Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-05-2017 22:22
Ik jou ook. Please reageer niet meer op mij. Ik lees je nu niet meer.
'Reageer niet meer op mij?' 😂
Joors troelie
Nou, nou, nou.
Je kunt wel merken dat het tijd voor regen wordt.
vrouwjagersma schreef:
29-05-2017 22:24
Nou, nou, nou.
Je kunt wel merken dat het tijd voor regen wordt.
Het is in elk geval bedtijd. Truste.
Joors troelie
karin12345 schreef:
29-05-2017 22:09
Op een na wel ja.
Dan zou ik er toch echt een mail aan de communitydinges aan wagen.
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-05-2017 22:23
Geen idee over welke tirade je hebt hebt en verder ook niet. Ik ben hier de hele dag niet geweest. Doeii
Logisch jij mocht vandaag genieten van versgebakken poezebabies :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Puss is bevallen ja?
S-Groot schreef:
29-05-2017 22:40
Puss is bevallen ja?
Ja van 4 kittens :heart:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
S-Groot schreef:
29-05-2017 22:40
Puss is bevallen ja?
Ja zware dag :verliefd:
AmyFarrahFowler schreef:
29-05-2017 22:21
Ik kom er nog ff op terug, ik vind je reacties zo vreselijk kinderachtig Puss
Zet elkaar lekker onder de negeer. Klaar.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
-Puss-in-Bootz- schreef:
29-05-2017 22:42
Ja zware dag :verliefd:
Gefeliciteerd!
Ik voel met je mee, je begrijpt....
:love:
Ik snap dus echt helemaal niets van dat barbecuetopic. Dit bedoel ik niet als poging het vuurtje op te stoken (hahaha), maar oprecht dan he.
himalaya schreef:
Ja dat doe ik ook als ik iemand irritant vind.
himalaya schreef:
Done
Eleonora-1 schreef:
29-05-2017 22:47
Gefeliciteerd!
Ik voel met je mee, je begrijpt....
:love:
Afbeelding
charlottew88 schreef:
29-05-2017 22:50
Ja dat doe ik ook als ik iemand irritant vind.

Ik weet niet of ik vooral heel nodig moet gaan slapen, maar als ik lang naar jouw ava kijk dan knipoogt ie naar me (O) . :O
Eindelijk weer eens lekker geforumd vanmiddag. Wat was dat lang geleden. :yes: lekker belangrijk of het echt of een troltopic was.
Je zou denken dat er minder bannen vallen nu de loepfunctie niet werkt. Bannen vallen volgens mij echt niet alleen door de forummers waar je op dat moment mee forumt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Wat ik me afvraag: Kunnen de mods wel loepen? Lijkt me noodzakelijk om uberhaupt goed te kúnnen modereren. Afgezien van andere benodigde kwaliteiten.
.
blijfgewoonbianca schreef:
29-05-2017 23:53
Eindelijk weer eens lekker geforumd vanmiddag. Wat was dat lang geleden. :yes: lekker belangrijk of het echt of een troltopic was.
Als je maar lol had!
:cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2: :cheer2:
vrouwjagersma schreef:
29-05-2017 22:48
Ik snap dus echt helemaal niets van dat barbecuetopic. Dit bedoel ik niet als poging het vuurtje op te stoken (hahaha), maar oprecht dan he.

Welk topic gaat het over??
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Nouschi schreef:
30-05-2017 07:40
Welk topic gaat het over??
Iets met een verrassing op TO's vriend verjaardag, waarbij de schuld ligt van alles bij TO, haar vriend of zijn moeder. Afhankelijk aan wie je het vraagt.
ThunderassMan schreef:
30-05-2017 07:44
Iets met een verrassing op TO's vriend verjaardag, waarbij de schuld ligt van alles bij TO, haar vriend of zijn moeder. Afhankelijk aan wie je het vraagt.
Perfecte samenvatting.
karin12345 schreef:
29-05-2017 21:19
Dus er hoeft maar een iemand te zijn die de schurft aan je heeft en je bent de lul.
Precies, en mocht het zo zijn dat er tien iemanden een hekel aan je hebben, je daarom ook nog eens vals beschuldigen, ben je helemaal de l...de klos.
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
29-05-2017 23:57
Wat ik me afvraag: Kunnen de mods wel loepen? Lijkt me noodzakelijk om uberhaupt goed te kúnnen modereren. Afgezien van andere benodigde kwaliteiten.
dat lijkt me wel een pre
LOEP ME MAAR aub.
Dat is misschien wel de grootste ergernis hier, het klakkeloos en zonder enig inzicht reageren op stafjes.
Ik vind trouwens dat er wb 'op de man spelen' een systeem moet komen zoals dat ook in het gewone rechtssysteem geldt: Er wordt alleen ingegrepen als de 'beledigde' zélf bij de mods klaagt. En anders niet. Dat zou al een hele hoop schelen.
.
impala schreef:
30-05-2017 09:53
Dat is misschien wel de grootste ergernis hier, het klakkeloos en zonder enig inzicht reageren op stafjes.
Ik vind trouwens dat er wb 'op de man spelen' een systeem moet komen zoals dat ook in het gewone rechtssysteem geldt: Er wordt alleen ingegrepen als de 'beledigde' zélf bij de mods klaagt. En anders niet. Dat zou al een hele hoop schelen.
Mee eens. Ik maak zelf wel uit of ik me 'beledigd' vol en dan kan ik het ook nog helemaal zelf oplossen.
Een ander hoeft niet voor jou te staffen. Onmiddelijk afschaffen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven