Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:40
Lady_Voldemort schreef: ↑27-05-2017 19:37Zo word ik altijd vreselijk agressief van wielrenners op de openbare weg, vooral als ze zich in groepsverband manifesteren. Dan krijg ik visioenen van lange stokken, die ik onverhoeds tussen hun spaken prik zodat ze hevig bloedend uit allerlei onvermoede lichaamsopeningen de IJssel in donderen. Maar ja, dat mag niet he, dus dan ga ik maar even lekker opluchtend schelden. Liefst op windkracht tien.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:40
Ja, zeg die kat eens dat ze gaat werpen. Dat slome gedoe ook altijd.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 19:39Even opzoeken en hallo zeggen met z'n allen?
Zodra die kat hier eens gaat werpen kan ik wel even komen.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:41
-Puss-in-Bootz- schreef: ↑27-05-2017 19:39Even opzoeken en hallo zeggen met z'n allen?
Zodra die kat hier eens gaat werpen kan ik wel even komen.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:42
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:46
Ik las vandaag nog dat als je iets niet fijn vind en er over schrijft, je het dan aan het voeden ben en laat groeien.. Nooit iets vervelend vinden dus. Dat is heul slecht. Ofzo.
Ik ben nu een beetje in de war.
Meer dan normaal.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:48
Fee-de-Goede schreef: ↑27-05-2017 19:46Ik las vandaag nog dat als je iets niet fijn vind en er over schrijft, je het dan aan het voeden ben en laat groeien.. Nooit iets vervelend vinden dus. Dat is heul slecht. Ofzo.
Ik ben nu een beetje in de war.![]()
Meer dan normaal.
O dan groeit er een demon ofzo?
zaterdag 27 mei 2017 om 19:54
Op zich werkt die methode natuurlijk wel, maar dan moet je je er ook echt niet druk over maken. Dan heb je ook geen reden om erover te schrijven. Sjonge zeg, wat zou het forum heerlijk rustig worden, als iedereen zo zen was.Fee-de-Goede schreef: ↑27-05-2017 19:46Ik las vandaag nog dat als je iets niet fijn vind en er over schrijft, je het dan aan het voeden ben en laat groeien.. Nooit iets vervelend vinden dus. Dat is heul slecht. Ofzo.
Ik ben nu een beetje in de war.![]()
Meer dan normaal.
zaterdag 27 mei 2017 om 19:56
Wereldvrede.Lady_Voldemort schreef: ↑27-05-2017 19:54Op zich werkt die methode natuurlijk wel, maar dan moet je je er ook echt niet druk over maken. Dan heb je ook geen reden om erover te schrijven. Sjonge zeg, wat zou het forum heerlijk rustig worden, als iedereen zo zen was.
zaterdag 27 mei 2017 om 20:31
Nou, de stemming zit er weer goed in!
Ik ben moe, maar mijn slaapkamer is te warm. Maar klagen over warmte schijnt heel burgerlijk te zijn, dus probeer ik tegen de klippen op te genieten van dit weer. Onderwijl overweeg ik te verhuizen naar een hutje op hei, omdat mijn buren, brave mensen echt, niet eens meer van mij mogen ademen.
Ik ben moe, maar mijn slaapkamer is te warm. Maar klagen over warmte schijnt heel burgerlijk te zijn, dus probeer ik tegen de klippen op te genieten van dit weer. Onderwijl overweeg ik te verhuizen naar een hutje op hei, omdat mijn buren, brave mensen echt, niet eens meer van mij mogen ademen.
zaterdag 27 mei 2017 om 20:48
Kat is ergens anders aan het werpen.
zaterdag 27 mei 2017 om 20:52
Kijk es in de linnenkast. Daar wilde onze poes gaan werpen, ooit heel lang geleden.
zaterdag 27 mei 2017 om 20:53
Jaaaa nou ja ik las het op FB dus dan is het waarKnuffelheks schreef: ↑27-05-2017 20:51Zeg alsjeblieft dat je het over de nieuwe Hobb hebt?
Dan snel ik nu naar Bol!![]()
![]()
![]()
zaterdag 27 mei 2017 om 20:54
Ja bij Bruna te downloaden https://www.bruna.nl/ebook/het-lot-van- ... 9024572113
zaterdag 27 mei 2017 om 20:55
Niks geleerd hier vanavond hé. Dat moet je anders zien, anders ben je een misgunner.Kwintessens schreef: ↑27-05-2017 20:53Wat is het saai op het forum zeg.
Hier in de buurt is een housefestival en ik dreun bijna van de bank.
zaterdag 27 mei 2017 om 20:56
Er staan strategisch door het huis werpdozen, net allemaal bij langs gelopen. En de kasten waar ze niet in mag zijn dicht. Maar ze is ergens lekker buiten denk ik.Lady_Voldemort schreef: ↑27-05-2017 20:52Kijk es in de linnenkast. Daar wilde onze poes gaan werpen, ooit heel lang geleden.