Napraattopic deel 83

22-05-2017 22:06 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
charlottew88 schreef:
03-06-2017 22:21
Ja en wat moet die aapsmiley :monkey: ertussen? Wanneer gebruik je een smiley van een aap?
Als je dit wil tikken:

Daar komt de :monkey: uit de mouw.

Al draagt een :monkey: een gouden ring het blijft een lelijk ding?
:monkey: :monkey: koppen.
Nou op de 2 na die wel leuk maar te snel en niet te regelen qua oppas en werk , Best kept Secret en Down the Rabbithole, na zie ik niks leuks qua festival. En overal op de stadsfestivalletjes Kensington en Broederliefde en de Jeugd. Vreselijk.
charlottew88 schreef:
03-06-2017 22:21
Ja en wat moet die aapsmiley :monkey: ertussen? Wanneer gebruik je een smiley van een aap?
Goede vraag! Die had ik nog niet eens gezien. :nope:
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Ik hou van De Jeugd van Tegenwoordig.
Ja, ik ben een makkelijk mens. En Nick en Simon vind ik aardige jongens, slim ook en grappig, dus ze komen met alles bij me weg. Al zouden ze liedjes van Kensington gaan zingen, of zelfs van Nickelback.
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 22:24
Als je dit wil tikken:

Ooh het gaat dus over Gordon :lightbulb:. Nu snap ik het. Wat moet ik toch zonder het Vivaforum :kneel:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 22:24
Als je dit wil tikken:

:idee: Dat ik dat nou niet meteen bedacht had. :P
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
vrouwjagersma schreef:
03-06-2017 22:26
Ik hou van De Jeugd van Tegenwoordig.
Ja, ik ben een makkelijk mens. En Nick en Simon vind ik aardige jongens, slim ook en grappig, dus ze komen met alles bij me weg. Al zouden ze liedjes van Kensington gaan zingen, of zelfs van Nickelback.

Ik heb ze 3x gezien live, gewoon slecht zijn ze.

Maar ik ben dan geen makkelijk mens qua smaak en live muziek.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 22:31
2.08% gewijzigd
charlottew88 schreef:
03-06-2017 22:23
:rofl:

Dat heb ik met die glibber van een Marco Borsato :sick:
Vre!
Se!
Lijk!

En ik weet niet waarom ik hem zo vreselijk vind. Hij heeft me niks misdaan en sommige van zijn liedjes zouden best te pruimen zijn als hij ze maar niet zong. Maar ik vind hem gewoon vreselijk. Zijn kinderen, zijn moeder en zijn huis vind ik ook vreselijk. Echt alles aan die man irriteert me.
Dana schreef:
03-06-2017 22:28
:idee: Dat ik dat nou niet meteen bedacht had. :P
Denk dat je die eerste heel veel kan gebruiken bij de relatie topics en die andere bij de mode topics.
Lady_Voldemort schreef:
03-06-2017 22:29
Vre!
Se!
Lijk!

En ik weet niet waarom ik hem zo vreselijk vind. Hij heeft me niks misdaan en sommige van zijn liedjes zouden best te pruimen zijn als hij ze maar niet zong. Maar ik vind hem gewoon vreselijk. Zijn kinderen, zijn moeder en zijn huis vind ik ook vreselijk. Echt alles aan die man irriteert me.
Klopt.
Lady_Voldemort schreef:
Vre!
Se!
Lijk!

+1

En toch... heb ik met een paar van die hits uit zijn begintijd een beetje wat jij met N&S hebt. Heel af en toe wel eens lekker om keihard en loeivals mee te blèren tijdens het stofzuigen. Maar ook alleen dan.
Dana schreef:
03-06-2017 22:33
+1

En toch... heb ik met een paar van die hits uit zijn begintijd een beetje wat jij met N&S hebt. Heel af en toe wel eens lekker om keihard en loeivals mee te blèren tijdens het stofzuigen. Maar ook alleen dan.
Oh, ik zing ze ook allemaal mee hoor, op mijn werk achter de strijk. En dan loop ik tussendoor tegen iedereen die het horen wil of niet horen wil te mopperen hoe vreselijk die man wel niet is.

Rare jongens, die mensen.
Lady_Voldemort schreef:
Vre!
Se!
Lijk!

Hier ook. En inderdaad zijn liedjes zijn best te pruimen als hij het maar niet zong. Ik vind Afscheid nemen bestaat niet een mooi lied. Maar als Marco het zingt word ik misselijk.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Dana schreef:
03-06-2017 22:33
+1

Ik heb dat met allemaal. Met Marco, die man heeft echt steengoede nummers vind ik.
Persoonlijk vind ik er ook niet veel aan (aan Marco dus), maar goede nummers had ie echt wel.

En Jan Smit ook, vreselijk vind ik en toch vind ik Laura een heel erg leuk nummer.
Vraag me niet waarom.
Wel zo'n nummer waar je voor in "the mood" moet zijn. Maar dat heb ik al snel met Nederlandstalig.
Ook geen idee waarom hahaha.

Meezinger denk ik.
https://www.youtube.com/watch?v=INEwH6-DBzw
(linkje zonder Jan Smit zelf, alleen lyrics ^^)
Iemand wel eens naar Bospop geweest?
charlottew88 schreef:
03-06-2017 22:40
Hier ook. En inderdaad zijn liedjes zijn best te pruimen als hij het maar niet zong. Ik vind Afscheid nemen bestaat niet een mooi lied. Maar als Marco het zingt word ik misselijk.
Dit vind ik dus onzin. Je kan dan wel een hekel hebben aan Marco, maar ik weet niet zo snel wie zijn nummers beter zouden kunnen zingen.
De nummers van Marco passen bij... juist Marco.
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 22:44

En Jan Smit ook, vreselijk vind ik en toch vind ik Laura een heel erg leuk nummer.
Oh ik ook. Maar ik probeer ook altijd me niet te laten leiden door vooroordelen. Niet dat dat altijd lukt natuurlijk, ik ben ook maar een mens.
Het boeit me echt geen ruk wat iedereen van muzikanten vind.
Je kan gewoon horen dat N&S echt goede zangers zijn, uniek ook zoals ze samen zingen.
Hun eigen muziek is inderdaad niet mijn ding. Maar ik schrijf ze daarom niet af. Want zingen kunnen ze.

Ik denk zelfs dat je van alle artiesten wel een nummer kan vinden wat je leuk vind, al vind je de artiest zelf niet leuk.
Ik vind het allemaal niks. Ik hou niet van Nederlandstalig. Op Wat Fresku en O.P. en Frank Boeien en Boudewijn de Groot ( thanks ma) na heb ik niks Nederlands qua muziek in huis.

Ik vind Blof toch wel een van de ergste, dat zet ik echt uit.
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 22:45
Iemand wel eens naar Bospop geweest?
Niet zo'n festival ganger. Ik vind klein vaak leuker.
Enige waar ik geweest ben is Pinkpop, Torhout-Werchter en Rock-am-Ring.
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 22:51
Het boeit me echt geen ruk wat iedereen van muzikanten vind.
Je kan gewoon horen dat N&S echt goede zangers zijn, uniek ook zoals ze samen zingen.
Hun eigen muziek is inderdaad niet mijn ding. Maar ik schrijf ze daarom niet af. Want zingen kunnen ze.

Ik denk zelfs dat je van alle artiesten wel een nummer kan vinden wat je leuk vind, al vind je de artiest zelf niet leuk.

Wie schrijft ze wel af? Echt kan je geen ander deuntje opzetten, ieder zijn smaak toch.
lrishCassidy schreef:
03-06-2017 22:53
Niet zo'n festival ganger. Ik vind klein vaak leuker.
Enige waar ik geweest ben is Pinkpop, Torhout-Werchter en Rock-am-Ring.
Ja je noemt ook hele kleine festivals op. :biggrin:
Maar dank voor geen antwoord op mijn vraag over een wel klein festival.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 22:55
12.24% gewijzigd
Afscheid nemen bestaat niet vind ik dan juist weer zum kotzen. Wie het ook zou zingen. En Nick en Simon goede zangers? Eh, smaken verschillen, laat ik het daar maar op houden. En dat mensen inderdaad rare wezens zijn. :proud:
Fee-de-Goede schreef:
03-06-2017 22:52
Ik vind het allemaal niks. Ik hou niet van Nederlandstalig. Op Wat Fresku en O.P. en Frank Boeien en Boudewijn de Groot ( thanks ma) na heb ik niks Nederlands qua muziek in huis.

Ik vind Blof toch wel een van de ergste, dat zet ik echt uit.
Hahaha, dat heeft mijn vriend ook. Boudewijn de Groot mooi vinden door z'n ouders.
Ik heb er zelf niks mee, te lijzig ofzo. Nee dat is niet de goede omschrijving. Ik kan het niet echt uitleggen.

Frank, wie houdt er nou niet van Frank :love:

Van Blof vond ik liefs uit Londen toch wel erg mooi

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven