Geloven?
zaterdag 3 juni 2017 om 17:03
Goedendag allemaal!
Ik ben een meisje van 23 jaar. Laatst ben ik bij de huisarts geweest voor inwendige onderzoek.
Ik gaf aan dat ik 4 maanden ( niet achter elkaar ) na mijn idee rond mijn eisprong een beetje bruineafscheiding had met een heeel klein beetje bloed. Ze vond dat een normaal geval en ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ze vroeg aan mij of ik wel eens een uitstrijkje had gedaan waarop mijn antwoord nee was. Ik. vroeg of dat noodzakelijk was. Ze zei tegen mij dat ze toch naar mijn baarmoedermond gaat kijken en als het toch nodig was dat ze toch een uitstrijkje gaat doen. Ik natuurlijk in paniek maar ze vond het helemaal niet nodig en dat ik een mooie baarmoedermond heb. Ook heeft zij mijn baarmoedermond gevoeld door twee vingers in mijn vagina te steken en met de ander hand drukte zij op mijn buik. Ze vond dat ik mij helemaal geen zorgen hoef te maken over HPV. Maar op internet lees ik hele andere verhalen.
Moet ik mijn huisarts hierop vertrouwen of kan ze dat niet eens zien met haar blote oog?
Alvast bedankt groetjes !
Wat is jullie advies en mening?
Moet ik de huisarts geloven dat er echt niets is? Ik ben bang aangezien er geen klachten zijn.
Maar de huisarts zei dat ik echt niet niet hoef te zijn. Z vond dat ik een hele mooie baarmoedermond had.
Alvast bedankt !
Ik ben een meisje van 23 jaar. Laatst ben ik bij de huisarts geweest voor inwendige onderzoek.
Ik gaf aan dat ik 4 maanden ( niet achter elkaar ) na mijn idee rond mijn eisprong een beetje bruineafscheiding had met een heeel klein beetje bloed. Ze vond dat een normaal geval en ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ze vroeg aan mij of ik wel eens een uitstrijkje had gedaan waarop mijn antwoord nee was. Ik. vroeg of dat noodzakelijk was. Ze zei tegen mij dat ze toch naar mijn baarmoedermond gaat kijken en als het toch nodig was dat ze toch een uitstrijkje gaat doen. Ik natuurlijk in paniek maar ze vond het helemaal niet nodig en dat ik een mooie baarmoedermond heb. Ook heeft zij mijn baarmoedermond gevoeld door twee vingers in mijn vagina te steken en met de ander hand drukte zij op mijn buik. Ze vond dat ik mij helemaal geen zorgen hoef te maken over HPV. Maar op internet lees ik hele andere verhalen.
Moet ik mijn huisarts hierop vertrouwen of kan ze dat niet eens zien met haar blote oog?
Alvast bedankt groetjes !
Wat is jullie advies en mening?
Moet ik de huisarts geloven dat er echt niets is? Ik ben bang aangezien er geen klachten zijn.
Maar de huisarts zei dat ik echt niet niet hoef te zijn. Z vond dat ik een hele mooie baarmoedermond had.
Alvast bedankt !
zaterdag 3 juni 2017 om 22:52
Erg stom dus. Waarom ben je niet ingeent? Dan moet je nu niet mekkeren.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 22:31Nee ik ben niet ingeënt. Heb je dan meer dan 1procent kans.m?
zaterdag 3 juni 2017 om 22:59
Het is: mijn moeder....
zaterdag 3 juni 2017 om 23:10
Hou op.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 23:07ooh sorry hoor..
Ik weet dat iedereen dood gaat ooit dus ik ook.
De reden dat ik mij eigenlijk ook zorgen maakte is omdat ik niet ingeënt ben.
Inenten heeft geen nut meer omdat je al seks hebt gehad.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:19
Je hebt het helemaal niet over inentingen gehad voordat Pluisie erover begon. Dus hou op over dat je je zorgen maakt ómdat je niet bent ingeënt want dat is je reinste onzin.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 23:15Okee bedankt.
En ik weet dat ik niet meer ingeënt kan worden. Ik maak me zorgen omdat ik EEDER niet ingeënt was.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:24
Ik zou zeggen lees nogmaals wat ik schrijf.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:33
Ik bén duidelijk genoeg. Maar goed... Je loopt verschrikkelijk te zuigen en alles wat hier gezegd wordt grijp je aan om weer een overvloed aan vragen te stellen. Waar je al antwoordt op hebt gekregen. Nu grijp je de opmerking van Pluisie aan. Je hebt je hele topic niks gezegd over je zorgen ómdat je niet ingeënt bent. Dat kwam pas toen Pluisie er iets over zei.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:45
Kan ik de huisarts vertrouwen als zij zegt dat er geen uitstrijkje nodig is?
Ja. De huisarts heeft ervoor geleerd en de nodige ervaring.
Kunnen jullie mij geruststellen over mijn klachten?
Dat mogen we niet, want dat is medisch advies en dat mag hier niet. En nee, we maken geen uitzondering voor jou, want dan krijgen wij een sanctie van de Moderators.
Moet ik terug naar mijn huisarts?
Ja. Laat huisarts dit topic lezen. Dan verwijst die je naar mensen die je van die paniek en stress af kunnen helpen.
Ja maar ik beb nu enorm in paniek, kunnen jullie mij niet toch even gerust stellen?
Nee. Je vraagt namelijk om medisch advies en dat wij mee gaan in jouw angst. Dat eerste mogen we niet (zie boven) en dat tweede is onverstandig en werkt voor jou uiteindelijk averechts.
Jullie reageren niet normaal op mijn normale vraag!
Wij reageren juist helpend. Kom je nog wel achter.
Ja maar ik ben echt in paniek, moet ik de huisarts nou vertrouwen of niet?
Ja. En ga nu een kopje kamillethee maken en dan met een gezellig boek in bed zitten lezen.
Ja. De huisarts heeft ervoor geleerd en de nodige ervaring.
Kunnen jullie mij geruststellen over mijn klachten?
Dat mogen we niet, want dat is medisch advies en dat mag hier niet. En nee, we maken geen uitzondering voor jou, want dan krijgen wij een sanctie van de Moderators.
Moet ik terug naar mijn huisarts?
Ja. Laat huisarts dit topic lezen. Dan verwijst die je naar mensen die je van die paniek en stress af kunnen helpen.
Ja maar ik beb nu enorm in paniek, kunnen jullie mij niet toch even gerust stellen?
Nee. Je vraagt namelijk om medisch advies en dat wij mee gaan in jouw angst. Dat eerste mogen we niet (zie boven) en dat tweede is onverstandig en werkt voor jou uiteindelijk averechts.
Jullie reageren niet normaal op mijn normale vraag!
Wij reageren juist helpend. Kom je nog wel achter.
Ja maar ik ben echt in paniek, moet ik de huisarts nou vertrouwen of niet?
Ja. En ga nu een kopje kamillethee maken en dan met een gezellig boek in bed zitten lezen.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:50
Omdat jij a) vraagt om medisch advies (mag hier niet), b) alles wat er gezegd wordt in de wind slaat en c) al zeker drie pagina's roept dat 'dit echt de laatste vraag is, maar kunnen jullie me toch even gerust stellen want ik ben zo in paniek'.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 23:46Hoezo moet er zo gereageerd worden? Ik zou ook normaal reageren als iemand in mijn schoenen stond! Ik vraag gewoon of het ook zonder vaccinatie 1 procent is. Gewoon ja of nee. Inplaats zo te reageren
Als je zo bang bent, bel dan de huisartsenpost.
zaterdag 3 juni 2017 om 23:53
Je blijft doorzagen over hetzelfde onderwerp. Vertrouw gewoon je huisarts, vertrouw je hem niet dan toch een uitstrijkje laten maken. Kost wel eigen risico. Beter is om naar de huisarts te gaan en je te laten helpen bij je angst.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 23:46Hoezo moet er zo gereageerd worden? Ik zou ook normaal reageren als iemand in mijn schoenen stond! Ik vraag gewoon of het ook zonder vaccinatie 1 procent is. Gewoon ja of nee. Inplaats zo te reageren
zaterdag 3 juni 2017 om 23:58
Nee, na deze laatste vraag verzin je toch weer een nieuwe laatste vraag.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 23:55Kan iemand hier alleen nog antwoord opgeven aub. Is het zonder vaccinatie ook 1 procent kans ?
Slaap lekker
zaterdag 3 juni 2017 om 23:58
Ga terug naar de huisarts en stel daar alle vragen die je hebt. Schrijf ze op zodat je er geen vergeet.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 23:55Kan iemand hier alleen nog antwoord opgeven aub. Is het zonder vaccinatie ook 1 procent kans ?
“Don’t look back – you’re not going that way.”
zondag 4 juni 2017 om 00:00
Nee, daar kunnen we geen antwoord op geven. Medisch advies, meegaan in jouw angst. Kies maar. We doen het niet.heeelergbang schreef: ↑03-06-2017 23:55Kan iemand hier alleen nog antwoord opgeven aub. Is het zonder vaccinatie ook 1 procent kans ?
Maak een kop thee en ga lekker in bed liggen lezen. Zonder telefoon, tv, tablet of laptop.