* 173 * B a r T o o M u c h * 173 *
zaterdag 7 februari 2009 om 18:08
Ha meisjes
Wat een gedoe met die kinderen van jullie. Ik wil jullie niet bangmaken hoor, maar zelfs als ze over de 20 zijn, maak je je soms nog vreselijke zorgen. Dus jullie hebben nog een poosje te gaan
Bob, Muk en Beeb waren vanmiddag hier en Beeb heeft aan een stuk door geslapen. Ik ben zeker reuze slaapverwekkend
Bier dan maar!
Wat een gedoe met die kinderen van jullie. Ik wil jullie niet bangmaken hoor, maar zelfs als ze over de 20 zijn, maak je je soms nog vreselijke zorgen. Dus jullie hebben nog een poosje te gaan
Bob, Muk en Beeb waren vanmiddag hier en Beeb heeft aan een stuk door geslapen. Ik ben zeker reuze slaapverwekkend
Bier dan maar!
zaterdag 7 februari 2009 om 19:13
Ha die Jo, ja, je bent slaapverwekkend, maar das geen nieuws toch? Klinkt zo negatief, ik zou zeggen dat je rustgevend bent. Klinkt al een stuk fijner.
Ik heb knijterende koppijn (tijd van de maand) en het is zoooo druk in dat hoofd. Blegh.
Ik ga dus aan de drank.
Ik heb knijterende koppijn (tijd van de maand) en het is zoooo druk in dat hoofd. Blegh.
Ik ga dus aan de drank.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning

zaterdag 7 februari 2009 om 22:27
De internetverbinding is weer ok! Naar nu blijkt, istie wel al maanden de helft trager dan waar we voor betalen.... Dus daar moeten we nog even achteraan.
Erger is, ik heb mijn pc pas 4 maanden. Het is een Acer met Vista. Wat een narigheid. Ik ben er nog geen dag echt gelukkig mee geweest. Al een paar keer helemaal op nieuw geinstalleerd, al twee keer mee terug geweest naar de winkel en nu is het al weer gekloot! Ik word er helemaal simpel van, wat een kalote ding.
Zo erg is het dus!!!!!
Erger is, ik heb mijn pc pas 4 maanden. Het is een Acer met Vista. Wat een narigheid. Ik ben er nog geen dag echt gelukkig mee geweest. Al een paar keer helemaal op nieuw geinstalleerd, al twee keer mee terug geweest naar de winkel en nu is het al weer gekloot! Ik word er helemaal simpel van, wat een kalote ding.
Zo erg is het dus!!!!!

zaterdag 7 februari 2009 om 22:38
Ik heb zoon op school 1x zien buiten spelen en zag dat met pijn in mijn hart. De opgelegde (onechte) vrolijkheid spatte ervanaf. Maar ja, ik ben zijn moeder en ik ken hem echt door en door (dat zou ik van mijn jongste niet zo gauw zeggen, die begrijp ik veel minder goed).
Ik kan zelf ook heel goed vrolijk overkomen terwijl ik dat niet ben.
Ooit gelezen: "Gewoon doen is de minst opvallende vermomming".
Ik kan zelf ook heel goed vrolijk overkomen terwijl ik dat niet ben.
Ooit gelezen: "Gewoon doen is de minst opvallende vermomming".
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
zondag 8 februari 2009 om 09:11
Jeetke Hela, moet jij met talent op stap ofzo, dat je zo vroeg al in de kroeg zit op zondagmorgen
Ik ga zo eens kijken of het weertje in het Zuiden Des lands ook mooi is.
Maar eerst natuurlijk een koffie met een afbakbroodje en een zachtgekookt eitje en jus d'orange en dan nog een koffie
Voor allemaal een en ook nog een erbij!
Ik ga zo eens kijken of het weertje in het Zuiden Des lands ook mooi is.
Maar eerst natuurlijk een koffie met een afbakbroodje en een zachtgekookt eitje en jus d'orange en dan nog een koffie
Voor allemaal een en ook nog een erbij!
zondag 8 februari 2009 om 20:16