Avondje stappen!

20-05-2017 19:19 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een vraagje aan vooral meisjes haha die weleens Savonds uit gaan. Hoelang van te voren maken jullie je klaar voor de stad?
??? Want
Bam!!!!
Dag of 5.
Toen ik nog ging stappen was ik met mijn bff wel een uurtje aan het tutten.
2 minuten.
Net genoeg om mijn (lange) haar te kammen en speld erin te steken.
Als ik vroeguhhhhhh ging stappen , lees, op zoek naar de meiden, dan was het vrijdagmiddag naar de kapper, haar laten fohnen, dan thuis omkleden,strak het flitsende pakkie in , vrijdagavond weg en zondag pas weer terug.

Tegenwoordig word ik gehaald en gebracht van en naar de clubbingo met de belbus.

Ja, ja, tijden veranderen
Met haren wassen en douchen erbij was ik vroeger in een uurtje klaar en nu nog steeds.
Ongeveer 3 uur van te voren, maar ik lanterfant graag tussendoor
Uurtje vantevoren denk ik. Douchen, kleding uitzoeken, makeup en haren (maar die makeup is meestal bijwerken of een extra oogschaduw bij de eyeliner die er al op zat die dag). Maar qua "indrinken" meestal om 9 uur/half 10 beginnen en dan rond half 1 de stad in.
''The sea, once it casts its spell, holds on in its net of wonder forever.''
Vraag meestal of mijn man me nog even klaar 'maakt' een uurtje of wat van te voren. Dan weet ik zeker dat ik geen te jonge mannetjes bespring na wat bier.
Mezelf klaarmaken? :hihi: Dat doe ik achteraf. Als ik niet teveel op heb. Anders lukt het niet meer. ;-D
Ik eindig meestal in een kroeg.. dus niet? Haha. Gewoon zoals ik er al de hele dag uit zie. Als t voor overdag goed genoeg was is dat het voor de avond ook.
En als ik echt een gelegenheid heb; ff douchen en opmaken max een uur
Internagelaktisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven