het 'help elkaar' topic

29-01-2009 16:24 760 berichten
Ik heb wel eens langer met het idee gelopen om zo een topic te openen omdat ik zelf veel steun heb gekregen in moeilijke tijden van een hoop forummers in mijn topics. Niet alleen mentale steun, maar er werd zelfs aangeboden om naar me toe te komen om me te helpen op dat moment. Dat heeft mij wel heel erg geraakt en ik zie het vaker, dat aanbod op viva.

Er zijn best wel veel wel-willenden om iemand te helpen die er echt helemaal doorheen zit. Op welke wijze dan ook. Er zijn grenzen natuurlijk. Voor gezondheidsklachten is er een dokter, voor echte psychische hulp de psycholoog en voor onzedelijke vragen zijn er ook weer betaalde diensten te vinden via google.

Maar er zijn er zat die het niet meer overzien met het huishouden, met de kinderen, die onverwacht zwanger zijn en geen cent te makken hebben (ook ooit een topic over geweest waar men aan alle kanten wilde helpen met spullen ed)

Maar goed, indien er animo is voor zoiets, zou het topic een beetje vorm gegeven worden. Eigenlijk zoiets als het ruil-topic, een andere variant, het help elkaar topic.

Geen flauw idee of het gaat werken, maar ik doe een poging door het toch te openen.

Wat heb ik te bieden? Van alles wat ik zelf op dit nog niet weet. Het komt zoals het komt.
Alle reacties Link kopieren
Ja het is echt niet zo best op mijn werk. En als promovenda zijnde zijn wij altijd de eersten die eruit vliegen. Maar goed, ik zie wel hoe het loopt.
Nou, mede-schrijfsters voor Zwieber, volgens mij hoeven jullie je niet druk te maken. Mijn postbode vond de pagina's die Zwieber me zond zo goed, dat hij ze niet meer in mijn brievenbus heeft gedaan. Met een beetje geluk heb ik ze morgen!

En Zwieber, vervelend van je werk. Ik zal voor je duimen dat je vrijdag nog een baan hebt.
Vrijdag heb ik mijn baan sowieso nog maar de vraag is voor hoe lang nog. Wordt het opzeggen met een termijntje van een maandje of mag ik nog zo'n 2.5 jaar blijven? Anders mag ik straks hier vragen of iemand me kan helpen aan een leuke baan waarbij ik mijn onderzoek af kan maken.
Voor de meetypers: ik heb net dit ontdekt. Ik lag in een deuk omdat er best veel klopt. Vraag me af of ik copyrightwise nog in de problemen kan komen maar ik denk het niet. De lijn was geloof ik uitgestorven en de titel wordt opnieuw verkocht.

http://www.journallive.co...e-is-sold-61634-18236234/
quote:Zwieber schreef op 08 februari 2009 @ 21:09:

Voor de meetypers: ik heb net dit ontdekt. Ik lag in een deuk omdat er best veel klopt. Vraag me af of ik copyrightwise nog in de problemen kan komen maar ik denk het niet. De lijn was geloof ik uitgestorven en de titel wordt opnieuw verkocht.

http://www.journallive.co...e-is-sold-61634-18236234/
Hey Zwieber, wat vervelend van je werk. Ik zal voor je duimen.
Hey Zwieber, je doet iets juridisch, toch? Je kan me mailen, ik werk zelf op een advocatenkantoor. Misschien kan je aan een baan helpen, als het nodig blijkt te zijn.
quote:Artemis schreef op 08 februari 2009 @ 22:11:

Hey Zwieber, je doet iets juridisch, toch? Je kan me mailen, ik werk zelf op een advocatenkantoor. Misschien kan je aan een baan helpen, als het nodig blijkt te zijn.Oh nou dank je! Ik hoop niet dat het nodig is maar ik hou het zeker in gedachten!
@Zwieber: Ik heb de pagina's gemaild. Yahoo deed er een beetje moeilijk over, dus ik heb het vanaf mijn privé-adres verstuurd.
The time is now
Ik zag het banba maar je moet het even in Word 2003 omzetten. Je bent wat te modern voor me nog Oh je mail komt net binnen...
Super, dank je!
Super, dank je!
Graag gedaan
The time is now
Wat waren trouwens de paginanummers? Het zag er trouwens erg goed uit.
twee keer trouwens in twee zinnen...tijd om naar bed te gaan voor mij.
Pagina 378 t/m 411....
The time is now
Dank je banba
Heey behulpzame dames!

Misschien een beetje een vreemd verzoek, maar het lijkt mij leuk om mijn haar lichtblond te verven, beetje gwen stefani achtig. Ik weet alleen niet of het mij staat, dus nu ben ik op zoek naar iemand die (evt. vanaf een foto) kan zien of die kleur mij staat of niet :D Iemand die kapper is bijvoorbeeld?

Wat kan ik bieden?

Kennis van excel, word, computers

Capoeira kennis (geen tijd om les te geven, helaas)

Kennis van cosmetica
@Nyu, ik kan wel iets voor je photoshoppen. Als je een foto van jezelf stuurt en een foto van het beoogde kapsel, dan kan ik wel iets voor je fabriceren, zodat je zelf een idee hebt hoe je eruit ziet. (Ik beloof tevens plechtig dat ik die foto niet op groot formaat op het forum zal plakken voor een groepskeuring) Als je interesse hebt, en het lukt om voor 17.30 te mailen, dan heb ik 'm voor morgenochtend af.

Mail: mennan_elan@hotmail.com
Lufthansa, een paar pagina's geleden (voordat Zwiebers typeklus het topic 'overnam' ) heb ik wat photoshop hulp gevraagd. Het allereerste begin, zeg maar. Mag ik je mailen met wat vragen?
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:himalaya schreef op 09 februari 2009 @ 19:23:

Lufthansa, een paar pagina's geleden (voordat Zwiebers typeklus het topic 'overnam' ) heb ik wat photoshop hulp gevraagd. Het allereerste begin, zeg maar. Mag ik je mailen met wat vragen?Mijn nederige excuses!
He Zwieber, er staat niet voor niets een achter he?!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zag het wel maar dan nog! Ik heb wel een beetje het topic overgenomen (whahahaha evil laughter) dus geef mij nou die kans mij bij uitzondering een keer ergens schuldig over te voelen.
quote:himalaya schreef op 09 februari 2009 @ 19:23:

Lufthansa, een paar pagina's geleden (voordat Zwiebers typeklus het topic 'overnam' ) heb ik wat photoshop hulp gevraagd. Het allereerste begin, zeg maar. Mag ik je mailen met wat vragen?Uiteraard! Daarvoor zit ik op dit topic! Mijn email adres staat hier boven. Ik ben geen graficus, maar met het simpele 'knip en plak werk' kan ik je ongetwijfeld helpen.
Waar ik eigenlijk nog wel hulp bij zoek: iemand die me loopbaanadvies kan geven/ de goede richting op kan sturen.

Wat kan ik ook al weer bieden:

- Hulp bij het kopen van een 2dehands auto

- Hulp bij computerproblemen

- Hulp bij kleine klussen in huis.

En mailen mag op splatsj@hotmail.com.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven