Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Alle reacties Link kopieren
louise1 schreef:
28-05-2017 07:46
Na enkele weken maar 3 soms 4 keer per week het KV wimperserum te hebben gebruikt kan ik mij mezelf langere wimpers zien. Vooral die kleine wimpers bij de buitenste ooghoeken maar ook de rest is langer. Verder niet voller of dikker en ook niet donkerder dus ben nog steeds veroordeeld tot mascara maar ze zijn dus langer!

Paardenshampoo en conditioner wissel ik af met mijn Inecto kokos shampoo en conditioner. Die laatste blijft favoriet. Paardenspul koop ik niet meer als deze op is.

Mijn beautytip: volumepoeder voor in je haar. Als ik mijn haren gewassen heb mis ik dat beetje stroefheid en structuur bij de haarwortel. Met wat poeder krijg ik dat wel meteen. Gebruik die van Taft en Andrelon. Geloof dat ik die van Taft het fijnste vind.
Volumepoeder! Gebruik ik ook. Maakt mijn haar net even af. Ik gebruik die van het Kruidvat.
Taralina schreef:
28-05-2017 05:47
Wilde naar aanleiding van dit topic de Collistar magicdrops bestellen bij Douglas met 25% korting (30ml), maar na goed kijken zag ik dat de 50ml zelfs met 42% korting is! Dus voor maar €4 meer (28 euro nogwat) heb je een veel grotere fles, én krijg je er een 15ml collistar black serum(?) bij (en 2 gratis samples).
Als je dan toch zoveel geld uitgeeft voor een zelfbruiner kun je het maar beter meteen goed doen :sun:
Ik ben heel benieuwd naar dit product vanwege de goede reviews.
Echt? Wat balen zeg. Als ik dat geweten had. Ik heb de Black serum gekocht met inderdaad 25% korting. Ik kreeg daar inderdaad een make-up tasje bij met twee monster (black crème en oogcreme) Als ik dat had geweten had ik ook die grote fles gekocht.
Ik zag een voedingssupplement voorbij komen E200, maar ik kan het binnen dit topic niet zo snel vinden. Kan iemand mij nog even informeren qua ervaring? :thumbsup:
Bitterbleu schreef:
28-05-2017 12:14
Ik zag een voedingssupplement voorbij komen E200, maar ik kan het binnen dit topic niet zo snel vinden. Kan iemand mij nog even informeren qua ervaring? :thumbsup:
Ik lees even mee want dat kan er ook nog wel bij, inmiddels al 6 verschillende vitamines haha! Ik ben vandaag er mee begonnen :$
Volumepoeder werkt inderdaad als een tierelier! Ik heb er wel eens mee geexperimenteerd en man en ik (beide fijn, dun haar) liepen met een serieus punkkapsel rond :D

Gebruik dus vooral niet teveel :rolling:
Bitterbleu schreef:
Het werkt sterk op de vochthuishouding en daardoor krijg je er een heel mooie, goed gehydrateerde huid van.
lizenlotte schreef:
27-05-2017 21:11
Fatalflower ik ben ook weg van Nuxe, heb de prodigieuse olie, dagcreme, en douche olie en shampoo en spray voor het haar voor na het zonnen staan en van de reve de miel lijn heb ik de douchegel en moet nog een nieuwe lipbalm halen, die werkt echt als een tierelier. Ik ben met al deze producten erg tevreden en vind de geur ook erg lekker, Het parfum heb ik niet maar er staat hier wel een geurkaars in de prodigieuse geur :-)
De parfum is zelfs te doen met deze temeperatuur te doen, alleen een beetje overbodig als je de prodigieuse olie gebruikt die ruikt net zo sterk en blijft hangen.
De nacht creme van hetzelfde merk in paarse fles is ook super.de volgende dag een gladde gehydrateerde huid.
Alles is niets, Niets is alles
Welke wimperserum is volgens jullie het meest werkzaam? Heb 3 maanden Revotalash gebruikt uit de eerste serie. Deze werkt goed maar kreeg helaas donkere plekken in de ooghoeken ervan. Gelukkig zijn deze weer verdwenen. Nu op zoek naar een goed wimperserum.
Ik zou die van het Kruidvat proberen. Het werkt bij mij als een malle. Vorige week had ik heel korte wimpertjes na een oogontsteking en nu zijn ze alweer normaal! Wonderspul, voor mij althans!
francieneke schreef:
28-05-2017 15:48
Ik zou die van het Kruidvat proberen. Het werkt bij mij als een malle. Vorige week had ik heel korte wimpertjes na een oogontsteking en nu zijn ze alweer normaal! Wonderspul, voor mij althans!
Klinkt super de serum van Kruidvat, ik ga er naar op zoek. Revitalash werkte goed maar de bijwerking donkere plekken vond ik niet opwegen tegen mooie lange wimpers. Nanolash lees ik ook positieve ervaringen van.
fatalflower schreef:
28-05-2017 18:41
Klinkt super de serum van Kruidvat, ik ga er naar op zoek. Revitalash werkte goed maar de bijwerking donkere plekken vond ik niet opwegen tegen mooie lange wimpers. Nanolash lees ik ook positieve ervaringen van.
Die van Kruidvat is maar 10 euro! dat scheelt behoorlijk!
Met spaarpunten is het serum nog goedkoper.
Emma95 schreef:
28-05-2017 19:40
Met spaarpunten is het serum nog goedkoper.
Echt? Hoeveel betaal je dan?

Je doet er wel heel lang mee!
https://www.kruidvat.nl/puntentoppers
Wat ook een aanrader is van kruidvat: solait long lasting factor 30.

Vele malen beter dan p20 of vision.

Enige nadeel; geeft vlekken in kleding.
:hello:
Ik heb de Vitis tandpasta gekocht: werkte gelijk bij mij :D Tanden zijn een stuk witter. Ik poets met de hand, de meest simpele tandenborstel. Ik gebruik de tandpasta van Elmex (die je maar een paar x per week mocht gebruiken) en voor de andere dagen een andere whitening tandpasta. Bij Vitis kwam bij mij het gelijk, bam! Zusje had het ook na het poetsen.
Ik heb op aanraden van Cateautje ook de mondwater van Vitis gekocht. Gebruik geen mondwater, maar vind wel een fijn idee om allround bezig te zijn, maar of het echt een verschil uitmaakt durf ik niet te zeggen.
Er staat dat je elke dag ermee moet poetsen, maar wat is een goede frequentie om het bij te houden?

Heb de Superlash van de Kruidvat, werkt ook bij mij. Niet per se vollere, maar wel meer. Denk dat het de kleine wimperhaartjes bij mij een boost gegeven om te groeien. Geen bijwerkingen zover ik het weet.

Heb ook de ooggel van Olaz (volgens mij heeft iedereen last van wallen hier :nut: Zou het van het late forummen komen? :nerd: ) Ik merkte er niks van na het opsmeren, qua gevoel en zag ook niet veel effect. Maar vandaag (na een week smeren ofzo) lijk ik een stuk minder donkere wallen te hebben en minder dik ook :)

Heb de Mane n tail shampoo en conditioner in huis, maar het is niet zo goed voor je geverfde haarkleur dus? @-( Ik heb namelijk geverfd donkerbruin haar (heb zwart haar van mijzelf). Ik durf het ergens niet aan om te proberen :-|
Bitterbleu schreef:
28-05-2017 12:04
Echt? Wat balen zeg. Als ik dat geweten had. Ik heb de Black serum gekocht met inderdaad 25% korting. Ik kreeg daar inderdaad een make-up tasje bij met twee monster (black crème en oogcreme) Als ik dat had geweten had ik ook die grote fles gekocht.
Maar die kun je dan alsnog bestellen toch? Of is de actie inmiddels afgelopen?
Taralina schreef:
29-05-2017 04:23
Maar die kun je dan alsnog bestellen toch? Of is de actie inmiddels afgelopen?
Ook vandaag is de actie nog zie ik!! Zie niks staan over extra proefjes of mini's erbij, maar 24€ voor 30ml of 28€ voor 50ml! Ga hem gelijk bestellen!

Ook de benen/lichaam versie is in de aanbieding 125ml voor 30€, twijfel nog of ik deze erbij bestel, heeft dat echt meerwaarde of kan ik die voor het gezicht ook op mijn benen gebruiken?
Een vraag aan de gebruiksters van de Vitis tanfpasta, weten jullie of er een schuurmiddel aan toegevoegd is? Schuurt de pasta je glazuur niet af? Ik ga zelf ook even naar info over de ingredienten/stoffen in Vitis. Inmiddels al opgezocht klinkt redelijk veilig https://dentaid.nl/nl/consument/product ... -tandpasta
Bitterbleu schreef:
Ik heb de vitaminen besteld bij Holland & Barrett (eigen merk) en merk dat mijn huid inderdaad verbeterd is. Ik blijf ze in ieder geval gebruiken.
De ooggel van Olaz doet bij mij helaas niets of in ieder geval niet merkbaar.
ainne schreef:
15-05-2017 12:20
Ik heb inmiddels ook weer een tip, voor zonnebrand: Altruist dermatelogist sunscreen. Ik had erover gelezen op een blog.
£8 op amazon for 2 x 200ml (SPF30), echt een schijntje. Je kunt hem ook in SPF50 krijgen, die gaat per 2 x 100ml, die heb ik ook gekocht. Heb ze allebei de afgelopen week getest, zonder en met makeup eroverheen en echt superfijn spul. Trekt snel in, niet plakkerig.
En van elke verkochte fles gaat er ook wat geld naar een goed doel (albinism in Tanzania).
Bedankt! ik heb deze net besteld.
Jammer, die is ook al waterproof....
Ik wil graag de vitamine E200 kopen maar zie bij de tuinen dat ze 200iu hebben of 400iu, welke is goed genoeg? Qua prijs betaal je voor 400iu het dubbele. Dit is dan de complex soort, je hebt ook de 'normale', geen idee wat het verschil is.
lisa198 schreef:
29-05-2017 17:04
Ik wil graag de vitamine E200 kopen maar zie bij de tuinen dat ze 200iu hebben of 400iu, welke is goed genoeg? Qua prijs betaal je voor 400iu het dubbele. Dit is dan de complex soort, je hebt ook de 'normale', geen idee wat het verschil is.
200iu is de bedoeling. 400 is veel teveel en niet goed voor je.
Thx! Dan ga ik die eens bestellen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven