Minnaar
zaterdag 7 februari 2009 om 19:38
zaterdag 7 februari 2009 om 19:52
Goed dat je die keuze hebt gemaakt, hoop voor je dat je het kunt volhouden! Het is natuurlijk altijd een risico om een sv-relatie aan te gaan maar ik denk dat wanneer je er rationeel in stapt dat dan de risico's veel kleiner zijn...
Met mij is het prima
Heb het heel druk.... dus mijn hoofd zit helemaal vol en af en toe komt er dan een gedachte over een sv voorbij...
Met mij is het prima

zaterdag 7 februari 2009 om 20:16
zaterdag 7 februari 2009 om 20:25
Weet je wat het natuurlijk wel een beetje is? Ik heb niet iedere week een date. Vind een afspraakje met mijn sv altijd een speciale aangelegenheid. Lekker een hele nacht, even samen van de wereld verdwijnen. En dat doe je niet iedere week als je ook nog een ' gewoon leven' hebt. Dat maakt het dan toch wel tot iets extra's, beetje luxe sv denk ik.
Hoewel ik moet toegeven, nu we een date hebben staan, ik er wel meer mee bezig ben dan wanneer dat niet zo is. Maar dat heeft misschien ook meer te maken met de ' voorpret' en ook altijd weer de onzekerheid of het wel doorgaat of niet. Beetje dubbel... van de ene kant heb ik wel altijd zin in en er tijd aan besteden maar van de andere kant wil ik dan ook niet teleurgesteld zijn wanneer het niet door gaat (wat natuurlijk altijd mogelijk is als je allebei nog een nr1 en een gezin hebt).
Nog te volgen???
Hoewel ik moet toegeven, nu we een date hebben staan, ik er wel meer mee bezig ben dan wanneer dat niet zo is. Maar dat heeft misschien ook meer te maken met de ' voorpret' en ook altijd weer de onzekerheid of het wel doorgaat of niet. Beetje dubbel... van de ene kant heb ik wel altijd zin in en er tijd aan besteden maar van de andere kant wil ik dan ook niet teleurgesteld zijn wanneer het niet door gaat (wat natuurlijk altijd mogelijk is als je allebei nog een nr1 en een gezin hebt).
Nog te volgen???
zaterdag 7 februari 2009 om 20:31
ik volg je helemaal... 
Hoe jij ermee omgaat is mijn doel! Ik laat me volledig leiden en lijden, hij maakt uit wanneer er contact is en ik wacht braaf af. Daar baal ik eigenlijk een beetje van. En ik laat het nog toe ook.
Maar jouw dates...zijn dat verschillende personen? Ik heb gewoon een band opgebouwd met die van mij. Dat is juist zo gevaarlijk...denk ik

Hoe jij ermee omgaat is mijn doel! Ik laat me volledig leiden en lijden, hij maakt uit wanneer er contact is en ik wacht braaf af. Daar baal ik eigenlijk een beetje van. En ik laat het nog toe ook.
Maar jouw dates...zijn dat verschillende personen? Ik heb gewoon een band opgebouwd met die van mij. Dat is juist zo gevaarlijk...denk ik
zaterdag 7 februari 2009 om 20:38
Oh dat, Mrs. L! Tja, heb me er zelf inmiddels ook schuldig aan gemaakt. Alhoewel ik denk dat het met sv2 wel een stuk rustiger zal worden (qua frequentie, wat de rest betreft is het alles behalve rustig - sorry, vind mezelf nogal grappig) dan met sv1.
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
zaterdag 7 februari 2009 om 20:40
Je zegt dat je een band hebt opgebouwd met die je sv. Natuurlijk bouw je een band op met iemand waar je vaker het bed mee deelt. Maar ik probeer die band zoveel mogelijk te beperken tot sex. Geen diepe gesprekken over je leven thuis enzo. Vooral geen van je eigen problemen met hem bespreken, wat het dan ook moge zijn. (Iedereen heeft die wel).
Probeer het voor je gevoel eens om te draaien.... hij is er voor JOUW plezier en niet andersom! Lijkt misschien een egoistisch standpunt maar voor een relatie met een sv geen verkeerde denk ik...
(enne, ik heb meer dan 1 persoon waar ik mee afspreek...)
Probeer het voor je gevoel eens om te draaien.... hij is er voor JOUW plezier en niet andersom! Lijkt misschien een egoistisch standpunt maar voor een relatie met een sv geen verkeerde denk ik...
(enne, ik heb meer dan 1 persoon waar ik mee afspreek...)
zaterdag 7 februari 2009 om 21:07
zaterdag 7 februari 2009 om 21:10
zaterdag 7 februari 2009 om 21:12