Minnaar

05-02-2008 23:18 11115 berichten
Alle reacties Link kopieren
Kunnen jullie een minnaar hebben echt alleen voor de seks zonder er verliefd op te worden?

Of ga je uiteindelijk toch meer voelen voor zo`n man, je hechten.

Zeker als je hem superaantrekkelijk vindt en verder klikt het ook goed.
Wie moet ik allemaal knufellen? Im in the mood.
MDR, echt? Liefst elke dag? Dus het is eigenlijk echt jouw 'redding' dat er zoveel kilometers tussen zitten? Of heb je wel dagelijks contact?

Ik heb SV iets te vaak gezien naar mijn zin, ehm sex is top natuurlijk, maar wil 'm nu even paar dagen niet zien en ga ook even niet mailen. Het 'ooo wat was het lekker gister-mailtje' is al verstuurd, dus..
In dat geval een group hug voor stew. (Als ik als man zo vrij mag zijn) Heb je trouwens een date in het vooruitzicht om naar uit te kijken stew? Dat helpt bij mij altijd enorm om mijn humeur te verbeteren.
ik heb ook zin in een hug!! Een hele dikke, warme!

En hier niks geen vooruitzichten...snik...
*
Hmmm, ja. We hebben vrijwel dagelijks contact (voornamelijk via mail). En meer dan eens ook. (ahum) Dus die afstand van km of 70 (geloof ik), is niet helemaal overbodig.....
Waarom twijfel je over het doorgaan van de date, stew?
*
Geeft niks. Heeft iedereen wel eens. Denk je dat hij jou niet zal missen tijdens zijn vakantie?
Stew, misschien even geen date en dan hij op vakantie en jij je gevoelens op rijtje zetten?

MDR, aha, soort van spelen met vuur, maar dan met een ehm emmer water ernaast?
*
Stew,
Emmer water van 70 km ja.

@stew, hij heeft vast een rotvakantie omdat hij jou zo lang moet missen. Bedenk dat maar. Dat helpt vast. En misschien is het nog wel waar ook.
*
Veel sterkte stew. Lekker slapen voor straks en morgen vrolijk weer op.
Ik ga straks de stad nog even in, maar bedankt voor je luisterend oor MDR. Welterusten vast.
Stew, morgen ziet alles er een stuk beter uit. En net die ene date nog even voordat ie weg gaat ook, waarschijnlijk.. Sterkte. Hm, of je gaat nog even de stad in.. Have fun..
anoniem_77465 wijzigde dit bericht op 07-02-2009 23:25
Reden: traag dus niet bijgelezen
% gewijzigd
*
Stew, enjoy! Even lekker je gedachten ergens anders!

Ik ga slapen. Heb SV net toch nog maar even geil smsje gestuurd. Kon het niet laten. Geen idee of ie hand in hand met zijn vrouw zit, jammer dan.. Hi hi.
Ook hier een dipje. Had eigenlijk, juist vandaag, wel gerekend op een berichtje en niets, noppes, nada gekregen. Baal een beetje van hem, maar ook van mezelf.

Ga zo slapen. Morgen weer een nieuwe dag. Voor iedereen die hem kan gebruiken ...
un homme dit à une femme qu'elle a envie d'entendre.

si un homme peut savoir ce que la femme a envie d'entendre alors il est le roi.
Je te comprend,BM
Stew, hoe was het in de stad? Beetje alles van je af kunnen zetten en genoten hopelijk!

Ik heb een feestje gehad vanavond (zonder date) en genoten, was heel gezellig en echt even mijn hoofd leeg kunnen maken! Zo lekker slapen hoop ik (véél te weinig geslapen afgelopen week door alle gedoe) en morgenavond (vanavond dus) zie ik date weer als het goed is.
Mooi gesproken, BM!

Stew, gaat het vandaag beter met je? Zo'n dipdag is kut!

LB, leuk dat wij hetzelfde denken, dat merk ik ook vaak in je posts. En dank, dat jij mij ook grappig vindt, dat maakt het een stuk minder triest dan wanneer ik alleen zelf om mijn eigen grappen lach

MDR, ik vind 70 km helemaal niet zo'n enorme afstand, dacht dat het bij jullie veel meer was dan dat. Wat als ik je vertel dat mijn sv dik 80 km bij me vandaan woont?
The trick is forgiving the unforgivable (Nip/Tuck).
70 km is ver genoeg!!! Het gaat niet zozeer om de afstand als om de tijd die het kost om die 70 km te overbruggen. Het kost zoveel tijd dat het niet vaak lukt om bij haar te zijn, omdat er zoveel andere dingen zijn die ik geacht wordt te doen (werken, thuis zijn etc) En voor haar geldt hetzelfde, dus het plannen van onze dates is altijd passen en meten.

@stew: Voel je je vandaag al weer wat beter?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven