaden doet het zeker niet en het is heel betaalbaar!
esther766 schreef:
19-05-2017 20:56
Ik heb de redness solution van Clinique gekocht van wege een rode huid, maar helaas....het helpt bij mij niet zo geweldig. Heeft iemand nog een andere (betaalbare..) tip tegen rode wangen?

En mijn tip is Rexona maximum protection deodorant. Zit in een doosje, het is creme in een soort stick. Dat werkt ECHT GOED!!!

En oh ja, de CC perfecting foundation van de Hema....fantastisch spul!!!

Oooo, absoluut!! Rexona Maximun Protection is geweldig! Je ruikt echt geen zweetlucht meer.
mademoiselle83 schreef:
18-05-2017 21:15
Ik heb toevallig vandaag een proefje bij Douglas meegekregen. Ik ga hem morgen testen, ben benieuwd. Vond het al wat gelig lijken dus maar ff kijken hoe die op mijn huid staat.

Ik hoor wel positieve geluiden over de stick, maar die is helaas niet eerst te testen.
Hebben ze geen tester van de stick dan om in de winkel te proberen?

Ik heb ooit een foundation geprobeerd van het merk en was er niet zo tevreden over. De (lavendel)geur is zo ontzettend sterk!
Is die Rexona Maximum Protection zoiets als Syneo5? Of meer gewone deo?
Ik zie net dat er 5 verschillende soorten zijn. Is er veel verschil tussen?
Nu het weer warmer wordt, heb ik meer last van zweten. Dat is op zich niet zo erg, maar ik ruik mezelf. :(
Syneo5 werkt wel. Maar dat vind ik niet altijd even handig. Moet je rekening houden met scherem, omdat het anders prikt.
stempelinkt schreef:
20-05-2017 15:02
Nu het weer warmer wordt, heb ik meer last van zweten. Dat is op zich niet zo erg, maar ik ruik mezelf. :(
Syneo5 werkt wel. Maar dat vind ik niet altijd even handig. Moet je rekening houden met scherem, omdat het anders prikt.
Is Syneo5 van dat vloeibare spul? Maximum Protection is een stick. Het is tot op heden de enige deo die mij honderd procent beschermt tegen zweetlucht bij 30+ graden. Echt geweldig! Ik neem altijd de blauwe, over de andere kan ik niet oordelen.
Helaas, de vitis whitening tandpasta maakt ook bij mij geen enkel verschil. Wel geeft hij een lekker schoon gevoel.
stempelinkt schreef:
20-05-2017 15:02
Syneo5 werkt wel. Maar dact vind ik niet altijd even handig. Moet je rekening houden met scherem, omdat het anders prikt.
Het verschil is de geur. Ik gebruik al jaren Rexona maximun protection en ze werken allemaal even goed. Ik vind ze niet allemaal even lekker ruiken, dus ik heb wel een favoriete kleur. Als die toevallig op is pak ik net zo makkelijk een ander. Super spul!
Je gebruikt het wel gewone elke dag ('s avonds, las ik)?
Syneo5 hoeft maar 1 x in de 5 dagen, is inderdaad een vloeistof.
Zijn de geuren hetzelfde als de spuitbussen? Ik heb nu active shield spuitbus van Rexona. Zag die ook bij de maximum protection.
Ik ga nog meer reviews googlen. :)
Mijn wimpers zijn ook gegroeid van kruidvat wimperserum,
gelukkig heb ik geen bijwerkingen... :cheer2:

Couperose biodermal werkt goed tegen rode wangen :proud:
Twobirds2 schreef:
20-05-2017 18:16
Mijn wimpers zijn ook gegroeid van kruidvat wimperserum,
gelukkig heb ik geen bijwerkingen... :cheer2:

Couperose biodermal werkt goed tegen rode wangen :proud:
Gaaf, dat serum helpt bij jou dus ook! Hoe lang gebruik je het al?
Ik ben zo benieuwd of mijn wimpertjes morgen weer zichtbaar een stukje langer zijn! Eergisteren zag je ze amper en nu heb ik toch weer wat!

Echt blij! :daisy:
Een tip voor een eyeliner: Catrice calligraph ultra slim eyeliner waterproof. Ik heb hem nog maar kort dus kan niet zeggen of hij gaat uit drogen, maar je kunt er echt een dun lijntje mee maken en blijft hele dag zitten. Maar 3,5 euro of zo.
ik ben gister begonnen met het kruidvatserum en met de olaz ooggel. Ben nu al een wimper&wallen-watcher ;-D na alle positieve reacties hoop ik ook op snel resultaat!
The past may be in tatters
But today is all that matters

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven