Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 juni 2017 om 20:26
Die forumster met een G?MoirenPhae schreef: ↑04-06-2017 20:13Drie keer. Ik weet niet wie, want ik let niet p
Sapje is er weer. En nog net zo bijzonder als altijd.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
zondag 4 juni 2017 om 20:35
Ja. De g van gekkie.
zondag 4 juni 2017 om 20:37
zondag 4 juni 2017 om 20:39
Over het vermiste en vermoorde meisje.
zondag 4 juni 2017 om 20:39
zondag 4 juni 2017 om 20:43
Ja voelde me aangesproken, dus idd had zomaar gekund
En gelukkig maar dat je het niet over mij had, pfeeew
zondag 4 juni 2017 om 20:45
Even respectvol als altijd.
Ik vind het leuk dat ze terug is, ik lees haar graag.
Er is een klein akkefietje geweest, dat ze zelf ook heeft toegegeven, maar ik heb dat toen gevolgd en dat is volledig uit zijn verband gerukt en de wijze waarop ze hier is afgebrand en verdacht gemaakt is buiten elke proportie.
.
zondag 4 juni 2017 om 20:47
Ja?impala schreef: ↑04-06-2017 20:45Even respectvol als altijd.
Er is een klein akkefietje geweest, dat ze zelf ook heeft toegegeven, maar ik heb dat toen gevolgd en dat is volledig uit zijn verband gerukt en de wijze waarop ze hier is afgebrand en verdacht gemaakt is buiten elke proportie.
Ik heb eindeloze hoeveelheden pb's met scheldkanonnades en bedreigingen gekregen.
Dan ga je bij mij onder de noemer gekkie en ik hoop dat ze heel snel er weer afgeknikkerd wordt.
Om wie gaat het dan?impala schreef: ↑04-06-2017 20:45Even respectvol als altijd.
Je beseft pas hoe fijn het is om te ademen als je neus verstopt zit.
Klein akkefietje?impala schreef: ↑04-06-2017 20:45Even respectvol als altijd.
zondag 4 juni 2017 om 20:49
Een klein akkefietje? Je hebt dus geen idee van wat er voorgevallen is.impala schreef: ↑04-06-2017 20:45Even respectvol als altijd.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zondag 4 juni 2017 om 20:49
Ja, er wordt gedaan alsof ze prive info heeft geopenbaard die haar alleen per PB was toevertrouwd.
Maar deze info had die persoon zélf op het forum gezet. Het was alleen niet zo netjes om dat in een ander topic naar boven te halen.
Daarna onstond een rel en ik kan me voorstellen dat je dan even door het lint gaat, als je zo vals en in groepsverband beschuldigd wordt en je er wat pissige PB's uitgooit.
impala wijzigde dit bericht op 04-06-2017 20:51
20.37% gewijzigd
.
zondag 4 juni 2017 om 20:51
Ja, ik dacht van wel. Hebben nog een NNB staan vanavond bij het spoorboekje van 101 cultura?
Ik zit nu One love Manchester te kijken met dochter en daarna ga ik PP on ned 3 kijken, even zien of ze wat uitzenden. Maar ik als jou was sowieso zo een van de streams of via de NPO app kijken.