Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 4 juni 2017 om 00:10
zondag 4 juni 2017 om 00:11
Echt verschrikkelijk dit.AmyFarrahFowler schreef: ↑04-06-2017 00:04Mijn engel Gabriël. Van Toon, gezongen door Reniet Vrieze van The Pikgrims. Te mooi
https://youtu.be/0rHoPKqEKcQ
zondag 4 juni 2017 om 00:14
Van Robert Long vind ik eigenlijk alleen Homo Sapiens Vroeger of Later leuk.
anoniem_268181 wijzigde dit bericht op 04-06-2017 00:30
Reden: Mijn geheugen haalde even een grapje met me uit
Reden: Mijn geheugen haalde even een grapje met me uit
5.29% gewijzigd
zondag 4 juni 2017 om 00:19
Niet alleen de kwaliteit. Ik vind het lied ook vreselijk.
Maar smaken verschillen nou eenmaal.
zondag 4 juni 2017 om 00:28
zondag 4 juni 2017 om 00:34
zondag 4 juni 2017 om 00:43
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 4 juni 2017 om 00:45
zondag 4 juni 2017 om 00:52
Ik hoorde vanochtend een liedje op de radio dat ik prachtig vond, Dacht dat het al heel oud zou zijn maar het bleek de winnaar van het Songfestival te zijn. Hoewel ik de stem van de zanger eigenlijk niet eens zo mooi vind, typisch zo'n liedje dat ik nog veel mooier zou vinden als een vrouw het zou zingen.Fee-de-Goede schreef: ↑04-06-2017 00:45Ik was er nog. Was aan het wachten op een zanger die ik ook goed vind.![]()
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
zondag 4 juni 2017 om 00:59
Salvador?Dana schreef: ↑04-06-2017 00:52Ik hoorde vanochtend een liedje op de radio dat ik prachtig vond, Dacht dat het al heel oud zou zijn maar het bleek de winnaar van het Songfestival te zijn. Hoewel ik de stem van de zanger eigenlijk niet eens zo mooi vind, typisch zo'n liedje dat ik nog veel mooier zou vinden als een vrouw het zou zingen.
https://www.youtube.com/watch?v=mzvMPAmU1MM
Ik heb 'm al eerder geplakt, maar niet velen klikken denk ik. Die man ís muziek.
Dat einde. Ik heb er geen zin meer in, klaar.
zondag 4 juni 2017 om 01:03
Je staat bij velen onder de negeer.lrishCassidy schreef: ↑04-06-2017 00:59Salvador?![]()
Ik heb 'm al eerder geplakt, maar niet velen klikken denk ik. Die man ís muziek.
Jammer, het was net zo gezellig.
zondag 4 juni 2017 om 01:12
Dankzij Jonari, die je bericht had gequote, heb ik je weer onder de negeer vandaan gehaald.lrishCassidy schreef: ↑04-06-2017 00:59Salvador?![]()
Ja, die bedoel ik inderdaad. Moooooi! Ondanks dat ik het niet helemaal heb op zijn stem.