Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 mei 2017 om 16:12
woensdag 31 mei 2017 om 16:14
Zoals ik al eerder schreef: Quoten EN reacties in je favorieten.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 31 mei 2017 om 16:15
Oja, ik heb geen favorieten.doornroosje9 schreef: ↑31-05-2017 16:14Zoals ik al eerder schreef: Quoten EN reacties in je favorieten.
woensdag 31 mei 2017 om 16:17
Ik ook niet
woensdag 31 mei 2017 om 16:17
Ik ook niet, en toch blijf ik hangen op (5) .
woensdag 31 mei 2017 om 16:22
Ik blijf nu hangen op 1, maar heb daar ook wel mijn best voor gedaan (lees neurotisch alle topics aanklikken waar ik op gereageerd heb
woensdag 31 mei 2017 om 16:45
ModeratorViva schreef: ↑31-05-2017 16:41Vraag het een mediator is verwijderd ivm spam.
Met vriendelijke groet,
Moderator Viva Forum
woensdag 31 mei 2017 om 17:49
Is het nou weg?Knuffelheks schreef: ↑31-05-2017 15:35Nieuw topic van Viva bij relaties.
Het moet niet gekker worden![]()
woensdag 31 mei 2017 om 17:56
Dat kun je tegenwoordig toch zien? Waar je gereageerd hebt en waar nog reacties zijn gekomen nadat je de laatste keer hebt bijgelezen. Dan zou je dus die topics even moeten openen en dan verdwijnen de cijfertjes als sneeuw voor de zon.Lady_Voldemort schreef: ↑31-05-2017 17:46Ik vond er net per ongeluk eentje, in het verslaafd aan beffen topic. Dus nu sta ik op (4). Ik was al lang vergeten dat ik daar ooit had gereageerd.
Dát heb ik dan wel al door na 3 weken.
woensdag 31 mei 2017 om 18:00
Waar kun jij dat zien dan? Ik kan dat nergens zien.ThunderassMan schreef: ↑31-05-2017 17:56Dat kun je tegenwoordig toch zien? Waar je gereageerd hebt en waar nog reacties zijn gekomen nadat je de laatste keer hebt bijgelezen. Dan zou je dus die topics even moeten openen en dan verdwijnen de cijfertjes als sneeuw voor de zon.
Dát heb ik dan wel al door na 3 weken.
Wat vind je trouwens lekker bij de koffie?
woensdag 31 mei 2017 om 18:13
Op de startpagina: bij mij staat het tabblad 'gereageerd' standaard open. (met maar 3 topics, maar dat kun je wijzigen).Lady_Voldemort schreef: ↑31-05-2017 18:00Waar kun jij dat zien dan? Ik kan dat nergens zien.
Wat vind je trouwens lekker bij de koffie?
Indien er na mijn laatste bezoek, je hoeft er niet gereageerd te hebben, alleen bijgelezen, nog iemand heeft gereageerd, dan is het tekstballonnetje, cijfer en naam forummer zwart. Anders grijs.
Een quote die je gemist hebt, vindt je met 100 75% (bugs) zekerheid in die topics.
En als je die vermaledijde cijfertjes weg wilt hebben, dan open je gewoon 1 voor 1 alle zwarte topics alleen even op de laatste pagina. Klaar.
Ow, als ik mag kiezen: een banaangebakje of bossche bol.
Maar je hoeft echt niets te halen hoor, ik ben snel tevreden. En als je iets hebt dat ik niet zo lekker vindt, jammer dan.
woensdag 31 mei 2017 om 18:19
Wow, wat een zelfbeheersing! Dat lukt me dus niet.
woensdag 31 mei 2017 om 18:19
Dan moeten al die topics wel op die ene pagina staan. Na 20 topics is er namelijk niets meer.ThunderassMan schreef: ↑31-05-2017 18:13Op de startpagina: bij mij staat het tabblad 'gereageerd' standaard open. (met maar 3 topics, maar dat kun je wijzigen).
Indien er na mijn laatste bezoek, je hoeft er niet gereageerd te hebben, alleen bijgelezen, nog iemand heeft gereageerd, dan is het tekstballonnetje, cijfer en naam forummer zwart. Anders grijs.
Een quote die je gemist hebt, vindt je met 100 75% (bugs) zekerheid in die topics.
En als je die vermaledijde cijfertjes weg wilt hebben, dan open je gewoon 1 voor 1 alle zwarte topics alleen even op de laatste pagina. Klaar.
Ow, als ik mag kiezen: een banaangebakje of bossche bol.
Maar je hoeft echt niets te halen hoor, ik ben snel tevreden. En als je iets hebt dat ik niet zo lekker vindt, jammer dan.
woensdag 31 mei 2017 om 18:25
En je moet topics niet uit 'gereageerd' verwijderd hebben.MoirenPhae schreef: ↑31-05-2017 18:19Dan moeten al die topics wel op die ene pagina staan. Na 20 topics is er namelijk niets meer.
woensdag 31 mei 2017 om 18:26
Dat heb ik nog niet gedurfd.
woensdag 31 mei 2017 om 18:28
Niet doen, die vind je nooit meer terug.