Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
Door het serum blijven de haartjes langer doorgroeien dn ze normaal gedaan zouden hebben en er komen nieuwe haartjes bij.

Ik heb trouwens Kruidvat een mail gestuurd over het stofje wat erin zit en niet goed zou zijn. Heb als antwoord gekregen dat het serum aan alle eisen voldoet die aan cosmetica in Nederland gesteld worden.
Heeft iemand het kruidvat serum ook op wenkbrauwen geprobeerd toevallig?
hee browneyesgirl, ik heb het wel erop gedaan (alleen niet elke avond... maar geen verandering)
Lorem Ipsum
BrownEyedGirl26 schreef:
24-05-2017 19:41
Heeft iemand het kruidvat serum ook op wenkbrauwen geprobeerd toevallig?
Ik heb de Revitalash op mijn wenkbrauwen gedaan en die worden wel iets voller, misschien met name om dat de haartjes langer worden.
turquasi schreef:
24-05-2017 16:24
Ik gebruik het Kruidvatserum nu ook zo'n twee weken en vind het resultaat opvallend. Ik heb weliswaar gewoon (bijzonder bescheiden) wimpers en niets extreems als uitval eraan voorafgaand maar wanneer ik mascara aanbreng is het verschil fenomenaal. Mijn enige kanttekening is dan ook dat ik het verschil zonder mascaralaagje niet heel goed zie. Ik heb het idee dat ik minder snel de haartjes zie uitvallen, maar dus blijven ook de haartjes die de verkeerde kant op groeien (irritant!) en die zich dus pas met een wimperkruller en mascara de juiste richting op laten dirigeren, alleen dan heb je ook echt wat. Voor de makeuploze dagen is het dus niet een oplossing of noemenswaardige verbetering en eigenlijk had ik daar wel op gehoopt dat ik gewoon minder mascara 'nodig' zou hebben.
Dat inderdaad. Zonder mascara zie ik echt helemaal niets, maar met... wow, echt langere en vollere wimpers . Geen idee hoe het kan maar ik ben er wel blij mee.
Een week geleden waren mijn wimpers (wat er nog van over was) zo kort dat mascara niet eens "pakte". En nu.....dag 7.......blijken ze alweer iets langer dan gisteren. Met mascara heb ik geen "kale ogen" meer, maar gewoon wimpers. Nog niet zo dik en lang, maar ik weet zeker dat het weer helemaal goed komt!
Met dank aan het serum van Kruidvat.
Misschien zouden ze zonder ook wel wat gegroeid zijn, maar ik weet zeker dat het resultaat lang niet zo goed zou zijn geweest als met het serum.

Ik ben zo blij! zonder wimpers keek ik mensen niet zo vrij in de ogen, ik verstopte me zelfs een beetje. En nu is alles weer gewoon!
francieneke schreef:
25-05-2017 10:50
Een week geleden waren mijn wimpers (wat er nog van over was) zo kort dat mascara niet eens "pakte". En nu.....dag 7.......blijken ze alweer iets langer dan gisteren. Met mascara heb ik geen "kale ogen" meer, maar gewoon wimpers. Nog niet zo dik en lang, maar ik weet zeker dat het weer helemaal goed komt!
Met dank aan het serum van Kruidvat.
Misschien zouden ze zonder ook wel wat gegroeid zijn, maar ik weet zeker dat het resultaat lang niet zo goed zou zijn geweest als met het serum.

Ik ben zo blij! zonder wimpers keek ik mensen niet zo vrij in de ogen, ik verstopte me zelfs een beetje. En nu is alles weer gewoon!
Ik zag ook al heel snel resultaat toen ik begon met het serum! Sowieso groeien mijn haar en nagels normaal gesproken al snel (mijn kapper is ook altijd verbaasd dat ik met een week al zichtbare uitgroei heb), maar ik kreeg/ krijg steeds opmerkingen of ik iets met mijn wimpers gedaan heb.
Grootmoeder schreef:
25-05-2017 11:01
Ik zag ook al heel snel resultaat toen ik begon met het serum! Sowieso groeien mijn haar en nagels normaal gesproken al snel (mijn kapper is ook altijd verbaasd dat ik met een week al zichtbare uitgroei heb), maar ik kreeg/ krijg steeds opmerkingen of ik iets met mijn wimpers gedaan heb.
Geweldig toch? Superspul! :cheer2:

Ik ga er ook voorlopig mee door, ik ben benieuwd hoe het over een maand is!
strikjemetstippels schreef:
25-05-2017 07:46
Ik heb de Revitalash op mijn wenkbrauwen gedaan en die worden wel iets voller, misschien met name om dat de haartjes langer worden.
Dank je, ik heb net Revita brow besteld, zal mijn ervaringen delen! Komt geloof ik op hetzelfde neer maar dan voor wenkbrauwen.
Superlash is praktisch hetzelfde en een stuk goedkoper.
BrownEyedGirl26 schreef:
25-05-2017 11:32
Dank je, ik heb net Revita brow besteld, zal mijn ervaringen delen! Komt geloof ik op hetzelfde neer maar dan voor wenkbrauwen.

Waar heb je deze besteld?
Ksenija schreef:
25-05-2017 14:44
Waar heb je deze besteld?
Via Bol.com je moet idd wel even in de buidel tasten maar ik las ook hier goede recensies.. ik weet niet waarin het verschilt met die van Kruidvat, die kennelijk ook werkt iig op wimpers maar ik wil specifiek voor wenkbrauwen.
Denk niet dat het serum herkent wat voor haartje het is....
Er is ook een mini te koop, maar je hebt deze al besteld. Ik ga denk ik ook bestellen. Het is inderdaad allemaal hetzelfde, maar wel een andere applicator.
Ik heb ook het wimperserum, maar ik vergeet het te vaak om resultaat te kunnen zien. Het enige wat ik merk is dat er ineens meer wimpers uitvallen. Wellicht doordat ik het vaak vergeet, maar dan zouden je wimpers ook ineens allemaal uitvallen als je er ma een half jaar mee stopt :P Is er iemand met dezelfde ervaring? Ik twijfel een beetje of het toeval is en ik gewoon door zal gaan met gebruiken.

Ik bedoel trouwens de variant van Kruidvat :)
Ik ga het serum vanmiddag ook maar eens halen. Er is niets mis met mijn wimpers maar ben gewoon benieuwd!
En naar aanleiding van een tip hier heb ik de biodermal couperose crème gehaald. Was deze week 1 plus 1 gratis bij de trekpleister. Dus daar ook mee begonnen.
Een aantal dagen terug de Collistar Magic Drops gehaald. Wat een geweldig spul, voor het eerst een mooi gebruind gezicht! Ziet er heel natuurlijk uit en ik heb de afgelopen dagen niet eens meer teint make-up gebruikt. Een aantal vriendinnen vonden het resultaat zo mooi dat ze het ook gaan halen :P

Het was overigens bij Douglas in de aanbieding (volgens mij nog steeds?).
"Wine in the morning, and some breakfast at night. Oh baby, I'm beginning to see the light!"
Yeah!!!! Nu beginnen de wimpers echt weer lang te worden. En waar eerst geen wimpers te zien waren beginnen nu nieuwe zichtbare haartjes te groeien. Wonderspul dat Kruidvat wimperserum, het is bijna niet te geloven, maar ik zie het toch echt!
De onderste wimpers blijven wel wat achter (zie je toch hoe goed dat spul werkt...), je mag het serum alleen gebruiken op de bovenste. Waarom eigenlijk?
Maar goed, die onderste trekken ook wel weer bij.
Onderwimpers gaan ook automatisch mee bij mij. Gewoon een paar weken geduld hebben.
Ik had wel wimpers, maar echt hele dunne haartjes en heel kort. Al jaren zo. Tot ik hier las over het wimperserum van de kruidvat. Ik gebruik het nu pas een week en vanochtend zei dochter : wauw mam! Het werkt echt! Je ziet echt verschil. Ik ben dus ook enthousiast! Mijn wimpers zijn al dikker en langer in die korte tijd.
Nu nog een wondermiddeltjes vinden om van mijn pigmentvlekken af te komen ;-)
Ik ben bezig met vitamine C serum om mijn pigmentvlekken weg te krijgen. Nog te kort bezig om resultaat te zien, maar ik zal het melden zodra ik verschil zie. Gebruik het serum elke avond.

Deze heb ik gekocht
http://www.ebay.com/itm/PURITO-Pure-Vit ... SwdzVXmZEj
Emma smeer je dat gewoon als een creme op je gezicht?
Ja, het is een soort dunne gel. Twee flinke druppels ongeveer voor mijn gezicht.
Je kunt er nog een moisturizer overheen doen, maar dat doe ik niet.
Oke ben benieuwd hoe die bevalt. Ik heb ook nav jouw tip de zonnebrand creme van Ebay gekocht. Ik verwacht hem vandaag of morgen. Komt dan goed uit met dit weer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven