Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 15:45
donderdag 1 juni 2017 om 15:45
ik ben al 5 hoor en mijn lolly is gejat
(en ik kan niet meer quoten
donderdag 1 juni 2017 om 15:46
JuniorModeratorViva schreef: ↑01-06-2017 15:45ik ben al 5 hoor en mijn lolly is gejat![]()
(en ik kan niet meer quoten)
Briljant.
donderdag 1 juni 2017 om 15:47
sorry, ik had op het verkeerde icoontje geklikt...
donderdag 1 juni 2017 om 15:48
Ik denk dat jij er totaal naast zit, mij kan het namelijk allemaal gewoon niet zo bommen. Geen energie voor dit soort samenzweringgeneuzel. Kom hier als ik tijd om wat te forummen en dat is dat. Tik ik wat onaardigs dan kan er iemand me staffen. Sneu gedrag maar heb er verder geen last van.
En wie zijn de innercircle pieps precies? Want ik weet dat er een paar oudgediende zijn die mij echt niet leuk vinden hoor.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 01-06-2017 15:49
7.22% gewijzigd
donderdag 1 juni 2017 om 15:49
Lekker dan. Jullie kunnen dus dingen toevoegen aan ieders post ? En dan zou diegene daar de schuld van krijgen ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 1 juni 2017 om 15:49
Gaat het toch nog "mis". Nou ja, door je gepost op het moderator topic bleek wel dat je graag wilde herkend worden alszijnde juun, dus bij deze hè.JuniorModeratorViva schreef: ↑01-06-2017 15:45ik ben al 5 hoor en mijn lolly is gejat![]()
(en ik kan niet meer quoten)
donderdag 1 juni 2017 om 15:52
blijfgewoonbianca schreef: ↑01-06-2017 15:49Lekker dan. Jullie kunnen dus dingen toevoegen aan ieders post ? En dan zou diegene daar de schuld van krijgen ?
Wij kunnen postings leeghalen, maar doen dat alleen als dat nodig is. Verder wordt alles wat wij doen, gelogd net als van de moderators dus dat is altijd terug te vinden.
Het was echt bedoeld als grapje, niet om meer onrust te veroorzaken
donderdag 1 juni 2017 om 15:54
blijfgewoonbianca schreef: ↑01-06-2017 15:49Lekker dan. Jullie kunnen dus dingen toevoegen aan ieders post ? En dan zou diegene daar de schuld van krijgen ?
Zo dan
donderdag 1 juni 2017 om 15:55
Daar verschillen we over van mning. Er blijft zo veel narighid staan .JuniorModeratorViva schreef: ↑01-06-2017 15:52Wij kunnen postings leeghalen, maar doen dat alleen als dat nodig is. Verder wordt alles wat wij doen, gelogd net als van de moderators dus dat is altijd terug te vinden.
Het was echt bedoeld als grapje, niet om meer onrust te veroorzaken![]()
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 1 juni 2017 om 15:57
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 15:59
Dit vind ik echt niet kunnen en al helemaal dat een juun hier mee loopt te forummen. Geen klasse.blijfgewoonbianca schreef: ↑01-06-2017 15:49Lekker dan. Jullie kunnen dus dingen toevoegen aan ieders post ? En dan zou diegene daar de schuld van krijgen ?
donderdag 1 juni 2017 om 15:59
Dat valt dan weer buiten mijn bevoegdheid, ik verwijder alleen spam, tenzij de moderator om assistentie vraagt.blijfgewoonbianca schreef: ↑01-06-2017 15:55Daar verschillen we over van mning. Er blijft zo veel narighid staan .
donderdag 1 juni 2017 om 16:00
donderdag 1 juni 2017 om 16:02
Dat is op zich niet erg dat doen de mods op bijvoorbeeld FOK ook maar daar is het tenminste duidelijk.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
donderdag 1 juni 2017 om 16:03
Hey missie ik had je een pb gestuurd maar geen idee of die is aangekomen.
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.