Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
woensdag 31 mei 2017 om 22:38
Lucky you, dan heb jij meer seks dan ik
woensdag 31 mei 2017 om 22:39
Dat was toch wel duidelijk? Daarom worden ze hier ook zo beschermd. Anders gaan ze helemaal weg, van Sanoma. En dat kost ze klikjes.
woensdag 31 mei 2017 om 22:42
Slaap lekker
woensdag 31 mei 2017 om 22:43
Bildtstar
woensdag 31 mei 2017 om 22:53
donderdag 1 juni 2017 om 06:34
Hee LV zit je tampon scheef ofzo? Gezien je reactie op mijn juun-geintje tegen Kia op het modtopic. Ik schrok er helemaal van.
Het was niks meer dan dat, een grapje. Deze opmerking had iemand net zo goed tegen mij kunnen maken, want ik heb daar ook antwoord gegeven op een vraag die eigenlijk aan een mod was gesteld.
En hoezo ' hou daar nu eens mee op' ? Ik heb nooit eerder dit geintje gemaakt.
Maar jouw reactie zet me nu aan het denken. Twijfel is gezaaid. Dat was vast niet je bedoeling maar wel het effect.
Het was niks meer dan dat, een grapje. Deze opmerking had iemand net zo goed tegen mij kunnen maken, want ik heb daar ook antwoord gegeven op een vraag die eigenlijk aan een mod was gesteld.
Maar jouw reactie zet me nu aan het denken. Twijfel is gezaaid. Dat was vast niet je bedoeling maar wel het effect.
.
donderdag 1 juni 2017 om 07:46
Ik vond het een grappig grapje.impala schreef: ↑01-06-2017 06:34Hee LV zit je tampon scheef ofzo? Gezien je reactie op mijn juun-geintje tegen Kia op het modtopic. Ik schrok er helemaal van.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 07:48
In tegenstelling tot dit 'grapje'. Zó ongepast.Lady_Voldemort schreef: ↑29-05-2017 21:12Hangt ervan af. Als je een stafje uitdeelt omdat er iemand Hitler zit te verheerlijken is er niks aan de hand, dan blijft de post gewoon staan. Vrijheid van meningsuiting en zo, hoera. Het leuke is tegenwoordig ook dat er maar één keer kan worden gestaft op een post, dus als je per ongeluk een Hitlerfan treft als mod houdt het gewoon op. Als je daarentegen iemand staft met de mededeling 'op de man, boehoeh' zal je stafje onmiddellijk worden gehonoreerd, in het kader van de zweer op het forum en zo.
missie_m wijzigde dit bericht op 01-06-2017 07:56
1.52% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 08:09
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 08:28
Besloten fora is niet mijn ding. Dan moet je je echte naam en leeftijd noemen, en er word niet echt gediscussieerd over politiek en actuele zaken maar alleen gewoon gezellig huisje-boompje-beestje gepraat. FB wil ik ook al niet.
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 08:42