Gezondheid alle pijlers

Geloven?

03-06-2017 17:03 172 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedendag allemaal!

Ik ben een meisje van 23 jaar. Laatst ben ik bij de huisarts geweest voor inwendige onderzoek.
Ik gaf aan dat ik 4 maanden ( niet achter elkaar ) na mijn idee rond mijn eisprong een beetje bruineafscheiding had met een heeel klein beetje bloed. Ze vond dat een normaal geval en ik hoefde mij geen zorgen te maken. Ze vroeg aan mij of ik wel eens een uitstrijkje had gedaan waarop mijn antwoord nee was. Ik. vroeg of dat noodzakelijk was. Ze zei tegen mij dat ze toch naar mijn baarmoedermond gaat kijken en als het toch nodig was dat ze toch een uitstrijkje gaat doen. Ik natuurlijk in paniek maar ze vond het helemaal niet nodig en dat ik een mooie baarmoedermond heb. Ook heeft zij mijn baarmoedermond gevoeld door twee vingers in mijn vagina te steken en met de ander hand drukte zij op mijn buik. Ze vond dat ik mij helemaal geen zorgen hoef te maken over HPV. Maar op internet lees ik hele andere verhalen.
Moet ik mijn huisarts hierop vertrouwen of kan ze dat niet eens zien met haar blote oog?

Alvast bedankt groetjes !

Wat is jullie advies en mening?
Moet ik de huisarts geloven dat er echt niets is? Ik ben bang aangezien er geen klachten zijn.
Maar de huisarts zei dat ik echt niet niet hoef te zijn. Z vond dat ik een hele mooie baarmoedermond had.
Alvast bedankt !
heeelergbang schreef:
03-06-2017 22:31
Nee ik ben niet ingeënt. Heb je dan meer dan 1procent kans.m?
Erg stom dus. Waarom ben je niet ingeent? Dan moet je nu niet mekkeren.
Me moeder had er slechte verhalen over gehoord
heeelergbang schreef:
03-06-2017 22:53
Me moeder had er slechte verhalen over gehoord
Het is: mijn moeder....
ooh sorry hoor..

Ik weet dat iedereen dood gaat ooit dus ik ook.
De reden dat ik mij eigenlijk ook zorgen maakte is omdat ik niet ingeënt ben.
heeelergbang schreef:
03-06-2017 23:07
ooh sorry hoor..

Ik weet dat iedereen dood gaat ooit dus ik ook.
De reden dat ik mij eigenlijk ook zorgen maakte is omdat ik niet ingeënt ben.
Hou op.
Inenten heeft geen nut meer omdat je al seks hebt gehad.
TO, je huisarts geeft aan dat er geen reden is om je zorgen te maken dus probeer het dan ook los te laten. Lukt dat niet, vraag hulp om te leren om te gaan met je gepieker. Bij je huisarts dus, niet hier.
Okee bedankt.

En ik weet dat ik niet meer ingeënt kan worden. Ik maak me zorgen omdat ik EEDER niet ingeënt was.
Erizon schreef:
03-06-2017 23:12
TO, je huisarts geeft aan dat er geen reden is om je zorgen te maken dus probeer het dan ook los te laten. Lukt dat niet, vraag hulp om te leren om te gaan met je gepieker. Bij je huisarts dus, niet hier.
Dit dus
heeelergbang schreef:
03-06-2017 23:15
Okee bedankt.

En ik weet dat ik niet meer ingeënt kan worden. Ik maak me zorgen omdat ik EEDER niet ingeënt was.
Je hebt het helemaal niet over inentingen gehad voordat Pluisie erover begon. Dus hou op over dat je je zorgen maakt ómdat je niet bent ingeënt want dat is je reinste onzin.
Kia aka brandhout voor de hel, aangenaam.
Hoebedoel je @Kia?
heeelergbang schreef:
03-06-2017 23:20
Hoebedoel je @Kia?
Ik zou zeggen lees nogmaals wat ik schrijf.
wil je aub duidelijk zijn
Nee je hoeft je geen zorgen te maken. Ja je kan je ha en zijn/haar oordeel vertrouwen.
heeelergbang schreef:
03-06-2017 23:28
wil je aub duidelijk zijn
Ik bén duidelijk genoeg. Maar goed... Je loopt verschrikkelijk te zuigen en alles wat hier gezegd wordt grijp je aan om weer een overvloed aan vragen te stellen. Waar je al antwoordt op hebt gekregen. Nu grijp je de opmerking van Pluisie aan. Je hebt je hele topic niks gezegd over je zorgen ómdat je niet ingeënt bent. Dat kwam pas toen Pluisie er iets over zei.
De reden dat ik er niets over zei is omdat ik dacht dat het zonder vaccinatie minder dan 1 procent kans zou zijn.
Tuurlijk. Slaap wel.
Kan ik de huisarts vertrouwen als zij zegt dat er geen uitstrijkje nodig is?
Ja. De huisarts heeft ervoor geleerd en de nodige ervaring.

Kunnen jullie mij geruststellen over mijn klachten?
Dat mogen we niet, want dat is medisch advies en dat mag hier niet. En nee, we maken geen uitzondering voor jou, want dan krijgen wij een sanctie van de Moderators.

Moet ik terug naar mijn huisarts?
Ja. Laat huisarts dit topic lezen. Dan verwijst die je naar mensen die je van die paniek en stress af kunnen helpen.

Ja maar ik beb nu enorm in paniek, kunnen jullie mij niet toch even gerust stellen?
Nee. Je vraagt namelijk om medisch advies en dat wij mee gaan in jouw angst. Dat eerste mogen we niet (zie boven) en dat tweede is onverstandig en werkt voor jou uiteindelijk averechts.

Jullie reageren niet normaal op mijn normale vraag!
Wij reageren juist helpend. Kom je nog wel achter.

Ja maar ik ben echt in paniek, moet ik de huisarts nou vertrouwen of niet?
Ja. En ga nu een kopje kamillethee maken en dan met een gezellig boek in bed zitten lezen.
Hoezo moet er zo gereageerd worden? Ik zou ook normaal reageren als iemand in mijn schoenen stond! Ik vraag gewoon of het ook zonder vaccinatie 1 procent is. Gewoon ja of nee. Inplaats zo te reageren
Bedankt blue eyes
heeelergbang schreef:
03-06-2017 23:46
Hoezo moet er zo gereageerd worden? Ik zou ook normaal reageren als iemand in mijn schoenen stond! Ik vraag gewoon of het ook zonder vaccinatie 1 procent is. Gewoon ja of nee. Inplaats zo te reageren
Omdat jij a) vraagt om medisch advies (mag hier niet), b) alles wat er gezegd wordt in de wind slaat en c) al zeker drie pagina's roept dat 'dit echt de laatste vraag is, maar kunnen jullie me toch even gerust stellen want ik ben zo in paniek'.

Als je zo bang bent, bel dan de huisartsenpost.
heeelergbang schreef:
03-06-2017 23:46
Je blijft doorzagen over hetzelfde onderwerp. Vertrouw gewoon je huisarts, vertrouw je hem niet dan toch een uitstrijkje laten maken. Kost wel eigen risico. Beter is om naar de huisarts te gaan en je te laten helpen bij je angst.
Kan iemand hier alleen nog antwoord opgeven aub. Is het zonder vaccinatie ook 1 procent kans ?
heeelergbang schreef:
03-06-2017 23:55
Kan iemand hier alleen nog antwoord opgeven aub. Is het zonder vaccinatie ook 1 procent kans ?
Nee, na deze laatste vraag verzin je toch weer een nieuwe laatste vraag.
Slaap lekker
heeelergbang schreef:
Ga terug naar de huisarts en stel daar alle vragen die je hebt. Schrijf ze op zodat je er geen vergeet.
“Don’t look back – you’re not going that way.”
heeelergbang schreef:
Nee, daar kunnen we geen antwoord op geven. Medisch advies, meegaan in jouw angst. Kies maar. We doen het niet.

Maak een kop thee en ga lekker in bed liggen lezen. Zonder telefoon, tv, tablet of laptop.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven