Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Dana schreef:
03-06-2017 22:55
Afscheid nemen bestaat niet vind ik dan juist weer zum kotzen. Wie het ook zou zingen. En Nick en Simon goede zangers? Eh, smaken verschillen, laat ik het daar maar op houden. En dat mensen inderdaad rare wezens zijn. :proud:

Ja, in het Engels vind ik ze zo goed vaak, deze bijvoorbeeld:
https://www.youtube.com/watch?v=aUgIOePyL8c
Ieder zijn smaak.
Joors troelie
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 22:51

Ik denk zelfs dat je van alle artiesten wel een nummer kan vinden wat je leuk vind, al vind je de artiest zelf niet leuk.
Nou, met Jan de Bever gaat het me echt niet lukken hoor.

Wel eensch trouwens als het over genres gaat. Ik vind jazz echt een van de verschrikkelijkste genres die er zijn, ik word helemaal zenuwachtig van dat gepiepknor en ik haat die rare gewoonte om een heel drumstel tot je beschikking te hebben en dan alleen maar met een stom kwastje over de hihat te aaien bij wijze van slagwerk. Rot op man. En dat stomme gepluk aan zo'n bas ook, ploing ploing. Walgelijk. Maar Take Five van Dave Brubeck vind ik wel heel mooi, al voldoet ie aan alle voornoemde voorwaarden.

https://www.youtube.com/watch?v=vmDDOFXSgAs

Het is wel een oudje hoor.
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 22:55
Ja je noemt ook hele kleine festivals op. :biggrin:
Maar dank voor geen antwoord op mijn vraag over een wel klein festival.
Ik ging juist naar de grootste, geen ervaring met kleinere :proud:

En qua afschrijven, ik heb het dan over bijvoorbeeld wat Charlotte zegt over Marco.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 23:00
Nou, met Jan de Bever gaat het me echt niet lukken hoor.

Wel eensch trouwens als het over genres gaat. Ik vind jazz echt een van de verschrikkelijkste genres die er zijn, ik word helemaal zenuwachtig van dat gepiepknor en ik haat die rare gewoonte om een heel drumstel tot je beschikking te hebben en dan alleen maar met een stom kwastje over de hihat te aaien bij wijze van slagwerk. Rot op man. En dat stomme gepluk aan zo'n bas ook, ploing ploing. Walgelijk. Maar Take Five van Dave Brubeck vind ik wel heel mooi, al voldoet ie aan alle voornoemde voorwaarden.

https://www.youtube.com/watch?v=vmDDOFXSgAs

Het is wel een oudje hoor.
Jazz is ook wel een stroming apart. daar hou je van of niet. Ik hou er zelden van.
Zo zelden dat ik je link nu al weer heb uitgezet. :rofl:
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 23:02
Jazz is ook wel een stroming apart. daar hou je van of niet. Ik hou er zelden van.
Van Take Five vind ik die vijfkwartsmaat zo leuk. Die hoor je ongeveer nooit.
Jan de Bever is wel een goed voorbeeld. Of Stef Ekkel, die een polonaiseversie van Waarheen Waarvoor gemaakt heeft. Voor sommige zaken heb ik geen tolerantie.

Ik hou heel erg van liftmuziek, maar mijn man wordt er maniakaal van.
AmyFarrahFowler schreef:
03-06-2017 22:59
Ieder zijn smaak.
Zeker, maar het zou wel fijn zijn als muzikanten niet worden afgekraakt omdat ze niet zo leuk zijn ondanks hun talent.
Erken dat dan gewoon.
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 23:04
Zeker, maar het zou wel fijn zijn als muzikanten niet worden afgekraakt omdat ze niet zo leuk zijn ondanks hun talent.
Erken dat dan gewoon.
En daar gaan we weer. Stop nou toch eens met dat ge-opvoed joh. Het gaat je toch niet helpen, en straks zit je weer te janken dat iedereen je onder de negeer heeft. Forum gewoon gezellig mee en accepteer dat niet iedereen er van die high level morele standaarden op na houdt als jij.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 23:10
0.10% gewijzigd
lrishCassidy schreef:
Erken dat dan gewoon.

Oprechte vraag: word jij nou nooit eens moe van je eigen gedram?
dana wijzigde dit bericht op 03-06-2017 23:09
Reden: Mosterd, laat maar
1.22% gewijzigd
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrouwjagersma schreef:
Jan de Bever is wel een goed voorbeeld. Of Stef Ekkel, die een polonaiseversie van Waarheen Waarvoor gemaakt heeft. Voor sommige zaken heb ik geen tolerantie.

Ik hou heel erg van liftmuziek, maar mijn man wordt er maniakaal van.
Oh ja, Stef Ekkel.

Ik luister echt te vaak naar radionl tegenwoordig :cry:
lrishCassidy schreef:
Erken dat dan gewoon.
Ik vind ze helemaal niet zo bijzonder als artiest of heel talentvol.
Talent is ook nogal subjectief.
Arme LV. Ik heb soms de pech dat de piratenzender in de auto alle fatsoenlijke zenders wegdrukt en ik heb aardig wat leerlingen die van pirantenmuziek houden, dus ik steek nog eens wat op.
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 23:01
Ik ging juist naar de grootste, geen ervaring met kleinere :proud:

En qua afschrijven, ik heb het dan over bijvoorbeeld wat Charlotte zegt over Marco.
Ik met beiden soorten festivals. Alleen niet naar Bospop vandaar mijn vraag over dat specifieke festival.
vrouwjagersma schreef:
03-06-2017 23:11
Arme LV. Ik heb soms de pech dat de piratenzender in de auto alle fatsoenlijke zenders wegdrukt en ik heb aardig wat leerlingen die van pirantenmuziek houden, dus ik steek nog eens wat op.
:proud:
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 23:07
En daar gaan we weer. Stop nou toch eens met dat ge-opvoed joh. Het gaat je toch niet helpen, en straks zit je weer te janken dat iedereen je onder de negeer heeft. Forum gewoon gezellig mee en accepteer dat niet iedereen er van die high level morele standaarden op na houdt als jij.
Dat gezeur van Charlotte over Marco helpt toch ook geen reet? Waarom wordt daar nooit iets over gezegd?
Jan de Bever en Stef Ekkel? Ik ga maar niet googlen. Ken ze niet, maar iets zegt mij dat er een echtscheiding dreigt als ik ze nu opzet. :proud:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrouwjagersma schreef:
Naja, deze vind ik dus wel echt leuk:

https://www.youtube.com/watch?v=bfLZfyphg0M

Maar die draaien ze dus bijna nooit :cry:

En Dana Winner, die heeft ook leuke liedjes gezongen.
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 23:12
Dat gezeur van Charlotte over Marco helpt toch ook geen reet? Waarom wordt daar nooit iets over gezegd?
Ik respecteer andermans mening over hun muzieksmaak. Daarom niet.
Fee-de-Goede schreef:
Ik met beiden soorten festivals. Alleen niet naar Bospop vandaar mijn vraag over dat specifieke festival.
Je kiest een festival toch ook vanwege de artiesten die er komen?
Bospop is waarschijnlijk net zo leuk als andere festivals, mits er artiesten komen die je aanstaan.
lrishCassidy schreef:
Omdat er een verschil is tussen even kort je persoonlijke mening over muziek uiten en iemand jouw persoonlijke mening over muziek door de strot proberen te persen. Daarom.
dana wijzigde dit bericht op 03-06-2017 23:17
0.99% gewijzigd
lrishCassidy schreef:
Waarom zou ik? Jij kan dat veel beter dan ik.
Ik vind Kensington best leuk :$
Ik :heart: jazz trouwens.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven