Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
donderdag 1 juni 2017 om 23:13
Gelukkig!Dana schreef: ↑01-06-2017 23:12Test-pb verstuurd. Man man man, ik pb in een paar weken meer dan in mijn hele forumtijd bij elkaar.
Moi, dat waar ik over liep te panikeren vorige week (en waar ik n vaag vermoeden van heb dat het de reden is van kia's pb) was inderdaad paniek om niks.t Is goed gekomen. Nog bedankt voor je steun! En Roos ook!
donderdag 1 juni 2017 om 23:13
Je moet er als bejaarde wat voor over hebben hè.
donderdag 1 juni 2017 om 23:14
Eerst even met heet water langs de randen spoelen, dan erin gaan zitten, deurtje dicht en vullen maar met die handel?
donderdag 1 juni 2017 om 23:15
Ik heb straks nog wel een stoeltje voor je.
donderdag 1 juni 2017 om 23:18
Schattig!Lady_Voldemort schreef: ↑01-06-2017 23:03Het was echt grappig vorige week. Ik stond dus helemaal vooraan bij Doe Maar, en zoals te doen gebruikelijk was ik voor Ernst z'n toetsengeval gaan staan. En echt he, toen Ernst ineens voor mijn neus kwam staan maakte mijn hart echt een sprongetje. Voor de rest heb ik me wel ingehouden hoor, ik hield het bij krankzinnig glimlachen en dito zwaaien. Hij zwaaide zelfs terug![]()
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 1 juni 2017 om 23:20
Mag ik hier even uitbibberen?
Ik zit hier nu even 'vast' in de slaapkamer van de kinderen.
Mijn jongste had een paar weken geleden een fantastische hut gemaakt van een grote doos.
Een hut met ramen. Hij had helemaal zelf met een mes gaten uitgehakt/sneden met een fors mes, en dat beplakt met gaffatape en klingfling (heet dat zo? Van dat doorzichtige vershoudfolie)
De hut stond inmiddels al meer in de weg dan leuk te zijn, maar soms moet je lang de tijd nemen om afstand te doen van zo'n fantastisch project.
In tussentijd werd het een soort tafeltje.
Vanavond een stapeltje kleren opgegooid.
Toen de kinderen sliepen ineens een hels kabaal. Bong-kraak-kletter-GIL!
Ik dacht minstens dat mijn oudste te pletter was geslagen uit het stapelbed.
Maar dat stapeltje kleren was dus door het 'raam' gevallen, met een akelig geluid waar de kinderen van wakkerschrokken.
Gillend wakkerschrokken.
En nu zijn ze bang en durven ze nóóít meer te slapen.
En zit ik hier met de bibbers in mijn lijf van mijn eigen schrik de strenge mama uit te hangen 'nee, je blijft in je eigen bed. Er is niks. Ik blijf hier bij jullie in de kamer tot jullie slapen'
Ik zit hier nu even 'vast' in de slaapkamer van de kinderen.
Mijn jongste had een paar weken geleden een fantastische hut gemaakt van een grote doos.
Een hut met ramen. Hij had helemaal zelf met een mes gaten uitgehakt/sneden met een fors mes, en dat beplakt met gaffatape en klingfling (heet dat zo? Van dat doorzichtige vershoudfolie)
De hut stond inmiddels al meer in de weg dan leuk te zijn, maar soms moet je lang de tijd nemen om afstand te doen van zo'n fantastisch project.
In tussentijd werd het een soort tafeltje.
Vanavond een stapeltje kleren opgegooid.
Toen de kinderen sliepen ineens een hels kabaal. Bong-kraak-kletter-GIL!
Ik dacht minstens dat mijn oudste te pletter was geslagen uit het stapelbed.
Maar dat stapeltje kleren was dus door het 'raam' gevallen, met een akelig geluid waar de kinderen van wakkerschrokken.
Gillend wakkerschrokken.
En nu zijn ze bang en durven ze nóóít meer te slapen.
En zit ik hier met de bibbers in mijn lijf van mijn eigen schrik de strenge mama uit te hangen 'nee, je blijft in je eigen bed. Er is niks. Ik blijf hier bij jullie in de kamer tot jullie slapen'
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 1 juni 2017 om 23:20
Wat fijn dat het goedgekomen is!Dana schreef: ↑01-06-2017 23:12Test-pb verstuurd. Man man man, ik pb in een paar weken meer dan in mijn hele forumtijd bij elkaar.
Moi, dat waar ik over liep te panikeren vorige week (en waar ik n vaag vermoeden van heb dat het de reden is van kia's pb) was inderdaad paniek om niks.t Is goed gekomen. Nog bedankt voor je steun! En Roos ook!
Life is short. Eat dessert first.
donderdag 1 juni 2017 om 23:23
Ik heb niks binnen gekregen.Dana schreef: ↑01-06-2017 23:12Test-pb verstuurd. Man man man, ik pb in een paar weken meer dan in mijn hele forumtijd bij elkaar.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
donderdag 1 juni 2017 om 23:28
Heb ik al gedaan.
Fijn trouwens om te lezen dat het goed met jou is. Ik had de inhoud van je berichten niet meegekregen laatst. Alleen de eerste. Net genoeg om te hopen dat het goed met je gaat.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
donderdag 1 juni 2017 om 23:28
donderdag 1 juni 2017 om 23:29
Nah, wat gek. Ik heb nog een 2e poging gedaan nu, maar ik zie ook niks in mn post-uit staan dus ik denk dat de mods hebben besloten dat wij geen matties mogen zijn.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
donderdag 1 juni 2017 om 23:38
Thnx Feow! Zouden Bert en Ernie helpen? Vanaf 1:40 : https://www.youtube.com/watch?v=z4gs0MpOo7k
Of zijn ze daar te groot voor en/of worden jullie daar allemaal te wakker van?
donderdag 1 juni 2017 om 23:44
Ik kan het nu niet luisteren, want mijn oudste bloedje slaapt nog steeds niet.Dana schreef: ↑01-06-2017 23:38Thnx Feow! Zouden Bert en Ernie helpen? Vanaf 1:40 : https://www.youtube.com/watch?v=z4gs0MpOo7k
Ik zit liefdevol geruststellend te glimlachen, maar probeer ondertussen mijn fantasieën over het hergebruik van gaffatape en klingfling ( over ogen en mond van kinderen die grrrrrrrrrnondeju om 23:43 nóg niet slapen) te onderdrukken.