December 2006

06-11-2007 20:07 8911 berichten
Alle reacties Link kopieren

hier kun je het vorige topic terugvinden
Kwatta is een ander woord voor chocoladereep, geen dialect.

Kunt t vergelijken met traktement bijv. is weer een ´oud woord´ voor zakgeld/loon.

Zijn woorden die zijn blijven hangen door het werken met ouderen denk ik

Flodder:

Fijn dat het beter gaat met je hoest!

Enne,Yora, niets mis met boekjes hoor!
Haha!

Jaaah, ik word oud
JAJA, Yora; ik kan nu dus ook aan de slag met de doek !! Heb een mooie geleend van Sannie. Mooie kleur. K ga morgen met de baby bjorn van Floortje stoeien haha. Zit een duidelijke beschrijving bij.

Sannie; nee, dat pufje help ook prima. Luchtwegen gaan er van open ?? Nou je zal zelf wel weten wat ventolin doet :-) Maar zoals ik zei, ben nu wel blij dat ik er voor het slapen gaan nog een keer aan mag hangen. Al is het hoesten minder, dat benauwde gevoel heb ik nog wel.

Ik heb zo'n gezellige baby in mijn buik :-)

We hadden net buurtjes op visite en zij keek net op het moment dat de baby zich even omkeerde en ze zag van een afstand mijn hele buik op en neer gaan haha. Heerlijk. Sorry Yora, heb nu even geen vervelende zwanger verhalen :-)
Maar vind chocoladereep wel wat lekkerder klinken dan Kwatta !!
Is ook, alleen kwatta typ je sneller

En hier ook zo´n gezellige ukkepuk in mn buik
Hahaha, ik vond Kwatta ook erg vies klinken. Zoiets als poffert in Groningen dacht ik (ook iets om te googlen). Offe.. kwarktaart maar dan heel versneld uitgesproken.

Yora, Eternal sunshine vond ik ook een mooie film. Is al wel lang geleden. Memento was ook mooi, ken je die? Goh, dat je dat hebt onthouden van die cd van Karin Bloemen.. of dacht je eraan toen je hem zag liggen?

Gek he, carnaval gaat helemaal aan onze deur voorbij.. maar wij hebben dan weer Sint-Maarten lopen op 11 november.

Welterusten!
Nou ik vind het alleen maar leuk om te lezen hoor over je zwangerschap! Had het echt vervelender gevonden als je alleen maar klachten zou hebben...

en babybjorn?? doet even mette act... *ril*

kwatta vind je misschien te regen uit je mond achtig klinken?
Sannie; hoe oud is die oppas ??

Wij betalen de meiden hier zo 3 euro 3,50. En die zijn rond de 16......En ik rond altijd te veel af naar boven......
Nou als ik nou een kwaktaart weet te regelen over een paar jaar dan ben ik volmaakt tevreden...

Falcon ik dacht er aan toen ik de cd zag liggen... Memento zal ik eens op mijn lijstje schrijven
Te regen uit je mond achtig haha, ja of regen uit iets anders....

Met de babybjorn POP. Zei ik dat niet ?? Nou ja, of ik kan Floortje er nog in stoppen toch ??

Falcon; memento, 1 van mijn favorieten !!
is het dan niet babyborn zonder j? het wordt laat..
vieze praatjes yora ;)
Je hebt gelijk denk.......qua tijd en spelling :-)
hai meiden eindelijk tijd voor jullie! moet nu toch om half 1 aan de kolf dus even tijd voor een berichtje.

Ik heb op HM een link geplaatst naar wat foto's van David en Rosanne. Sorry Falcon ik weet niet of je er al op kan maar anders kan iemand je misschien een prive berichtje op hyves sturen met de link erin. Ik zet de link iig niet hier neer.

Ik wil jullie echt heel erg bedanken voor al jullie kaartjes en lieve smsjes. Doet me echt goed. Ik heb nu niet altijd tijd om terug te smsen maar dat bedoel ik helemaal niet rot natuurlijk.

Met mij gaat het redelijk goed. Ben natuurlijk hartstikke brak en heb ook nog eens een zenuw knel zitten waardoor ik heel mank loop :( dus nog niet de frisse jonge moeder die ik hoor te zijn haha.

Ben ook nu al doodop van het heen en weer rijden naar het ziekenhuis en tegelijkertijd ook nog aandacht geven aan Brian en Peet natuurlijk. We hebben nog wel kraamhulp tot maandag en misschien ook nog als de babys naar huis komen. dus dat is wel lekker.

Met David gaat het hartstikke goed. Hij zit nu echt op het punt waarop hij eventueel naar huis zou kunnen komen.

Rosanne gaat nog wat minder goed. Gister weer onder de lamp gelegen, vandaag weer niet maar ze heeft nog niet de kracht om goed zelf te drinken dus ze krijgt nog veel via de sonde.

Er wordt alles op alles gezet om ze tegelijk naar huis te laten gaan (dat willen wij ook het liefste) maar dat zou wel eens anders kunnen lopen.

Van het idee alleen al barst ik in tranen uit eerlijk gezegd. Niet dat het niet te overkomen is maar wel dat we ons dan in 3-en moeten gaan delen om ieder kind de aandacht te geven die het verdient. Nou ja we zien wel.

Mijn gevoel zegt dat David maandag naar huis komt en Rosanne nog niet. Maar dat kan morgen anders zijn. Ze zijn steeds 1 dag goed en dan weer 1 dag slecht dus misschien is het nog niet zover.

beetje warrig verhaal geloof ik.

Ik wilde jullie alleen even allemaal een dikke knuffel geven omdat jullie zo lief zijn voor mij.

tot snel

x

ps loewyz nog niet bevallen toch? Dat wil ik niet missen hoor!
Ooooooh foto's van de tweeling op HM

WAAR blijft die kwaktaart!!!
Oeffie, ben zo blij te lezen dat het op zich allemaal goed gaat!!! Ik duim duim duim dat ze alletwee tegelijk naar huis mogen, en dat Rosanne snel de kracht heeft om goed te drinken!

Kan me voorstellend at het idee dat ze apart naar huis moeten je mega tegenstaat, dus ik duim duim duim nog harder harder harder!!! Ik heb net al op HM een reactie gezet, maar wat een mooie kindjes!!!

Ben trots op je!!!!! (en op P natuurlijk, die heeft meegeholpen!) En die foto van P en Brian met David is ook super!

Dikke knuf voor oeffie, ik moet nu snel douchen! (heb een kort nachtje gehad, gister surpriseavond van mijn pappie gehad, was supergeslaagd, maar daardoor wel laat in bed terwijl wekker weer 5 uur ging!) Misschien heb ik vanmiddag even de tijd om bij te beppen!
Verwacht niet teveel, dan krijg je niet te weinig.
o geweldig zeg die foto's!!!! (dank zij die snelle Yora).

idd die met de drie mannen, maar ook die ene dat David Rosanne 'aait', met z'n tweeën in het bedje.

O Oef, ik hoop zo dat ze maandag samen naar huis komen.. het is toch wat dat een kraamvrouw heen en weer moet rijden (wordt gereden, mag ik hopen). Ik kon pas na tien dagen een klein stukje lopen buiten, dus ik kan me er niks bij voorstellen dat je dan zo'n tocht moet maken. En ook nog een peuter.. Je zegt dat je naast Brian ook Peet nog aandacht wil geven, maar ik denk dan: wees maar niet zo streng voor jezelf, jij bent toch degene die in de watten moet worden gelegd en je zou je daar niet druk om hoeven maken (maar misschien interpreteer ik dat zinnetje verkeerd hoor).

In ieder geval dikke knuffels en wat zijn je kindjes mooi!!! Het is even chaos maar volgende week wordt vast beter!!

(hmm.. lees dit over en denk dat hier heel wat projectie van mijzelf in zit, haha, ik vond mezelf maar zielig in de eerste weekjes.)
anoniem_66920 wijzigde dit bericht op 08-02-2009 14:54
Reden: uitleg
% gewijzigd
Flodder holt naar HM !!!!

Oef; knuffel !!
Ooooo wauw, wat een schatjes!!!!!!!!!!!

Oef, ik hoop echt dat ze samen naar huis mogen!

Hele dikke knuffel vanuit hier, je doet het super!!
BBQ was erg gezellig gisteren en met een terraskachel en later een jas hebben we het toch uitgehouden in de partijtent! Had alleen ijskoude voeten...getver Nurse, nee laat die gans maar zitten! De kids haden het ook erg gezellig gehad met opa en oma!

Nurse, Justin heeft dat onzekere van mij helaas...

Lekker dat Yasmine doorslaapt!

Weet ik ook eindelijk wat kwatta nou is!

Joni, wij hadden ook dat badzitje waar Mette het over had en dat vond ik super!

Fijn dat het eten van Boyd weer wat beter gaat!

Sannie, Ben benieuwd naar de pakken, klinkt leuk!

Sannie en Floddertje, leuk dat de meeting weer geslaagd was!

Yora, ik had toen we alleen Justin hadden heel sterk het gevoel van ik wil er nog een bij en nu we Amber hebben is dat gevoel echt weg en voelt het compleet. Vind het druk zat zo en het is een heerlijk idee dat ze nu allebei steeds zelfstandiger gaan worden.

H wilde altijd al maar een of hooguit 2 kinderen.

We vinden het druk zat zo, het huis is te klein voor nog een kind er bij. Dus ik denk echt dat we er geen spijt van gaan krijgen.

Oef, heftig hoor al dat gerace...ik hoop datze toch allebei in 1 keer mee mogen!

Ga zo als een speer naar HM!! Wat zijn ze lief!

Knorretje, leuk dat het feest geslaagd was!

H is met de kids, schoonzus, zwager en neefje naar sealife in scheveningen en ik moet zo werken...vanmorgen wel lekker even met z'n allen wezen zwemmen!
sorry, nèt bijgelezen (en de Oeffies bewonderd op HM) maar Kaya is al weer wakker...

Tot later!

Ooohh, Oef! Wat een ontzettende wolkjes van baby´s!

Kan me voorstellen dat je ze graag alebei tegelijkertijd mee naar huis krijgt, we duimen voor jullie!

Hele dikke kus meis , zorg goed voor je/laat goed voor je zorgen en probeer ondanks het gerace en dergelijk toch te genieten.

Laat het hier even bij, straks op verjaardag.

Kuss!
meiden kom me alleen even melden... helaas nog met baby in mn buik. Vrijdagavond zag het er naar uit dat de weeen op gang kwamen maar helaas, in plaats daarvan ben ik gewoon ziek geworden en heb ik na een slapeloze nacht gister de hele dag en vannacht de hele dag geslapen... een hoofd vol snot en gewoon blehhhhhhhh gevoeld... nou ja kan maar beter eerst even opknappen voordat die kleine meid komt.

Duik zo weer lekker mn bedje in. Morgen doe ik ook niks (Merijn gaat naar het KDV) en dan ben ik er wel klaar mee en mag ze komen (hoop dat zij dat ook zo vindt haha)
Loewyz; ik hoop dat het doorzet, vervelend dat je je zo rot voelt, knuf van hier!
He Loewyz, wat vervelend dat het niet doorzette en dat je je nu zo voelt !! Ik hoop voor je dat ze zich snel aandient !!!!

Oef; wat een mooie kindjes !!! Ik hoop zo dat jullie ze snel samen mee mogen nemen !!!

Vanmiddag met Timo wezen schaatsen. Bij mijn kroeg is een binnenbaantje met apreski hut. Erg gezellig. En de DJ is een vriend van ons die ook helemaal weg is van Timo. Hij heeft lekker staan dansen en geschaatst. Erg leuk !!

Morgen weer werken. Vroeg dag. Donderdag gaat Timo wennen op school, over een paar weken kunnen we nooit doordeweeks meer lekker blijven liggen boehoe !!

Zo lekker op tijd er in !! Truste !!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven