Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
doornroosje9 schreef:
01-06-2017 16:48
Ik heb ook geen flauw idee wie er hier Juun is. Denk niet dat veel forummers dat weten, als iemand het al weet.
Dit. Ik geloof er geen zak van dat een juun aan haar matties vertelt dat ze juun is. De enige die het weten zijn andere juuns en mods neem ik aan.
Ginerva schreef:
01-06-2017 16:41
Want Fok is de maatstaf?

Kom zeg, je kan er toch wel vanuit gaan dat iemand professioneel genoeg is om zijn/haar persoonlijke voorkeuren niet mee te laten spelen in een beslissing.
Nee FOK is niet de maatstaf maar daar is duidelijk wie moderator is en wie niet en nee dat wil niet zeggen dat ze nooit partijdig zijn maar over het algemeen werkt het daar iig prima
Ik had jou op negeer maar door de quotes las ik het. Op aktueel ben jij simpelweg een full blown racist. Doe niet alsof wij hier gek zijn.
doornroosje9 schreef:
01-06-2017 16:48
Ik heb ook geen flauw idee wie er hier Juun is. Denk niet dat veel forummers dat weten, als iemand het al weet.
Dan zou ik even een paar bladzijden teruglezen.
Ik wist het ook niet. Tot vandaag.
.
impala schreef:
01-06-2017 16:49
Dat is geen vette aanname.

Als LV haar juun-mattie niet zo obstinaat was bijgevallen, en mij en passant had beschuldigd van juunhinten, had ik dit niet aangenomen.
Het is mij wel duidelijk allemaal hoor. Nu.
Ik denk dat je mis zit hoor.
Life is short. Eat dessert first.
ik vind het kwalijk vooral omdat de juun geen schoon blazoen heeft. Dat vind kwalijker. Dan kun je beter een juun uitkiezen die neutraal forumt en geen ruzie's hier op het forum heeft. Dat is mijn punt.
impala schreef:
01-06-2017 16:51
Dan zou ik even een paar bladzijden teruglezen.
Ik wist het ook niet. Tot vandaag.
Echt niet, ben ik vrij zeker van.
JuniorModeratorViva schreef:
01-06-2017 16:13
En verder lezen wij mee en als er dingen zijn waarvan wij denken dat het de aandacht van de moderators behoeft, geven wij dat door.
Omgekeerd ook?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
doornroosje9 schreef:
Echt niet, ben ik vrij zeker van.
Omdat je niet terugleest slimmie.
Dan zou het je wel duidelijk zijn.
.
impala schreef:

Als LV haar juun-mattie niet zo obstinaat was bijgevallen, en mij en passant had beschuldigd van juunhinten, had ik dit niet aangenomen.

Ik weet dat LV het niet weet, dus zeker een aanname. Net als dat LV en Kia matties zijn.
Ttass30 schreef:
ik vind het kwalijk vooral omdat de juun geen schoon blazoen heeft. Dat vind kwalijker. Dan kun je beter een juun uitkiezen die neutraal forumt en geen ruzie's hier op het forum heeft. Dat is mijn punt.
Welke Juun heeft geen schoen blazoen dan? Hoe weet jij wie Juun is?
impala schreef:
01-06-2017 16:47
.

Nee dat vind ik helemaal niet natuurlijk. Integendeel.
Een juun behoort -als juun- geen matties te hebben.
En dat kan alleen als de matties van gewone eigen nick niet weten dat ze juun is.
Er is dus een Groepje dat het wel mag weten, en een grote groep die het niet mag weten.
Lig jij daar wakker van ? Ik zou niet eens meer weten hoe ik het van MV wist, maar dat wist zo ongeveer iedere regelmatige , al lang mee schrijvende forummer. En naar mijn weten kon je nooit zin of zij aan de knoppen zat of een onbekende. Ze is voor zover ik weet ook nooit betocht van partijdig zijn.
Ik heb werkelijk waar geen flauw idee wie er juuns zijn en ik hb ook niet het idee dat anderen dat wel weten. En is dat wel zo, voel ik me ook niet buitengesloten.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
_Marana_ schreef:
01-06-2017 16:50
Dit. Ik geloof er geen zak van dat een juun aan haar matties vertelt dat ze juun is. De enige die het weten zijn andere juuns en mods neem ik aan.

Van MV wisten anders een boel forumsters het.
Ttass30 schreef:
Yep.
Een juun behoort hier geen matties te hebben. En al helemaal geen matties die er toch al jaren van verdacht worden een Groepje te vormen waar keer op keer rellen om ontstaan omdat het pesters zouden zijn.
impala wijzigde dit bericht op 01-06-2017 16:55
8.01% gewijzigd
.
impala schreef:
01-06-2017 16:52
Omdat je niet terugleest slimmie.
Dan zou het je wel duidelijk zijn.
Ik heb meegelezen hier. Je zit fout.
doornroosje9 schreef:
01-06-2017 16:53
Ik heb meegelezen hier. Je zit fout.
Dan ben je gewoon niet zo slim.
Ik denk dat jij de enige bent die nu nog niet weet om wie het gaat.
.
impala schreef:

Dat is dus wel een aanname.

LV vond je grapje ongepast als Kia mod is en ook als ze het NIET is. Juist om dit soort gezeur en verdachtmakerij te voorkomen.
Kia heeft een retedrukke baan..waar zou die de tijd vandaan moeten halen?
Ttass30 schreef:

Je weet helemaal niet wie het is, dus je punt slaat als lul op Dirk.
Star schreef:
Dat vind ik dan heel bijzonder en niet erg netjes, eerlijk gezegd.

Al kan ik me bij haar voorstellen dat mensen haar stijl van posten hebben herkend.
impala schreef:
01-06-2017 16:54

Tuurlijk weet ze wel wie je bedoelt, ze is het er alleen niet mee eens ;-)
impala schreef:
01-06-2017 16:54
Ik weet wel om wie het gaat, daar reageer ik net op! Maar goed, denk maar wat je wil, ik geef het op.
_Marana_ schreef:
01-06-2017 16:50
Zie de reacties van LV.
.
Ttass30 schreef:
Huh? Welke Juun heeft geen schoon blazoen?
doornroosje9 schreef:
01-06-2017 16:55
Ik weet wel om wie het gaat, daar reageer ik net op! Maar goed, denk maar wat je wil, ik geef het op.
Dan praten we kennelijk langs elkaar heen.
.
Star schreef:
Die had een keer verkeerd ingelogd en een foutje gemaakt en dat ging lekker de achterkamertjes door.
Ttass30 schreef:
01-06-2017 16:20
Een juun kan dus nooit neutraal zijn. Ik verbaasde me al over bannen die bij de één doorgestapeld worden en de ander krijgt steeds een 24 uurtje. Echt zo slecht dit. Wat een onrust ook.
Ik denk dat geen enkele juun of mod helemaal neutraal is.
Dat vd bannen klopt vkgs mij wel, is in elk geval te checken.
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven