Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 mei 2017 om 19:48
Waarom zou ik? Ik wil het niet. Zie geen meerwaarde.
zondag 28 mei 2017 om 20:07
Nee
Haar tepels zijn vandaag wel helemaal volgelopen. Echt 2 van die dikke rijen. En ik was haar een poos kwijt, bleek dat ze kikkers zat te kijken aan de slootkant.
Valt niet zo op met al het hoge gras.
zondag 28 mei 2017 om 20:09
Nee hoor, ik wil niet op twittert. Ook niet op instagram.
zondag 28 mei 2017 om 21:27
Ik heb ook niets met Twitter, heb er wel een account maar doe er zelf niets mee. Alleen af en toe eens wat berichten lezen. Instagram heb ik ook niet en ik ga er geen account aanmaken. Ik heb Facebook, ben geabonneerd op newsfeeds, een actief Pinterest account en ben dagelijks op dit forum te vinden. Lijkt me meer dan genoeg, wat moet je toch met zoveel Social Media?
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
zondag 28 mei 2017 om 21:43
Ik hoop dat de kittens snel komen. Niets leukers dan verse poezebabies of puppies. Heerlijk dat kleine grut.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑28-05-2017 20:07Nee![]()
Haar tepels zijn vandaag wel helemaal volgelopen. Echt 2 van die dikke rijen. En ik was haar een poos kwijt, bleek dat ze kikkers zat te kijken aan de slootkant.
Valt niet zo op met al het hoge gras.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 28 mei 2017 om 22:35
Heb je een draagbare cd speler?Fee-de-Goede schreef: ↑28-05-2017 22:28Kom maar naar voren en kies je prijs... Maar als het geen echte bingo is moet je een liedje zingen.
![]()
maandag 29 mei 2017 om 14:31
maandag 29 mei 2017 om 18:49
Mooi, kijk er dan nog maar eens op.