Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 24 mei 2017 om 20:57
Ik kreeg hem 6x. Grapjassen. Alsof ik überhaupt naar Amsterdam zou gaan.charlottew88 schreef: ↑24-05-2017 20:08Ik kreeg net een melding van NL-Alert om niet naar Amsterdam te reizen omdat de stad vol is vanwege de wedstrijd Ajax-Manchester United. Niet dat ik van plan om naar Amsterdam te gaan. Maar ik dacht toen ik dat bericht las met al die mensen stel dat er een of andere mafklapper vandaag een aanslag pleegt.
woensdag 24 mei 2017 om 21:02
Ik niet-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-05-2017 21:01Ik ben blij dat ik zelf de afstandsbediening heb vanavond.
Na mijn rondje forum gaat ie lekker op Netflix.
woensdag 24 mei 2017 om 21:03
Ik denk dat veel mensen zo denken. Maar ik laat mij niet bang maken omdat ik denk dat de kans klein is dat ik bij een aanslag betrokken zal raken. Ik vind het erg dat ik heel veel om mij heen hoor dat kinderen bang zijn voor een aanslag. Vroeger toen ik Jong was stond ik daar niet bij stil. Ik was onbevangen maar nu dankzij social media bereikt het nieuws ons steeds sneller.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 mei 2017 om 21:23
Hoezo? Waarom zou jij nu geen plaatjes kunnen plakken dan?ThunderassMan schreef: ↑24-05-2017 20:20Eigenlijk ben ik natuurlijk gewoon jaloers omdat jullie wél plaatjes kunnen plakken.![]()
![]()
woensdag 24 mei 2017 om 21:26
charlottew88 schreef: ↑24-05-2017 21:03Ik denk dat veel mensen zo denken. Maar ik laat mij niet bang maken omdat ik denk dat de kans klein is dat ik bij een aanslag betrokken zal raken. Ik vind het erg dat ik heel veel om mij heen hoor dat kinderen bang zijn voor een aanslag. Vroeger toen ik Jong was stond ik daar niet bij stil. Ik was onbevangen maar nu dankzij social media bereikt het nieuws ons steeds sneller.
Mijn kinderen zitten niet op social media maar zien het gewoon op het jeugdjournaal. Net als ik vroeger. En ik werd ook bang van de dingen die in Spanje gebeurde of in Ierland. Of de golfoorlog. ect.
Hoort bij alle tijden, zoiets maakt indruk, zeker ook bij kinderen.
woensdag 24 mei 2017 om 21:28
Ik weet even niks te kijken, Heel irritant.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑24-05-2017 21:01Ik ben blij dat ik zelf de afstandsbediening heb vanavond.
Na mijn rondje forum gaat ie lekker op Netflix.
woensdag 24 mei 2017 om 21:36
Ja ik keek vroeger ook naar het jeugdjournaal maar voor mijn gevoel was dat wat in Spanje en Ierland gebeurde ver van mijn bed. Ik werd er niet bang van. Waar ik wel bang voor was, was dat ik ontvoerd werd door aliens na het zien van de X-filesFee-de-Goede schreef: ↑24-05-2017 21:26Mijn kinderen zitten niet op social media maar zien het gewoon op het jeugdjournaal. Net als ik vroeger. En ik werd ook bang van de dingen die in Spanje gebeurde of in Ierland. Of de golfoorlog. ect.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
woensdag 24 mei 2017 om 21:52
Je vergeet de zure regen.vrouwjagersma schreef: ↑24-05-2017 21:46Ik was als kind bang voor AIDS. En voor oorlog. Maar het allerergste was de milieuvervuiling. Als echt kind van de jaren tachtig ben ik compleet geobsedeerd gemaakt met het milieu. Vogels onder de olie, vissen op het droge, zwarte wolken rook. Drama.
woensdag 24 mei 2017 om 21:53
woensdag 24 mei 2017 om 21:54
Klopt.Fee-de-Goede schreef: ↑24-05-2017 21:26Mijn kinderen zitten niet op social media maar zien het gewoon op het jeugdjournaal. Net als ik vroeger. En ik werd ook bang van de dingen die in Spanje gebeurde of in Ierland. Of de golfoorlog. ect.
Ik liep op mijn elfde al vanuit mijn hele hart mee te demonstreren tegen de kruisraketten. Ik was echt bang voor die krengen.
woensdag 24 mei 2017 om 22:03
Lady_Voldemort schreef: ↑24-05-2017 21:54Klopt.
Ik liep op mijn elfde al vanuit mijn hele hart mee te demonstreren tegen de kruisraketten. Ik was echt bang voor die krengen.
Gut. Ik had posters met opdruk: liever een raket in de tuin dan een Rus in de keuken.
Ja, we waren bang voor de Russen indertijd. Maar daar weet de jeugd van tegenwoordig (zeg het halve forum) niets meer van.
Dit is een non post maar ik heb er eeuwen over gedaan om dit topic weer terug te vinden.
Ik kan nog steeds niets, niet op laptop, telefoon of ipad.
Hup Man U, jullie verdienen het!
anoniem_69176b9c77370 wijzigde dit bericht op 24-05-2017 22:03
0.16% gewijzigd
woensdag 24 mei 2017 om 22:03
Och ja. Hou op, schei uit. En Tsjernobyl en kinderlokkers.
woensdag 24 mei 2017 om 22:08
Ik kreeg 'm helemaal niet.MoirenPhae schreef: ↑24-05-2017 20:57Ik kreeg hem 6x. Grapjassen. Alsof ik überhaupt naar Amsterdam zou gaan.
Voel me buitengesloten.
Ok, ik woon 200 kilometer bij Amsterdam vandaan maar ik ben wél Amsterdammer!
Ik ga een klacht indienen.
woensdag 24 mei 2017 om 22:09
Vergeet de zure regen niet. Met die zielige kale boompjesvrouwjagersma schreef: ↑24-05-2017 21:46Ik was als kind bang voor AIDS. En voor oorlog. Maar het allerergste was de milieuvervuiling. Als echt kind van de jaren tachtig ben ik compleet geobsedeerd gemaakt met het milieu. Vogels onder de olie, vissen op het droge, zwarte wolken rook. Drama.
woensdag 24 mei 2017 om 22:11
Moet ik die van mij naar jou doorsturen?Eleonora-1 schreef: ↑24-05-2017 22:08Ik kreeg 'm helemaal niet.
Voel me buitengesloten.
Ok, ik woon 200 kilometer bij Amsterdam vandaan maar ik ben wél Amsterdammer!
Ik ga een klacht indienen.
woensdag 24 mei 2017 om 22:14
woensdag 24 mei 2017 om 22:14
Oh ja dat vond ik ook eng.
woensdag 24 mei 2017 om 22:16