Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 10:05
Waarom doe je zo moeilijk, het doet er toch ook niet toe of een forumer ook een juun is. De persoon verandert er niet door hoor.
donderdag 1 juni 2017 om 11:13
Hoezo dubbele agenda? Zou je je anders gedragen tov iemand als je weet dat diegene een juun is?
donderdag 1 juni 2017 om 11:34
Dat ligt dan toch aan Viva want op fok gaat het al Jaren goed en daar zitten echt niet minder gekken dan hier.MoirenPhae schreef: ↑01-06-2017 11:05Het was hier met open vizier. Tot ze allemaal gestalkt en bedreigd werden.
.
donderdag 1 juni 2017 om 12:50
missie_m wijzigde dit bericht op 01-06-2017 13:37
2.28% gewijzigd
LOEP ME MAAR aub.
donderdag 1 juni 2017 om 13:32
Aan wie het ligt ligt het, maar als je dan toch weet dat het risico op stalken/bedreigen bestaat gaat het imho niet aan om te 'juunhinten'. Ook niet bij wijze van grapje (want dat had ik ook nog wel door, dat het een grapje was).
donderdag 1 juni 2017 om 15:03
Het was gewoon een grapje, niet een grapje om te juunhinten, maar een grapje omdat Kia haar hielp. Zo heb ik het iig niet gelezen. De spastische reacties er op door Kia en LV waren veel veelzeggender: toen bleek dat het grapje wellicht in de buurt van de waarheid kwam. Voor die tijd denk ik niet dat íemand het idee had dat het misschien wel echt zo zou zijn.
donderdag 1 juni 2017 om 15:26
Exact. Jij snapt het helemaal.nelicquele schreef: ↑01-06-2017 15:03Het was gewoon een grapje, niet een grapje om te juunhinten, maar een grapje omdat Kia haar hielp. Zo heb ik het iig niet gelezen. De spastische reacties er op door Kia en LV waren veel veelzeggender: toen bleek dat het grapje wellicht in de buurt van de waarheid kwam. Voor die tijd denk ik niet dat íemand het idee had dat het misschien wel echt zo zou zijn.
.
donderdag 1 juni 2017 om 15:31
Oh ja? Is dat zo? En hoe weet jij dat dan ?MoirenPhae schreef: ↑01-06-2017 15:28Daarom mag een Juun niet veel meer dan slotjes en verplaatsen.
.
donderdag 1 juni 2017 om 15:39
En ik begrijp nu dus óók dat sommige forummers (als LV) wél mogen weten wie juuns zijn en zo close met ze zijn, dat ze zich geroepen voelen om voor de juun op te komen en daarbij zelfs volslagen argeloze forummers (als ik) onterecht beschuldigen van juunhinten.
Bedenkelijk.
Bedenkelijk.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 15:41
1.09% gewijzigd
.
donderdag 1 juni 2017 om 15:42
donderdag 1 juni 2017 om 15:44
Huhhhhhhhh ?blijfgewoonbianca schreef: ↑01-06-2017 15:37Volgens mij zijn de juuns 12 jarige huppeltjes.
ik ben pas 5 hoor en iemand heeft mijn lolly gejat![]()
Die laatste zin hb ik NIET gschreven.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.