Singles
zondag 5 augustus 2007 om 22:16
Aan mij dit keer de eer... 
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
Het lijstje voor alle nieuwe Singles
- Leeftijd?
- Hoe lang al single?
- Langste relatie ?
- Kortste relatie?
- Regio?
- Aan het daten?
- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)
- Sterrenbeeld ?
- Kinderen of kinderwens ?
- Hobby's (speciaal voor Q)
zaterdag 7 februari 2009 om 15:09
Wuzz, kan zien dat je de laatste tijd inderdaad hebt meegelezen. Waarom nu dan ineens het besluit om mee te schrijven? (He, wat klinkt dat aanvallerig, niet zo bedoeld)
Fijn weekend!
Ik ga inderdaad misschien maandag eens even shoppen in mn eentje in een andere stad. Zit no steeds over die Nintendo Ds na te denken. Mijn stagiaire werkt in zo'n mediawinkel en moet veel werken in de vakantie. Ze zou me even laten weten wanneer ze er was, dan mocht ik wel met personeelskorting kopen. Lief he?
Fijn weekend!
Ik ga inderdaad misschien maandag eens even shoppen in mn eentje in een andere stad. Zit no steeds over die Nintendo Ds na te denken. Mijn stagiaire werkt in zo'n mediawinkel en moet veel werken in de vakantie. Ze zou me even laten weten wanneer ze er was, dan mocht ik wel met personeelskorting kopen. Lief he?
zaterdag 7 februari 2009 om 15:17
Ja, je staat er niet vaak bij stil maar we hebben hier sowieso veel meelezers. Soms laten ze dat merken door even te reageren en dan weer te verdwijnen, maar velen zijn stille meelezers. En dat is af en toe best raar om je te realiseren, want dan ben ik toch bang dat iemand meeleest die ik ken, vandaar dat ik soms liever wat detailsa achterwege laat
over mijn leven.
over mijn leven.
zaterdag 7 februari 2009 om 15:24
Hahaha Pop, ja komt aanvallerig over maar zo pik het niet op hoor!
Tsja, waarom? Nix bijzonders. Wel de laatste tijd als meelezer de discussies (The Singlesoap) te volgen en dan denken oeps...
Bijvoorbeeld wat er met TP en V gaande was/is zag/kon ik merken dat een paar leden wat postings hebben gemist, de reactie is dan gebaseerd de niet totale info. Kan ook dat de reactie met totale info zelfde zou zijn daar niet van. En dan dacht ik, waarom wijst zij ze er niet op wat ze bedoelt waarom ze zich zo voelt.
Toch een reden om te gaan schrijven nu, omdat ik me ook op internetdating ga begeven (vandaag wat sites afgestruind) dacht ik kan ik gezellig op het forum meedoen en tzt tips van jullie krijgen (mijn reallife friends zullen daarin weinig voor me kunnen betekenen weet ik nu al).
Ene, tip voor ons allen er zijn dus vele stille meelezers, dus extra alert voor info ivm herkenbaarheid.
Tsja, waarom? Nix bijzonders. Wel de laatste tijd als meelezer de discussies (The Singlesoap) te volgen en dan denken oeps...
Bijvoorbeeld wat er met TP en V gaande was/is zag/kon ik merken dat een paar leden wat postings hebben gemist, de reactie is dan gebaseerd de niet totale info. Kan ook dat de reactie met totale info zelfde zou zijn daar niet van. En dan dacht ik, waarom wijst zij ze er niet op wat ze bedoelt waarom ze zich zo voelt.
Toch een reden om te gaan schrijven nu, omdat ik me ook op internetdating ga begeven (vandaag wat sites afgestruind) dacht ik kan ik gezellig op het forum meedoen en tzt tips van jullie krijgen (mijn reallife friends zullen daarin weinig voor me kunnen betekenen weet ik nu al).
Ene, tip voor ons allen er zijn dus vele stille meelezers, dus extra alert voor info ivm herkenbaarheid.
zaterdag 7 februari 2009 om 15:34
Goedemiddag allemaal!
Jemig de pemig, ik hou jullie tempo echt niet bij, hoor!
Wuzz, wat leuk dat je mee komt schrijven, welkom! En hoe gaat het met daten op het net?
Ik heb ook meegelezen over WM en wil alleen maar zeggen: meis, wat ga jij HARD! Kijk wel uit dat je niet (net zo) hard van die roze wolk af gaat donderen. Hij moet een aanvulling zijn en geen invulling.. En ik snapte dat stukje met BN'ers zijn niet helemaal, bedoel je daarmee te zeggen dat je daardoor hebt kunnen checken of hij te vertrouwen is (via google)?
@ Pop: DS is geweldig! Doen! En als hij niet bevalt valt hij altijd weer door te verkopen aan je neefje/je buurmeisje/marktplaats, toch?
Ik ga even bijlezen!
Jemig de pemig, ik hou jullie tempo echt niet bij, hoor!
Wuzz, wat leuk dat je mee komt schrijven, welkom! En hoe gaat het met daten op het net?
Ik heb ook meegelezen over WM en wil alleen maar zeggen: meis, wat ga jij HARD! Kijk wel uit dat je niet (net zo) hard van die roze wolk af gaat donderen. Hij moet een aanvulling zijn en geen invulling.. En ik snapte dat stukje met BN'ers zijn niet helemaal, bedoel je daarmee te zeggen dat je daardoor hebt kunnen checken of hij te vertrouwen is (via google)?
@ Pop: DS is geweldig! Doen! En als hij niet bevalt valt hij altijd weer door te verkopen aan je neefje/je buurmeisje/marktplaats, toch?
Ik ga even bijlezen!
zaterdag 7 februari 2009 om 15:39
quote:tefalpannetje schreef op 07 februari 2009 @ 00:55:
(...)
Conclusie is dus min of meer, dat hij verder wil gaan zoals nu, maar dan wel wat vaker bellen, en proberen wat vaker doordeweeks af te spreken, als ik moet werken in het weekend.
Ik ga het allemaal even laten bezinken.....
Thanx voor jullie adviezen, vind ik echt fijn!
Slaap lekker!... En jij? Wil jij dit ook?
(...)
Conclusie is dus min of meer, dat hij verder wil gaan zoals nu, maar dan wel wat vaker bellen, en proberen wat vaker doordeweeks af te spreken, als ik moet werken in het weekend.
Ik ga het allemaal even laten bezinken.....
Thanx voor jullie adviezen, vind ik echt fijn!
Slaap lekker!... En jij? Wil jij dit ook?
zaterdag 7 februari 2009 om 15:41
Welkom Wuzzie! beetje raar, maar wel hartstikke leuk dat je al zoveel over ons weet! Begrijp je verhaal omtrent TP niet helemaal trouwens...maar kan aan mij liggen.
Ben benieuwd naar je dateverhalen straks, spannend!
Vriendinnetje is net weg met achterlating van een zwarte nieuwe kroonluchter, beetje kitscherig maar helemaal leuk!
Had een juridisch probleempje van vriend aan mijn baas voorgelegd (ja op zaterdag, maar was nogal haast geboden) en hij reageerde meteen uitgebreid. Vriend helemaal happy en onder indruk van mijn lieve baas. Doet me wel heel goed.
Nu even wat opruimen, tasje inpakken en lekker knus in de bus:-) vriendinnetje vindt dat er een gaslucht in mn huis hangt...en vind dat toch wel beetje engig. Waar is die R als je hem nodig hebt? (met zn koolmonoxyde alarm)
Ben benieuwd naar je dateverhalen straks, spannend!
Vriendinnetje is net weg met achterlating van een zwarte nieuwe kroonluchter, beetje kitscherig maar helemaal leuk!
Had een juridisch probleempje van vriend aan mijn baas voorgelegd (ja op zaterdag, maar was nogal haast geboden) en hij reageerde meteen uitgebreid. Vriend helemaal happy en onder indruk van mijn lieve baas. Doet me wel heel goed.
Nu even wat opruimen, tasje inpakken en lekker knus in de bus:-) vriendinnetje vindt dat er een gaslucht in mn huis hangt...en vind dat toch wel beetje engig. Waar is die R als je hem nodig hebt? (met zn koolmonoxyde alarm)
zaterdag 7 februari 2009 om 15:49
quote:pop1980 schreef op 07 februari 2009 @ 12:33:
(...)
Ik zit te denken om een strijdplan te gaan maken. Het thuis zitten 'wachten' tot de prins op zn witte paard langsdraaft is niet mijn ding blijkbaar. Internetdating ben ik voorlopig even klaar mee. Maar het gevoel 'machteloos' hierin te staan kan ik niet goed hebben. Maar ja, wat het strijdplan moet zijn? Misschien wel een soort van opdrachtje voor mezelf om elke dag te flirten met minstens 2 (leuke) mannen. Ik ga er eens lekker over nadenken.
Wat een superplan!
(...)
Ik zit te denken om een strijdplan te gaan maken. Het thuis zitten 'wachten' tot de prins op zn witte paard langsdraaft is niet mijn ding blijkbaar. Internetdating ben ik voorlopig even klaar mee. Maar het gevoel 'machteloos' hierin te staan kan ik niet goed hebben. Maar ja, wat het strijdplan moet zijn? Misschien wel een soort van opdrachtje voor mezelf om elke dag te flirten met minstens 2 (leuke) mannen. Ik ga er eens lekker over nadenken.
Wat een superplan!
zaterdag 7 februari 2009 om 15:56
zaterdag 7 februari 2009 om 16:01
@Xenia: ik ben een tijdje terug verhuisd en rook ook (ineens) een gaslucht. Op aanraden van een vriendin toch maar de gasmeneer gebeld, binnen een uur stond-ie op mijn stoep. En *schrik* er bleek een te oude meterdinges in te zitten, die idd lek was!
Hup, alles vervangen, maar eng was het wel.
Laat het mannetje liever voor niks komen, dan niet laten komen, terwijl er wel iets is!
Hup, alles vervangen, maar eng was het wel.
Laat het mannetje liever voor niks komen, dan niet laten komen, terwijl er wel iets is!
zaterdag 7 februari 2009 om 16:01
Wuzzie, het is wel wat confronterend, maar alleen maar goed voor ons denk ik. Je bent je er niet altijd bewust van dat zoveel mensen meelezen en denkt dat je in een veilige cocoon alles hier kwijt kunt..en dat is dus niet zo. Ben zelf ook heel lang meelezer geweest hoor, dus zie het nu ven beide kanten.
Ik vind je binnenkomer hier echt te waarderen!
Ik vind je binnenkomer hier echt te waarderen!
zaterdag 7 februari 2009 om 16:02
Pop, iig leuk dat je die Nintendo gaat kopen heb er zelf niet zoveel verstand van. Heb je al vakantie komende week dan?
Xen, ik zou R wel contacten over die koolmonoxyde alarm toch of iemand anders. Fijne busreis.
Boodschappen zijn gedaan, wasmachine doet de was, morgen schoonmaken. Ik blijf in bed met lappie, moet ook financiële adm. doen. En mijn VT voor fiscus doen en vanaaf 80's party whoehoe zin an! 1x pjr = dat wel geinig!
Heb al 2 sites uitgezocht Lexamore en Relatieklik en nu verder ermee aan de slag.
Xen, ik zou R wel contacten over die koolmonoxyde alarm toch of iemand anders. Fijne busreis.
Boodschappen zijn gedaan, wasmachine doet de was, morgen schoonmaken. Ik blijf in bed met lappie, moet ook financiële adm. doen. En mijn VT voor fiscus doen en vanaaf 80's party whoehoe zin an! 1x pjr = dat wel geinig!
Heb al 2 sites uitgezocht Lexamore en Relatieklik en nu verder ermee aan de slag.
zaterdag 7 februari 2009 om 16:04
Xen: hahaha.. jaaa ! Die R met zijn overbezorgdheid... zul je zien dattie toch gelijk krijgt straks ! Veel plezier met ja familie!
Wuz: zoals Miran al zegt, sta ik er eigenlijk nooit bij stil dat we meelezers hebben. Voelt nu een beetje als een bigbrother-roman op het internet. Maar leuk dat je mee komt doen Wuz!
En nee, ik doe geen klompen aan vnvd. Na een blik in de carnavalsdoos heb ik besloten als boer te gaan ipv boerin:
zwarte broek, witte blouse, bretels (is dat ook een nederlands woord?), giletje en pet. Zonde klompen en met sneakers. haha
PV: ja, dat kwijtscheldingsbericht kreeg ik vorige maand ook. Ik was al die tijd een beetje bang dat ze een fout zouden maken en dat ik met god weet hoeveel schuld kwam te zitten. Vond het IB altijd zon mega ondoorzichtige organisatie. Maja; ik ben er vanaf nu!
Wuz: zoals Miran al zegt, sta ik er eigenlijk nooit bij stil dat we meelezers hebben. Voelt nu een beetje als een bigbrother-roman op het internet. Maar leuk dat je mee komt doen Wuz!
En nee, ik doe geen klompen aan vnvd. Na een blik in de carnavalsdoos heb ik besloten als boer te gaan ipv boerin:
zwarte broek, witte blouse, bretels (is dat ook een nederlands woord?), giletje en pet. Zonde klompen en met sneakers. haha
PV: ja, dat kwijtscheldingsbericht kreeg ik vorige maand ook. Ik was al die tijd een beetje bang dat ze een fout zouden maken en dat ik met god weet hoeveel schuld kwam te zitten. Vond het IB altijd zon mega ondoorzichtige organisatie. Maja; ik ben er vanaf nu!
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
zaterdag 7 februari 2009 om 16:04
@Xenia: ja! Maar we lopen elkaar constant mis. En de tijd dat ik echt moeite ga doen voor een vent is al geweest moet nog komen, dus ik hou lekker mijn ogen open voor iets anders moois! :p
Jammer van jouw msn-man, ik word er zo moe van als ze te graag willen... Dan is de hele lol eraf (snap dat nou eens, mannen van NL
1):S
Waarom de datum 1 maart?
Jammer van jouw msn-man, ik word er zo moe van als ze te graag willen... Dan is de hele lol eraf (snap dat nou eens, mannen van NL
1):S
Waarom de datum 1 maart?
zaterdag 7 februari 2009 om 16:13
Nou, we hoeven niet krampachtig te worden van de stille meelezers maar gewoon af en toe realiseren dat ze er zijn. Eigenlijk zou je anders gewoon niet moeten meedoen hier. Want zelfs adh van weerbeschrijving en wat andere futiliteiten (bv noemen van gerenomeerde stadsfeest) denk ik dat ik met een ander in zelfde stad woon....ach jaa..