respect op het forum

07-02-2009 23:14 1300 berichten
Alle reacties Link kopieren
Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?
quote:oldvirgin schreef op 08 februari 2009 @ 20:36:

[...]

Dan zit je hier goed Iry. Want het gaat over alles behalve de openingspost.Er is een aantal malen volkomen normaal gereageerd , waar jij dan weer niet op reageert. Wat wil je nou ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Dat misschien niet old virgin,

maar wel weer allemaal nieuwe verassende info.

Alleen zoveel! en dan raak ik in de war.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 20:39:

[...]

Er is een aantal malen volkomen normaal gereageerd , waar jij dan weer niet op reageert. Wat wil je nou ?Op 28 pagina's is een aantal malen normaal gereageerd. De meeste reacties hebben niks met openingspost te maken. Uit jouw "wat wil je nou?" begrijp ik dat ik daar blij mee moet zijn en verder niet moet zeiken.
quote:oldvirgin schreef op 08 februari 2009 @ 20:49:

[...]

Op 28 pagina's is een aantal malen normaal gereageerd. De meeste reacties hebben niks met openingspost te maken. Uit jouw "wat wil je nou?" begrijp ik dat ik daar blij mee moet zijn en verder niet moet zeiken.

Dat begrijp je dan verkeerd . Als jij een discussie start en iemand reageert op jouw openingspost is het wel zo fijn als daar dan weer een reactie op komt ; van jou of van iemand anders . Actie = reactie . Als de enige reacties lollige reacties zijn verandert het in één lollige bende , is het merendeel van de reacties serieus zal er best af en toe een geintje op het topic geknald worden .

Maar wat ik net al zei ; misschien is deze discussie te kort geleden gevoerd ?
Volgens mij heb ik een paar keer gereageerd. Ach, er zijn in ieder geval een paar forummers die zich vanmiddag hebben vermaakt hier.
quote:oldvirgin schreef op 08 februari 2009 @ 21:06:

Volgens mij heb ik een paar keer gereageerd. Ach, er zijn in ieder geval een paar forummers die zich vanmiddag hebben vermaakt hier.Mijn dank is dan ook verpletterend .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 08 februari 2009 @ 21:06:

[...]

Mijn dank is dan ook verpletterend .Graag gedaan!
eind goed al goed,
Het zit me dwars dat er 'een lijst' is. Heb geen zin/tijd om alles terug te lezen. Kan iemand me kort briefen? Meds? Iemand anders?

Is het serieus bedoeld? Zo ja, welk nut?
Zoete je staat op de lijst Meelopers, Feliciaatje staat daar inmiddels ook op. Er is geen ranglijst het is een willekeurige volgorde.
quote:oldvirgin schreef op 08 februari 2009 @ 21:06:

Volgens mij heb ik een paar keer gereageerd. Ach, er zijn in ieder geval een paar forummers die zich vanmiddag hebben vermaakt hier.en jij hebt lekker van je af kunnen schelden
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 18:49:

wees blij dat je geen meeloper bent, daar had iedereen ineens zo'n moeite mee, dat ze werden bestempeld als meeloper.... HPL schreeuwde ineens van de daken dat zij de veroorzaker was van dit topic... en dat allemaal om te bewijzen dat ze geen meelopers zijnTsssssk
Je hoeft me geen gelijk te geven, ik heb het al. Vraag maar aan dangeensuus.
quote:meds schreef op 08 februari 2009 @ 23:59:

[...]

en jij hebt lekker van je af kunnen scheldenHuh? Dat ik 1 keer kutwijven heb gezegd?
Wel meervoud Old Virgin.

Je hebt dus eigenlijk iedereen uitgescholden die mee heeft gepost.

Jammer dat je dat nodig vond.
Wat een stelletje jankerds.
Daar bedoel ik dan de oude maagd mee.
quote:oldvirgin schreef op 07 februari 2009 @ 23:14:

Lees al heel lang mee hier op het forum en verbaas me over hoe sommige forummers reageren. Behoorlijk fel en aanvallend naar iemand toe, en daarbij soms totaal het topic uit het oog verliezen. Eindeloos doorzeuren of iets met d of dt geschreven moet worden. Iemand al snel als trol of kutwijf bestempelen. Vooral als nieuwe forummer moet je hier een plaats veroveren heb ik soms het idee. Jammer want het forum is toch juist de ideale plek om meningen van anderen te horen, advies te vragen etc. Een ander zijn mening hoeft niet de jouwe te zijn maar respect is toch het minste wat je kunt tonen?

OV, ik denk dat jij deze forummers ergens op aan wil spreken waarop ze gewoon niet op zitten te wachten. Dit soort komt niet op dit forum om serieus mee te praten, ze willen lol trappen en bashen. Dat kan nu eenmaal op een forum omdat je hier anoniem kunt zijn.

Degene met de grootste bek "wint" en is het populairste meisje van de klas. De rest doet heel erg zijn best om mee te doen, bang om zelf afgebekt te worden. En wie wil nu niet het populairste meisje van de klas als vriendinnetje?

Je moet het gewoon niet serieus nemen. En een goeie discussie op dit niveau?? Kun je lang op wachten. Ik zou zeggen bespaar je de energie en zoek een ander forum op.

En verder....ik neem het meestal met een grote korrel zout en lig af en toe ook best in een deuk maar ze serieus nemen? Nou nee!!!
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
quote:MacTrees schreef op 09 februari 2009 @ 11:37:

[...]

En verder....ik neem het meestal met een grote korrel zout en lig af en toe ook best in een deuk maar ze serieus nemen? Nou nee!!!over respect gesproken.......
quote:mamalief schreef op 09 februari 2009 @ 11:39:

[...]

over respect gesproken....... Tja, ...respect krijg je wanneer je het verdiend. Sommigen hier vragen nu eenmaal om niet serieus genomen te worden.
Be the kind of woman that when your feet hit the floor each morning the devil says "Oh crap, she's up".
Er zijn niet zoveel mensen door wie ik serieus genomen zou worden en ik doe al helemaal niet aan blind-dating .

Op zich wel opvallend dat er altijd redelijk nieuwelingen zulke dingen roepen ; bijna alle posters die hebben zitten klierenbakken zijn OOK posters die hele wijze raad geven , mensen op een enorme hartelijke en troostende manier steunen op verschillende pijlers ( ik noem een Meds ) .
quote:blijfgewoonbianca schreef op 09 februari 2009 @ 11:53:

Op zich wel opvallend dat er altijd redelijk nieuwelingen zulke dingen roepen ; bijna alle posters die hebben zitten klierenbakken zijn OOK posters die hele wijze raad geven , mensen op een enorme hartelijke en troostende manier steunen op verschillende pijlers ( ik noem een Meds ) .Hmm redelijk nieuwelingen die zulke dingen roepen? Dus het klopt wel dat er groepjes zijn van de oude garde en de nieuwelingen die zich eerst maar eens moeten bewijzen. Die moeten respect hebben voor degenen die hier al langer zitten en vooral niet te kritisch zijn. Gelukkig zijn niet alle oudgedienden hier zo en heb ik een paar als meelevend en vriendelijk leren kennen. Maar er zitten er ook tussen die vooral heel blij met zichzelf zijn en die elkaar hierin opzoeken en elkaar versterken in hun superieure gevoel.
ach ja.... de new bie wil ook graag aandacht BGB
quote:MacTrees schreef op 09 februari 2009 @ 11:37:

[...]

Dit soort komt niet op dit forum om serieus mee te praten, ze willen lol trappen en bashen. Dat kan nu eenmaal op een forum omdat je hier anoniem kunt zijn.

!!!

" dit soort " vind ik al erg aanmatigend .....

maar we kunnen natuurlijk ook wéér de discussie voeren dat niemand hier een eed heeft afgelegd , niet de eed om te helpen , niet de eed om te troosten , niet de eed van weetikveelwat . iedereen hier komt met zijn eigen doel en zijn eigen redenen , zijn eigen normen en waarden . Lollig als jouw idee van forummen aansluit bij de meerderheid en anders moet je een forum zoeken wat beter bij je past .
quote:meds schreef op 09 februari 2009 @ 12:03:

ach ja.... de new bie wil ook graag aandacht BGBZou ze een gedicht willen of zal ik de " d " in " verdiend " door een " t " vervangen ?
isniewaar old virgin.

ben hier kortgeleden binnen komen stampen en het hangt maar van jezelf af. Ik zit hier niet voor de aardig of voor het respect, zal me boeien.

Heb dan ook een aantal tegen me in het harnas gejaagd maar ook een paar leuke mensen leren 'kennen'. Groepjes en kliekjes en kongsi's en ancienniteit zegt me niks en doe ik niet aan mee.

het ontaarde topic daargelaten, maar das een geintje, zie ik niet als kliekje.

vind dat je een beetje, eh, zeurt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven