Wij roepen verder!
zaterdag 20 mei 2017 om 16:54
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
zaterdag 20 mei 2017 om 22:20
Als ik zo lang wacht doe ik het al niet meer. Moet nu echt doorzetten. En ja, ibu is zo fijn. Heb nu de liquid caps en slik die samen met paracetamol. Zelfs die is er nu in liquid. Helpt snel en lang!
zaterdag 20 mei 2017 om 22:22
Ik heb oktober gekozen omdat ik dan de eerst volgende mogelijkheid heb om het te laten doen ivm werk enz. In oktober heb ik 2 weken vakantie dus dan zou het echt moeten gebeuren.
zaterdag 20 mei 2017 om 22:23
Oh, ik snap je op zich wel, maar je hebt al pijn en daar blijf je mee rondlopen en dat wordt steeds erger en op een gegeven moment durf je helemaal niet meer.SinDudas schreef: ↑20-05-2017 22:16Cateau, ik weet dat je gelijk hebt maar hier even het verhaal van de eerste verstandskies die eruit ging, zodat je weet wat er door mijn hoofd gaat:
Hij was nog niet eens doorgekomen en ik had er al verschillende ontstekingen aan gehad. Goed, oke, ik naar de kaakchirurg.
Behandeling doet geen pijn met verdoving zeg je? Nou bij mij wel helaas. Ik voelde het er gewoon doorheen en moest nog een tweede spuit. Ze kregen het ding er bijna niet uit, hebben hem eerst doormidden moeten breken. Plan was om de bovenste verstandskies aan die kant er meteen ook uit te halen, maar toen ze eindelijk de onderste hadden, zagen ze daar maar even vanaf. Dit zien we niet zo vaak" zeiden ze nog. Kaakchirurg he
Daarna heb ik bij wijze van wat napijn twee weken met kaak,oor en hoofdpijn rondgelopen. Was er gewoon ziek van.
Dus je begrijpt, ik heb er niet zoveel zin in.
Ik gun je alleen alle goeds, maar in dit geval is het toch echt een kwestie van doorzetten, want het moet toch. Je komt er niet onderuit, dus raad ik je aan zo snel mogelijk te gaan, dan ben je er ook zo snel mogelijk van af.
De zomer staat voor de deur, daar wil je toch onbezorgd van kunnen genieten?
zaterdag 20 mei 2017 om 22:26
zaterdag 20 mei 2017 om 22:30
Oh ik weet het Cateau, echt en ik doe het ook heus wel. Zal jullie hier op de hoogte houden oke? Heb ik meteen een stok achter de deur.
Je deed alleen wat uitspraken die in mijn geval niet klopten dus dat wilde ik even rechtzetten
En die pijn van dit moment is al weg als ze wat aan de ontsteking hebben gedaan. Ze gaan niet meteen over tot trekken, dat mag om 1 of andere reden niet. Ik zal dus moeten laten trekken als ik pijnvrij ben en dan is de drempel weer hoog.
Maar ik ga het doen, beloofd!
Je deed alleen wat uitspraken die in mijn geval niet klopten dus dat wilde ik even rechtzetten
En die pijn van dit moment is al weg als ze wat aan de ontsteking hebben gedaan. Ze gaan niet meteen over tot trekken, dat mag om 1 of andere reden niet. Ik zal dus moeten laten trekken als ik pijnvrij ben en dan is de drempel weer hoog.
zaterdag 20 mei 2017 om 22:36
Ik zie uit naar het bericht dat je bent geweest.SinDudas schreef: ↑20-05-2017 22:30Oh ik weet het Cateau, echt en ik doe het ook heus wel. Zal jullie hier op de hoogte houden oke? Heb ik meteen een stok achter de deur.
Je deed alleen wat uitspraken die in mijn geval niet klopten dus dat wilde ik even rechtzetten![]()
zaterdag 20 mei 2017 om 22:45
If it was'nt for bad luck, i would'nt have any luck at all.
Dit moeten jullie horen.
https://www.youtube.com/watch?v=ljKZx2O ... &index=110
Dit moeten jullie horen.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 20-05-2017 22:46
0.28% gewijzigd
zaterdag 20 mei 2017 om 22:46
Video is niet beschikbaar....Cateautje schreef: ↑20-05-2017 22:45If it was'nt for bad luck, i would'nt haven any luck at all.
Dit moeten jullie horen.
zondag 21 mei 2017 om 08:10
Heb jij ze al gegeten aviv?
Heb ze bij de jumbo niet gezien.
Waar ik ze zag was n delicatessen winkel , ook lekker chocolade verkochten ze daar
leuke winkel om even rond te neuzen.
De zon schijnt
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
zondag 21 mei 2017 om 08:16
Ga de paden op, de lanen in naar een terras.Bimzarellio schreef: ↑21-05-2017 08:04Goeiemorgen Cateau..idd zonnig hier ook in t zuiden...de lanen in de paden op...of gewoon lekker terras!
Of doe een terrasjesloop.
zondag 21 mei 2017 om 09:05
Ik heb besloten dat mijn vegetarier zijn ook geldt voor insecten, behalve die vrijwillig mijn mond invliegen.
zondag 21 mei 2017 om 09:50