Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
impala schreef:
30-05-2017 09:53
Dat is misschien wel de grootste ergernis hier, het klakkeloos en zonder enig inzicht reageren op stafjes.
Ik vind trouwens dat er wb 'op de man spelen' een systeem moet komen zoals dat ook in het gewone rechtssysteem geldt: Er wordt alleen ingegrepen als de 'beledigde' zélf bij de mods klaagt. En anders niet. Dat zou al een hele hoop schelen.
Precies.maar als 'de beledigde' zielig gaat roepen terwijl de beledigde zelf de
pestkop is dan is het einde zoek.
LOEP ME MAAR aub.
missie_m schreef:
30-05-2017 10:07
Precies.maar als 'de beledigde' zielig gaat roepen terwijl de beledigde zelf de
pestkop is dan is het einde zoek.
Dit is niet mijn achterliggende gedachte en ik kan dit ook niet echt volgen. (dit is geen verzoek om nadere uitleg :biggrin: )
.
impala schreef:
30-05-2017 10:22
Dit is niet mijn achterliggende gedachte en ik kan dit ook niet echt volgen. (dit is geen verzoek om nadere uitleg :biggrin: )
Missie_m heeft het over de spreekwoordelijke pot en ketel. :geek:
De compottheorieforummer heeft het nu over aanslagen die zijn verzonnen. Gaat niet goed met die vrouw hoor :-[
Jammer, ik heb de actueel pijler onder de negeer.
Maar met haar gaat het al lang niet goed volgens mij.
Lucylucille schreef:
30-05-2017 10:42
De compottheorieforummer heeft het nu over aanslagen die zijn verzonnen. Gaat niet goed met die vrouw hoor :-[
Alsof false flags nooit eerder vertoond zijn.
Nee, je weet niet zeker welke gebeurtenissen in scene zijn gezet.
Maar dat het een politiek middel is dat wórdt ingezet, en dat burgerslachtoffers daarbij niet geschuwd worden, is een feit.
Dus verklaar haar niet bij voorbaat voor gek dat ze hier rekening mee houdt.
Bah ik word daar een beetje ziek van.

Mensen worden hier om de meest lullige opmerkingen geband, maar iedereen die ook maar iets suggereert in de richting van 'complottheorieen' mag hier ongestraft afgefakkeld worden.
Ik heb al lang geleden afgeleerd om hier op dit forum inhoudelijk over te discussieren.
impala wijzigde dit bericht op 30-05-2017 10:58
28.92% gewijzigd
.
impala schreef:
30-05-2017 10:50
Maar dat het een politiek middel is dat wórdt ingezet, en dat burgerslachtoffers daarbij niet geschuwd worden, is een feit.
Mag.
Ik word een beetje ziek van mensen die "rekening houden" met dat een aanslag zoals op kinderen in Manchester in scene gezet kan zijn.
Het lijk mij overigens ook heel vermoeiend om werkelijk alles in het leven in twijfel te trekken.
Afbeelding Voor de zieke forummers.
Lucylucille schreef:
30-05-2017 10:55
Het lijk mij overigens ook heel vermoeiend om werkelijk alles in het leven in twijfel te trekken.
Dat is het ook.
Ik zei het al eerder: Ignorance is a bliss. Maar sommige mensen zijn daar te nieuwsgierig voor.
.
impala schreef:
30-05-2017 10:58
Dat is het ook.
Ik zei het al eerder: Ignorance is a bliss. Maar sommige mensen zijn daar te nieuwsgierig voor.
Je zei dat jijzelf daar te nieuwsgierig voor bent. ;-)
Bossanova schreef:
Afbeelding

Voor de zieke forummers.
Dat bedoel ik.
Als ik zeg dat jij ziek in je hoofd bent, speel ik op de man en krijg ik straf. Maar dit mag allemaal wel.
Niet dat ik vind dat dit ook gemodereerd moet worden, maar het meten met twee maten zit mij echt tot hier,
.
Ligt het nou aan mij of worden er weer de meest vreemde bizarre topics geopend?
Lucylucille schreef:
30-05-2017 10:52
Mag.
Ik word een beetje ziek van mensen die "rekening houden" met dat een aanslag zoals op kinderen in Manchester in scene gezet kan zijn.
................
LOEP ME MAAR aub.
impala schreef:
30-05-2017 10:50

.......................
LOEP ME MAAR aub.
WIl jij ff de dokter bellen? Voor ons allemaal?
:biggrin:
.
impala schreef:
30-05-2017 11:03
Dat bedoel ik.
Als ik zeg dat jij ziek in je hoofd bent, speel ik op de man en krijg ik straf. Maar dit mag allemaal wel.
Niet dat ik vind dat dit ook gemodereerd moet worden, maar het meten met twee maten zit mij echt tot hier,
Wat is daar dan verkeerd aan?
We mogen weer tips tegen depressies bingo doen!
- wandelen
- iets lekkers voor jezelf koken
- gewoon lekker genieten van de kleine dingen
- het zonnetje opzoeken

Etc! (zie topic over wachtlijst psycholoog)
Staat een vette joint roken er al op? En dan een potje gamen. Of forummen, bijna hetzelfde ;-D
.
Van sommige to's kun je alleen maar hopen dat ze uit noorwegen komen. Ik lees dat vrouwen hier veel te veel accepteren in relaties, maar blaming the victim door vriendje na sexueel geweld door vriendje van vriendje zou wel erg ver gaan.
Ik vind het allemaal niet zo spannend hoor. Als iemand vrij radicale gedachten heeft dan kan je ook verwachten dat er vrij rigoreus op gereageerd wordt. Dat is voor beide niet direct een reden voor een waarschuwing/ban toch?

Daarnaast kan je van de mods toch ook niet verwachten dat ze controleren/acteren op elke genuanceerde toespeling die als 'op de man' geïnterpreteerd kan worden?
Lucylucille schreef:
30-05-2017 10:42
Het bericht waarin ze schrijft dat ze niet weet of het waar is?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Lucylucille schreef:
Topics op Viva is al genoeg. :P
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
Kwintessens schreef:
30-05-2017 13:46
Van sommige to's kun je alleen maar hopen dat ze uit noorwegen komen. Ik lees dat vrouwen hier veel te veel accepteren in relaties, maar blaming the victim door vriendje na sexueel geweld door vriendje van vriendje zou wel erg ver gaan.

Eens. Ik ga niet reageren, want ik vind wat iedereen vindt, maar soms hoop ik heel erg dat iets een misplaatste grap is.
Enig, het BBQ met Noorse zalm topic loopt heerlijk door! :rofl:
Briljant gedaan, steeds nieuw stukjes info. Je zou haast denken dat...... :proud: :devil:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven