Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:22
Fee-de-Goede schreef: ↑03-06-2017 23:13Ik respecteer andermans mening over hun muzieksmaak. Daarom niet.
Dit is precies wat me stoort. Charlotte heeft een hekel aan Marco (en dat benoemt ze echt in elk topic dat gaat over muziek), niet aan z'n muziek.
Maar goed, maakt verder ook niet uit, maar het stoort mij als ik hier lees over muzikanten.
Beoordeel de muziek, niet alleen de muzikant.
Alsof Axl Rose, om maar iemand te noemen, zo'n fijn figuur was vroeger. Nee. Maar de muziek wél.
Ik kijk naar de muziek, niet de persoon alleen.
Als een muzikant als persoon ook nog eens geweldig is is het dubbelop
Maar goed, verder met de napraat.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:22
Verdorie zegvrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 23:21Nou ja, hoe dan ook, met mij gaat alles goed.
Ik heb nog steeds geen Chinees gegeten, overigens en ik vind sommige muziek slecht en sommige zangers stom.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:23
IC laat zich behoorlijk kennen. IC is waarschijnlijk beledigd omdat ik haar onder de negeer heb staan vanwege de linkjes waarmee zij Napraat elke vrijdag overspoelt
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:23
Lees jij Charlotte wel? Zodra het over Marco gaat kan ze niet nalaten om te melden dat ze moet kotsen.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:24
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:25
vrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 23:21Nou ja, hoe dan ook, met mij gaat alles goed.
Ik heb nog steeds geen Chinees gegeten, overigens en ik vind sommige muziek slecht en sommige zangers stom.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:26
Oh jee, ik hou ook van Americana, al jaren.vrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 23:24Mijn man houdt van ouwelullenmuziek. Dat is best schattig. Americana en John Hiatt enzo. Van die verantwoorde muziek voor verantwoorde mannen.
Ik word ook zo moe van mezelf, als ik mijn muzieksmaak moet omschrijven. Volgens mij heb ik gewoon geen smaak.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:27
Hier hele hippe muziekjes soms maar ook Fish en Phil Collins enzo bij mijn man.vrouwjagersma schreef: ↑03-06-2017 23:24Mijn man houdt van ouwelullenmuziek. Dat is best schattig. Americana en John Hiatt enzo. Van die verantwoorde muziek voor verantwoorde mannen.
Ik ga er dan altijd snel vandoor of ik geef hem zijn koptelefoon aan.
anoniem_319861 wijzigde dit bericht op 03-06-2017 23:28
14.24% gewijzigd
zaterdag 3 juni 2017 om 23:29
Doe eens een voorbeeldje.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:27Mijn man houdt van slechte hardrock. Dat is ook niet alles, kan ik je vertellen.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:31
zaterdag 3 juni 2017 om 23:33
Ja. Maar toch beter dan Kensington en Marco.Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:31https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM
Zeg nou zelf, dat is toch verschrikkelijk?
zaterdag 3 juni 2017 om 23:34
Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:31https://www.youtube.com/watch?v=v2AC41dglnM
Zeg nou zelf, dat is toch verschrikkelijk?
Word een tikje nerveus van dit.
Ik snap je nu
zaterdag 3 juni 2017 om 23:34
Ja duhuh.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:35
Ja! Kan heel mooi zijn hè?Lady_Voldemort schreef: ↑03-06-2017 23:32Ik kan helemaal uit mijn dak gaan van Gregoriaans. Niet de hele dag hoor, maar soms.
En van Oum Khalsoum (Arabische opera)
Inderdaad niet de hele dag.