Singles

05-08-2007 22:16 29911 berichten
Alle reacties Link kopieren
Aan mij dit keer de eer... :D

Het lijstje voor alle nieuwe Singles

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens (Janneke schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's (speciaal voor Q)
Ohh Q-Q, was maar een grapje van dat lijstje hoor! :-)

ik weet wel dat je een oudgediende bent hier hoor!
quote:appeltje72 schreef op 08 februari 2009 @ 20:01:

misschien dient het wel allemaal een hoger doel Pop...dat we straks de vent van onze dromen tegenkomen!!

Zou nu eigenlijk gewoon weer knetterverliefd willen worden en dat ik het 'gerotzooi' achter me kan laten. Iemand die gewoon voor mij gaat en ik voor hem.Wil ik ook! kunnen we niet nog een sekte oprichten?
Oh en MP toch wel jammer van je non-date of niet? hoe was hij onder jouw afwijzing? Iig leuke avond gehad en dat was je doel toch?
Mag ik ook gelijk lid worden van die sekte??

Fijn dat je weekend zo leuk was, Xen!
Dank je wel Pop!

Xenia, na het etentje van VM had ik VL nog niet eens ontmoet. Dat is pas die donderdag erna gebeurd!

Ik was helemaal niet bang voor de reacties. Want het is mijn leven. Ik moet doen waar ik mij goed bij voel. Iedereen hier op het forum mag er wel een mening over hebben.

Wat mij wel pijn doet is dat je er nu zo heftig op reageert terwijl ik echt niet opzettelijk zo wilde over komen. Echt!
jij wordt onze leider, Indi! ons doel is duidelijk; op zoek naar het ulttieme geluk met een man (mee eens?), maar hoe bereiken we dat doel? in de eerste plaats: je moet gelukkig zijn met jezelf, zodat de man geen in- maar een aanvulling is...
WM: je hebt gezegd dat je de zaterdag na het etentje met VM je hebt aangemeld op paiq en daar contact met VL kreeg..al was er nog geen ontmoeting, dan is er nog wel het contact, de aandacht die je goed doet (dat gevoel kennen we allemaal), en wat je sterker maakt..dat heb je dus niet zelf gedaan.
Vooral dat laatste is zoooooooo belangrijk..ik heb echt het idee dat ik mezelf een beetje kwijt ben geraakt de laatste jaren..ben druk bezig mezelf terug te vinden en dan hoop ik toch die man te vinden..

(Waar ruzies met zussen toch al niet goed voor zijn.. )
Klopt Xenia, het contact was er. Alleen had hem nog nooit ontmoet.

Maar wat had ik dan moeten doen Xenia...het klikte gewoon heel erg die donderdag en de daarop volgende dagen....moest ik dat dan maar gewoon laten schieten?
oh ging daar jullie ruzie over?
WM, wie zegt dat je het moet laten schieten? zucht....je begrijpt t echt niet. Laat maar
mag ik nu officieel lid van de sekte worden?
welke funcitie wil je bekleden Appeltje? indi is al de leider....en ik doe nog even niet mee, want 2 sektes wordt me echt te veel
Onder andere..het was best heel emotioneel. Ze zei dat het haar heel erg pijn doet dat ik zoveel gemist heb qua relaties...omdat ik al zo lang vastgeroest zat..

@WM: Volgens mij bedoelt Xenia dat ze het jammer vindt dat je nooit hebt laten weten na de tijd met VM hoe het met je ging en dat je bezig was met Paiq en dat soort dingen..Je hebt ons een beetje overgeslagen als het ware en kwam ineens hier met het verhaal over een nieuwe vlam..en dat jullie samen op vakantie gaan..
anoniem_66480 wijzigde dit bericht op 08-02-2009 20:45
Reden: tikfoutje ;)
% gewijzigd
ik weet niet zeker of ik de leider wel wil zijn..ben niet zo ervaren
Als de sekte een soort van strijdplan-sekte wordt: count me in!

Appel, hoe heb je besloten om alleen op reis te gaan. Hoe vond je het? Want ik zit al jaren rond deze tijd van het jaar te denken: ik ga eens een keer in mn eentje weg. Lekker een weekje in mn eentje ergens vakantie vieren. Maar ik heb het nog nooit gedaan, omdat het me ergens een soort van vlucht leek, en omdat ik rond april meestal al weer veel beter in mn vel zat ivm met zon enzo.

Maar misschien wil ik in de meivakantie wel een weekje weg. Schotland/Ierland/zuiden van Engeland, zoiets. Maar heb geen idee hoe ik het aan moet pakken. Heb jij tips?
Nee, sorry ik denk dat ik het dan niet begrijp! Ben wel heel nieuwsgierig hoe je het dan bedoelt!
Ja indi, daar komt mn gevoel mbt WM in het kort wel op neer. Met daar bovenop het kruisverhoor wat Miran en ik moesten doen en feit dat ze later niet inging op mijn posts en anderen met kritische vragen, vandaar dat ik zei dat ze niet van de roze wolk afgeschoten wil worden. Tot ze weer in de onzekere fase gaat komen, want die gaat natuurlijk weer komen, en dat ik dan niet meer sta te springen om haar met raad en daad bij te staan.

Verder gun ik haar echt alle geluk, net zoals ik dat iedereen hier gun!
Indi, je mag het stokje overdragen aan Pop!
Inid, wat lief dat je zus dat vindt. En fijn dat je met zussen net iets meer ruzie kan maken en net iets eerlijker kan zijn dan tegen de meeste vriendinnen. Want zuslief blijft toch wel.

Maar meis, als je al onderkent dat je jezelf wat bent kwijtgeraakt, dan ben je echt al een hele stap vooruit!

Ik heb ook zo'n periode gehad. Na mijn relatie en ik heb afgelopen jaar ineens ontdekt dat ik bepaalde patronen heb opgedaan in mn relatie, waar ik mezelf helemaal niet leuk door vind, maar toch blijf ik dat dus doen.
Dan snap ik wat je bedoelt...Ik had dat gevoel in het begin ook een beetje. Vandaar dat ik ook schreef dat we er voor je willen zijn in slechte tijden, maar ook in goede tijden..snap je, WM?
Indi, je bent nu toch heel goed bezig met jezelf, het verwerken van je relatie en het je voorzichitg begeven op het mannenoorlogspad? Dat ziet je zus toch ook wel neem ik aan.....
Indi. Ik heb mij toen die zaterdagnacht aangemeld bij Paiq en toen ook gelijk een hele tijd niet op het forum geweest. Heb het daarom ook niet met jullie kunnen delen omdat ik niet online was. Ook niet op de computer. Vandaar!

Toen ik vertelde dat ik op wintersport ging was dat voor mij een leuke ingang om te vertellen dat ik iemand had ontmoet. Ik was niet bewust mysterieus bezig, maakte er een beetje een lolletje van met het raden en dacht dat iedereen er de lol wel van inzag. Maar helaas!
En Xenia, tuurlijk ben ik nu ook wel onzeker. Dat zit in mij en dat gaat er echt niet zomaar uit helaas........daar werk ik nu nog steeds echt wel aan!!
Ja het is heel erg lief van haar! Zo heb ik tegen haar gezegd dat ik vind dat ze teveel met zichzelf bezig is..en dat ik het jammer vind dat ze hier nog maar 1 keer is geweest sinds ik hier woon..Fijn dat we heel eerlijk tegen elkaar hebben kunnen zijn..Het ging er heel heftig aan toe..

En ik ben inderdaad al een heel stuk op weg..nu nog werken aan mijn onzekerheid en het echt loslaten van mijn ex. Ik realiseer me nu pas dat hij me echt op mijn hart getrapt heeft door zo snel door te gaan en door nu zo ontzettend afstandelijk te doen....en dat doet pijn. Hoe graag ik ook een nieuwe relatie zou willen, volgens mij zit het er echt nog niet in. Ik ben er nog niet klaar voor...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven