Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
zondag 28 mei 2017 om 18:02
Lady_Voldemort schreef: ↑28-05-2017 17:58Drie weken geleden vond ik het nog wel aandoenlijk, die excuses van de mods en dat zij het zo ook helemaal niet hadden gewild en zo. Maar inmiddels begint dat ook wel te vervelen. Laat ze dan in ieder geval uitleggen waarom er geen enkele progressie is. Ik bedoel: als Jan en Bert vorige week per ongeluk zijn opgezogen in een glory hole snap ik tenminste waarom ze even niet zo opschieten.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 28 mei 2017 om 18:04
Die van mijn oma is echt heerlijk! Met een heerlijke peper mengseltje (Madama Jeanet)Het-groepje schreef: ↑28-05-2017 17:48Lekker!
Je had vroeger bij holendrecht een zaakje, die verkocht gevulde Barra's. Deed hij er ook nog goddelijk gekruide kipfilet in en zelfgemaakte soort sambal, heel mild en zoet. Je kon er 3 dagen van eten maar ik vind het nog steeds een drama dat die zaak weg is.
zondag 28 mei 2017 om 18:04
En het leuke is dat werd er ook gezegd bij de vorige vernieuwing.yasmijn schreef: ↑28-05-2017 17:49Zo verdomde lastig dat je als je zit te tikken door het reactieveld wordt geslingerd
In het topic lees ik dat Himalaya zegt dat er 143 bugs zijn waarvan er 13 zijn opgelost. We zijn 3 weken verder
Fossielen, we hebben altijd geklaagd met een overgang naar een nieuwe site maar dit hebben we nog nooit meegemaakt.
Het pluspunt is nog dat velen van ons nog steeds hier terecht kunnen terwijl bij de vorige vernieuwing we er echt soms niet meer konden zijn.
Dus ik zie toch nu nog steeds enige vooruitgang
Helaas voor jou wat minder maar durf eens aan om wat meer te vernieuwen Yasmijn, je kunt niet eeuwig in de fossielenstand leven.
Gooi eens wat meer weg dan en upload opnieuw om te kijken.......goed bedoeld dit
anoniem_641c63448d8af wijzigde dit bericht op 28-05-2017 18:08
0.56% gewijzigd
zondag 28 mei 2017 om 18:14
zondag 28 mei 2017 om 18:16
Heeft niets met uit je comfortzone gaan te maken.yasmijn schreef: ↑28-05-2017 18:14Moeder Aarde,
Ik heb die iPhone pas. Hievoor had ik Samsung, jarenlang. Ik forum mobiel. Ik denk dat ik daarom al erg uit de fossielenstand ben gegaan. Uit mijn comfortzone weet je, want eigenlijk hou ik niet van nieuwlichterij .
Ik zit hardop te lachen. Man denkt alweer dat ik rel.
Het forum is gewoon een sof. Er zijn enorme fouten gemaakt, maar dat wil niemand toegeven.
Het werkte en navigeerde allemaal zelfs nog beter toen we in geel op zwart schreven en ASCI tekeningen maakten.
zondag 28 mei 2017 om 18:21
Precies!MoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 18:16Heeft niets met uit je comfortzone gaan te maken.
Het forum is gewoon een sof. Er zijn enorme fouten gemaakt, maar dat wil niemand toegeven.
Het werkte en navigeerde allemaal zelfs nog beter toen we in geel op zwart schreven en ASCI tekeningen maakten.
Dat geel/zwart was perfect.
zondag 28 mei 2017 om 18:37
yasmijn schreef: ↑28-05-2017 18:14Moeder Aarde,
Ik heb die iPhone pas. Hievoor had ik Samsung, jarenlang. Ik forum mobiel. Ik denk dat ik daarom al erg uit de fossielenstand ben gegaan. Uit mijn comfortzone weet je, want eigenlijk hou ik niet van nieuwlichterij .
Ik zit hardop te lachen. Man denkt alweer dat ik rel.
Nee hoor ik lach wel met je mee hoor.
Ik hoop echt dat het ook voor jou dadelijk wat beter wordt.
Maar kun jij echt met alle apparaten helemaal niets...dat lijkt me dan weer wat overdreven, ik zie je ook in andere topics reageren.
zondag 28 mei 2017 om 18:38
Geel zwart was de allereerste lay out. Pijlers onder elkaar, heel overzichtelijk. Zonder allerlei extra overbodige knopjes en functies. Zonder plaatjes plakken. Zonder staffen. Zonder bannen. Zonder pb functie. Rascisme had je hier niet, 1 perfecte mod, Stijn. Die liet ons onze rellen uitvechten. Greep alleen in bij spam.
Want zo'n heerlijke rel komt altijd wel weer goed. Stijn begreep dat. Ook dat een lekkere rel sjeu aan een forum geeft. Zelfs in het modtopic greep hij niet in. Hij snapte hoe het werkt.
Want zo'n heerlijke rel komt altijd wel weer goed. Stijn begreep dat. Ook dat een lekkere rel sjeu aan een forum geeft. Zelfs in het modtopic greep hij niet in. Hij snapte hoe het werkt.
zondag 28 mei 2017 om 18:41
Met telefoon, nee. Met laptop beter. iPad is helemaal super drama. Pc werk is nog het minst slecht.Mother_Earth schreef: ↑28-05-2017 18:37Nee hoor ik lach wel met je mee hoor.
Ik hoop echt dat het ook voor jou dadelijk wat beter wordt.
Maar kun jij echt met alle apparaten helemaal niets...dat lijkt me dan weer wat overdreven, ik zie je ook in andere topics reageren.
Ik hen iig nu een naar beneden knop. Die maar tot de helft gaat maar soit, de knop is zichtbaar.
zondag 28 mei 2017 om 18:45
Daar heb je ook wel gelijk in.MoirenPhae schreef: ↑28-05-2017 18:16Heeft niets met uit je comfortzone gaan te maken.
Het is er niet beter op geworden.
Na de vorige vernieuwing had ik ook niet verwacht dat dit van een leien dakje zou gaan.
Wat dat betreft gaat het wel zoals ik het verwacht had. (zelfs nog iets beter als de vorige keer al wil dat niet zeggen dat dit oke is ).
Geloof maar niet dat dit nu binnen een week perfect is dat weten we toch ook wel. ?
anoniem_641c63448d8af wijzigde dit bericht op 28-05-2017 18:55
0.92% gewijzigd
zondag 28 mei 2017 om 18:46
Nou. Breda ole ole
zondag 28 mei 2017 om 18:51
Ow
NAC Breda promoveert. NEC ligt uit de eredivisie.
zondag 28 mei 2017 om 18:52
Ik snap een nieuw forum heel goed. Tijden/menschen/apps/apparaten veranderen dus moet je mee met nieuwe ontwikkelingen.
Maar dat respectloze geleuter over dat het nieuwe forum in de testfase prima functioneerde stoort me enorm
Dat is zo'n grote onzin dat je per direct iemand die dat beweert van mij mag afschrijven als een leugenachtige idioot, een napratende zeveraar waar de woordvoerder van trump jaloers op zou zijn of een welwillende medewerker met, helaas, het inzicht van een garnaal.
Dit forum heeft nooit goed gefunctioneerd in een testfase. Dat kan helemaal niet. Je kan niet beweren dat een nieuwe auto zonder stuur het in de testrit 't prima deed. Je kan hoog uit beweren dat ie in de windtunnel niet uit de bocht vloog dus dat je daarom (ahum) niet zag aankomen dat ie dat op de weg wel zou doen.
Maar dat respectloze geleuter over dat het nieuwe forum in de testfase prima functioneerde stoort me enorm
Dat is zo'n grote onzin dat je per direct iemand die dat beweert van mij mag afschrijven als een leugenachtige idioot, een napratende zeveraar waar de woordvoerder van trump jaloers op zou zijn of een welwillende medewerker met, helaas, het inzicht van een garnaal.
Dit forum heeft nooit goed gefunctioneerd in een testfase. Dat kan helemaal niet. Je kan niet beweren dat een nieuwe auto zonder stuur het in de testrit 't prima deed. Je kan hoog uit beweren dat ie in de windtunnel niet uit de bocht vloog dus dat je daarom (ahum) niet zag aankomen dat ie dat op de weg wel zou doen.
zondag 28 mei 2017 om 18:57
Wat jij zegt. Daarom heb ik de vraag aangaande het testen ook gesteld in dat topic. Door wie en hoe. Krijg er heus geen antwoord op maar ja.shifty schreef: ↑28-05-2017 18:52Ik snap een nieuw forum heel goed. Tijden/menschen/apps/apparaten veranderen dus moet je mee met nieuwe ontwikkelingen.
Maar dat respectloze geleuter over dat het nieuwe forum in de testfase prima functioneerde stoort me enorm![]()
Op mijn werk hebben we ook vaak vernieuwingen. Dat wordt grondig getest voordat we live gaan. Als er ook nog maar een klein foutje hebben is het een no go.
zondag 28 mei 2017 om 18:58
Sinds wanneer ben jij van voetbal?ThunderassMan schreef: ↑28-05-2017 18:54Ja, en Roda heeft degradatie voorkomen. Las ik in de krant.
Hup Roda![]()
zondag 28 mei 2017 om 18:58
En Tom de Giro