Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Nieuw topic van Viva bij relaties.
Het moet niet gekker worden :D
En wat voor topic :rofl:
Volgens mij hebben die cijfertjes niets met de keren dat je gequote bent te maken. Ik schrijf heel weinig en op vaste topics en bij mij staat er 23. En ik ben echt geen 23x gequote.
prada schreef:
31-05-2017 16:06
Volgens mij hebben die cijfertjes niets met de keren dat je gequote bent te maken. Ik schrijf heel weinig en op vaste topics en bij mij staat er 23. En ik ben echt geen 23x gequote.
Ik dacht het wel, want als ik een quote tegen kom dan heb ik een cijfer minder staan
prada schreef:
31-05-2017 16:06
Zoals ik al eerder schreef: Quoten EN reacties in je favorieten.
Life is short. Eat dessert first.
Ginerva schreef:
31-05-2017 16:12
Ik dacht het wel, want als ik een quote tegen kom dan heb ik een cijfer minder staan
Dit.
doornroosje9 schreef:
31-05-2017 16:14
Zoals ik al eerder schreef: Quoten EN reacties in je favorieten.
Oja, ik heb geen favorieten.
MoirenPhae schreef:
31-05-2017 16:15
Ik ook niet
MoirenPhae schreef:
31-05-2017 16:15
Ik ook niet, en toch blijf ik hangen op (5) .
Lady_Voldemort schreef:
31-05-2017 16:17
Ik ook niet, en toch blijf ik hangen op (5) .
Ik blijf nu hangen op 1, maar heb daar ook wel mijn best voor gedaan (lees neurotisch alle topics aanklikken waar ik op gereageerd heb :facepalm: )
Ginerva schreef:
31-05-2017 16:22
Ik blijf nu hangen op 1, maar heb daar ook wel mijn best voor gedaan (lees neurotisch alle topics aanklikken waar ik op gereageerd heb :facepalm: )
:there:
Ik heb geen cijfertjes, terwijl ik af en toe wel wordt gequote en er nieuwe berichten in mijn favorieten staan.

Moet ik dit nu melden als bug of heb ik mazzel? :D
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
ModeratorViva schreef:
31-05-2017 16:41
Vraag het een mediator is verwijderd ivm spam.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva Forum
:facepalm:
Ha, geweldig! Een partner die zich niet aan de regels houdt :proud: Het viel me al op dat niet iemand van Viev het topic had geopend maar iemand van de mediatorkant.
Ginerva schreef:
31-05-2017 16:22
Dat mag ik niet van mezelf :hihi:
Ik vond er net per ongeluk eentje, in het verslaafd aan beffen topic. Dus nu sta ik op (4). Ik was al lang vergeten dat ik daar ooit had gereageerd.
Knuffelheks schreef:
31-05-2017 15:35
Nieuw topic van Viva bij relaties.
Het moet niet gekker worden :D
Is het nou weg?
Lady_Voldemort schreef:
31-05-2017 17:46
Ik vond er net per ongeluk eentje, in het verslaafd aan beffen topic. Dus nu sta ik op (4). Ik was al lang vergeten dat ik daar ooit had gereageerd.
Dat kun je tegenwoordig toch zien? Waar je gereageerd hebt en waar nog reacties zijn gekomen nadat je de laatste keer hebt bijgelezen. Dan zou je dus die topics even moeten openen en dan verdwijnen de cijfertjes als sneeuw voor de zon.

Dát heb ik dan wel al door na 3 weken.
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 17:56
Dat kun je tegenwoordig toch zien? Waar je gereageerd hebt en waar nog reacties zijn gekomen nadat je de laatste keer hebt bijgelezen. Dan zou je dus die topics even moeten openen en dan verdwijnen de cijfertjes als sneeuw voor de zon.

Dát heb ik dan wel al door na 3 weken.
Waar kun jij dat zien dan? Ik kan dat nergens zien.

Wat vind je trouwens lekker bij de koffie?
Lady_Voldemort schreef:
31-05-2017 18:00
Waar kun jij dat zien dan? Ik kan dat nergens zien.

Wat vind je trouwens lekker bij de koffie?
Op de startpagina: bij mij staat het tabblad 'gereageerd' standaard open. (met maar 3 topics, maar dat kun je wijzigen).
Indien er na mijn laatste bezoek, je hoeft er niet gereageerd te hebben, alleen bijgelezen, nog iemand heeft gereageerd, dan is het tekstballonnetje, cijfer en naam forummer zwart. Anders grijs.
Een quote die je gemist hebt, vindt je met 100 75% (bugs) zekerheid in die topics.
En als je die vermaledijde cijfertjes weg wilt hebben, dan open je gewoon 1 voor 1 alle zwarte topics alleen even op de laatste pagina. Klaar.

Ow, als ik mag kiezen: een banaangebakje of bossche bol.
Maar je hoeft echt niets te halen hoor, ik ben snel tevreden. En als je iets hebt dat ik niet zo lekker vindt, jammer dan.
MoirenPhae schreef:
31-05-2017 17:44
Dat mag ik niet van mezelf :hihi:
Wow, wat een zelfbeheersing! Dat lukt me dus niet.
ThunderassMan schreef:
31-05-2017 18:13
Op de startpagina: bij mij staat het tabblad 'gereageerd' standaard open. (met maar 3 topics, maar dat kun je wijzigen).
Indien er na mijn laatste bezoek, je hoeft er niet gereageerd te hebben, alleen bijgelezen, nog iemand heeft gereageerd, dan is het tekstballonnetje, cijfer en naam forummer zwart. Anders grijs.
Een quote die je gemist hebt, vindt je met 100 75% (bugs) zekerheid in die topics.
En als je die vermaledijde cijfertjes weg wilt hebben, dan open je gewoon 1 voor 1 alle zwarte topics alleen even op de laatste pagina. Klaar.

Ow, als ik mag kiezen: een banaangebakje of bossche bol.
Maar je hoeft echt niets te halen hoor, ik ben snel tevreden. En als je iets hebt dat ik niet zo lekker vindt, jammer dan.
Dan moeten al die topics wel op die ene pagina staan. Na 20 topics is er namelijk niets meer.
MoirenPhae schreef:
31-05-2017 18:19
Dan moeten al die topics wel op die ene pagina staan. Na 20 topics is er namelijk niets meer.
En je moet topics niet uit 'gereageerd' verwijderd hebben. :|
doornroosje9 schreef:
31-05-2017 18:25
En je moet topics niet uit 'gereageerd' verwijderd hebben. :|
Dat heb ik nog niet gedurfd.
MoirenPhae schreef:
31-05-2017 18:26
Dat heb ik nog niet gedurfd.
Niet doen, die vind je nooit meer terug. :hihi:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven