Wij roepen verder!
zaterdag 20 mei 2017 om 16:54
Het vorige topic was vol, dus hierbij een nieuwe. Originele OP uit het vorige topic:
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
Een topic waar je altijd "offtopic" mag, want geen onderwerp.
Wil je wat kwijt? Wil je ff klagen, een leuke anekdote delen, je laatste niet-zo'n-succesrecept in de groep gooien, een loze opmerking plaatsen gewoon omdat het kan?
Ik lees het graag.
Edit: ter aanvulling, dit is niet bedoeld als kletstopic. Daar zijn er al genoeg van wat mij betreft.
drackie wijzigde dit bericht op 20-05-2017 18:18
1.76% gewijzigd
maandag 22 mei 2017 om 20:33
maandag 22 mei 2017 om 20:35
maandag 22 mei 2017 om 20:38
Ja weet ik, maar in Nature of Science kom je alleen met baanbrekend onderzoek. Dus tenzij een van onze nieuwe stoffen tegen bijvoorbeeld multiresistente MRSA, TBC of Parkinson/Alzheimer werkt, zijn we er nog niet....
maandag 22 mei 2017 om 20:45
Ik hoop voor je dat het je uiteindelijk lukt, maar voor nu is deze publicaties natuurlijk al helemaal geweldig
maandag 22 mei 2017 om 21:01
Ons onderzoek houdt zich niet bezig met kanker. Wel met antibiotica resistentie (nieuwe type antibiotica waarbij de kans op resistentie klein is), tubercolose, Chlamydia, Listeria, Alzheimer en Parkinson.
maandag 22 mei 2017 om 22:36
Ah bah Rusti! Ik ben wat dat betreft zo blij met de prikpil, nooit meer ongesteld. 
Mijn lijf voelt alsof het is overreden door een vrachtwagen. Zere rug, zeer stuitje, zere heupen, bleh. Ik ga zo maar naar bed denk ik. Er is toch niks op tv en man is de hele week (!) weg, ik zie hem pas volgende week dinsdag weer, dus erg gezellig is het hier ook al niet.
Mijn lijf voelt alsof het is overreden door een vrachtwagen. Zere rug, zeer stuitje, zere heupen, bleh. Ik ga zo maar naar bed denk ik. Er is toch niks op tv en man is de hele week (!) weg, ik zie hem pas volgende week dinsdag weer, dus erg gezellig is het hier ook al niet.
maandag 22 mei 2017 om 22:42
Dit was geniaal. Ze hadden een foutje gemaakt met de ondertiteling. Ipv van de echte ondertiteling van het debat, was het ondertiteling van een kindershow. Ik heb mij echt kapot gelachen hierom
http://www.boredpanda.com/tv-put-subtit ... BPFacebook
http://www.boredpanda.com/tv-put-subtit ... BPFacebook
dinsdag 23 mei 2017 om 09:10
Inderdaad. Zomaar eicellen weggooien terwijl deze niet meer aangemaakt worden. Wat is dat toch oneerlijk. Als onze eicellen op zijn, zijn we onvruchtbaar terwijl mannen oneindig zaadcellen aanmaken. En dan ook nog elke maand een of twee eicellen weggooien. Dom lichaam....
dinsdag 23 mei 2017 om 09:50
Oneerlijk is het zeker maar biologisch gezien wel beter denk ik, op je 60ste nog zwanger worden lijkt me niet echt goed voor je lichaam.Rusti schreef: ↑23-05-2017 09:10Inderdaad. Zomaar eicellen weggooien terwijl deze niet meer aangemaakt worden. Wat is dat toch oneerlijk. Als onze eicellen op zijn, zijn we onvruchtbaar terwijl mannen oneindig zaadcellen aanmaken. En dan ook nog elke maand een of twee eicellen weggooien. Dom lichaam....
dinsdag 23 mei 2017 om 10:14