Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 30 mei 2017 om 10:07
Precies.maar als 'de beledigde' zielig gaat roepen terwijl de beledigde zelf deimpala schreef: ↑30-05-2017 09:53Dat is misschien wel de grootste ergernis hier, het klakkeloos en zonder enig inzicht reageren op stafjes.
Ik vind trouwens dat er wb 'op de man spelen' een systeem moet komen zoals dat ook in het gewone rechtssysteem geldt: Er wordt alleen ingegrepen als de 'beledigde' zélf bij de mods klaagt. En anders niet. Dat zou al een hele hoop schelen.
pestkop is dan is het einde zoek.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 30 mei 2017 om 10:22
dinsdag 30 mei 2017 om 10:50
Alsof false flags nooit eerder vertoond zijn.Lucylucille schreef: ↑30-05-2017 10:42De compottheorieforummer heeft het nu over aanslagen die zijn verzonnen. Gaat niet goed met die vrouw hoor![]()
Nee, je weet niet zeker welke gebeurtenissen in scene zijn gezet.
Maar dat het een politiek middel is dat wórdt ingezet, en dat burgerslachtoffers daarbij niet geschuwd worden, is een feit.
Dus verklaar haar niet bij voorbaat voor gek dat ze hier rekening mee houdt.
Bah ik word daar een beetje ziek van.
Mensen worden hier om de meest lullige opmerkingen geband, maar iedereen die ook maar iets suggereert in de richting van 'complottheorieen' mag hier ongestraft afgefakkeld worden.
Ik heb al lang geleden afgeleerd om hier op dit forum inhoudelijk over te discussieren.
impala wijzigde dit bericht op 30-05-2017 10:58
28.92% gewijzigd
.
dinsdag 30 mei 2017 om 10:52
Mag.impala schreef: ↑30-05-2017 10:50Alsof false flags nooit eerder vertoond zijn.
Maar dat het een politiek middel is dat wórdt ingezet, en dat burgerslachtoffers daarbij niet geschuwd worden, is een feit.
Ik word een beetje ziek van mensen die "rekening houden" met dat een aanslag zoals op kinderen in Manchester in scene gezet kan zijn.
dinsdag 30 mei 2017 om 10:58
Dat is het ook.Lucylucille schreef: ↑30-05-2017 10:55Het lijk mij overigens ook heel vermoeiend om werkelijk alles in het leven in twijfel te trekken.
Ik zei het al eerder: Ignorance is a bliss. Maar sommige mensen zijn daar te nieuwsgierig voor.
.
dinsdag 30 mei 2017 om 11:03
dinsdag 30 mei 2017 om 11:20
................Lucylucille schreef: ↑30-05-2017 10:52Mag.
Ik word een beetje ziek van mensen die "rekening houden" met dat een aanslag zoals op kinderen in Manchester in scene gezet kan zijn.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 30 mei 2017 om 11:21
impala schreef: ↑30-05-2017 10:50Alsof false flags nooit eerder vertoond zijn.
.......................
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 30 mei 2017 om 12:42
dinsdag 30 mei 2017 om 14:05
Ik vind het allemaal niet zo spannend hoor. Als iemand vrij radicale gedachten heeft dan kan je ook verwachten dat er vrij rigoreus op gereageerd wordt. Dat is voor beide niet direct een reden voor een waarschuwing/ban toch?
Daarnaast kan je van de mods toch ook niet verwachten dat ze controleren/acteren op elke genuanceerde toespeling die als 'op de man' geïnterpreteerd kan worden?
Daarnaast kan je van de mods toch ook niet verwachten dat ze controleren/acteren op elke genuanceerde toespeling die als 'op de man' geïnterpreteerd kan worden?
dinsdag 30 mei 2017 om 15:06
Het bericht waarin ze schrijft dat ze niet weet of het waar is?Lucylucille schreef: ↑30-05-2017 10:42De compottheorieforummer heeft het nu over aanslagen die zijn verzonnen. Gaat niet goed met die vrouw hoor![]()
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 30 mei 2017 om 15:09
Topics op Viva is al genoeg.Lucylucille schreef: ↑30-05-2017 10:55Het lijk mij overigens ook heel vermoeiend om werkelijk alles in het leven in twijfel te trekken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
dinsdag 30 mei 2017 om 15:32
Kwintessens schreef: ↑30-05-2017 13:46Van sommige to's kun je alleen maar hopen dat ze uit noorwegen komen. Ik lees dat vrouwen hier veel te veel accepteren in relaties, maar blaming the victim door vriendje na sexueel geweld door vriendje van vriendje zou wel erg ver gaan.
Eens. Ik ga niet reageren, want ik vind wat iedereen vindt, maar soms hoop ik heel erg dat iets een misplaatste grap is.
Voor de zieke forummers.