Napraattopic deel 83
maandag 22 mei 2017 om 22:06
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
dinsdag 6 juni 2017 om 19:38
Ja gek is dat inderdaad._Inkie_ schreef: ↑06-06-2017 18:00Ik dacht ook dat overal het gas al verdwijnen zou tegenwoordig maar het nieuwbouw appartement dat we op het oog hebben krijgt gewoon nog een gas aansluiting. Raar vind ik dat.
Maar ik kook nu op gas en hiervoor op inductie en vind er niet zoveel verschil in zitten, het reageert beide erg direct.
Ik vind het ook wel meevallen. Ik vond keramisch en gas wel een wereld van verschil.
Maar goed ik heb geen keus al had ik dan waarschijnlijk ook vrijwillig de overstap gemaakt zodra ik een nieuw fornuis had gewild.
dinsdag 6 juni 2017 om 19:40
Missie_m je ziet dingen die er niet zijn, door er telkens vanuit te gaan dat iedereen het over jou heeft. Ik heb het niet over jou. Ik wens je verder veel succes op dit forum, maar ik ga me niet verdedigen tegen verdachtmakingen die alleen aantonen dat je zaken leest die er niet staan door alles op jezelf te betrekken. Dat lijkt me heel vervelend, maar ik voel me niet geroepen nu in een ellenlang epistel te verklaren waarom je heel duidelijk aan mijn postings kunt zien dat ze niet over missie_m gaan.
Daar wilde ik het dan graag bij laten.
dinsdag 6 juni 2017 om 19:46
Jaaah, heel goed. Op een klein ukje na zijn ze inmiddels in gewicht verdubbeld. Kleine zuiperdjes.
Ik had je vorige week nog een pb gestuurd maar die is misschien nog wel onderweg of kwait.
dinsdag 6 juni 2017 om 19:53
vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 19:40Missie_m je ziet dingen die er niet zijn, door er telkens vanuit te gaan dat iedereen het over jou heeft. Ik heb het niet over jou. Ik wens je verder veel succes op dit forum, maar ik ga me niet verdedigen tegen verdachtmakingen die alleen aantonen dat je zaken leest die er niet staan door alles op jezelf te betrekken. Dat lijkt me heel vervelend, maar ik voel me niet geroepen nu in een ellenlang epistel te verklaren waarom je heel duidelijk aan mijn postings kunt zien dat ze niet over missie_m gaan.
No worry's. Jij vroeg om uitleg. Je hoeft voor mij niks te verklaren met ellenlange epistels. De puntjes in de vorige quote staan er omdat ik je epistel al flink had ingekort. Geniet lekker van je nasi met spiegelei. Doei.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 6 juni 2017 om 20:21
Ik ben heel ondeugend.vrouwjagersma schreef: ↑06-06-2017 20:16Ik heb al vaker gezegd dat je niet je vingers in de wandcontactdoos mag steken.
dinsdag 6 juni 2017 om 20:31
Jawel niet eerder gezien omdat ik dacht werkt niet. Je hebt een pb terug.-Puss-in-Bootz- schreef: ↑06-06-2017 19:46Jaaah, heel goed. Op een klein ukje na zijn ze inmiddels in gewicht verdubbeld. Kleine zuiperdjes.
Ik had je vorige week nog een pb gestuurd maar die is misschien nog wel onderweg of kwait.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
dinsdag 6 juni 2017 om 22:47
Gelezen tm blz 35: 1 bericht gevonden van een poster die op FB van de moeder heeft gekeken ( ze schrijft niet dat ze daar zelf iets op heeft geschreven): viewtopic.php?f=9&t=383384&start=#p27159526
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)
dinsdag 6 juni 2017 om 23:24
Ja, maar daar is iets mee.
Een vraagteken is een punt.
Uitroeptekens met een 1 ertussen zijn een vraagteken.
En een punt is vast ook iets.
Zoiets kreeg ik gisteren meelezend mee, en toen vroeg ik me ook al af of iemand iets in mijn kamillethee gedaan had
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
dinsdag 6 juni 2017 om 23:26
Ik acht de kans vrij groot .. minimaal kamille .. gevaarlijk spul
dinsdag 6 juni 2017 om 23:45
Ik heb het ook gelezen. Kan het zijn dat het 'gemiep' (humor natuurlijk) kwam omdat ik een soort stelling had geschreven met aan het einde van de regel een vraagteken. Het was wel een vraagteken maar ik hoefde geen antwoord. Dus voor mij was het geen vraag. Dat kan erg verwarrend zijn.
LOEP ME MAAR aub.
dinsdag 6 juni 2017 om 23:55
Nadat ik dit drie keer gelezen heb vraag ik me af of jij degene bent die iets in mijn drankje gedaan heeft?missie_m schreef: ↑06-06-2017 23:45Ik heb het ook gelezen. Kan het zijn dat het 'gemiep' (humor natuurlijk) kwam omdat ik een soort stelling had geschreven met aan het einde van de regel een vraagteken. Het was wel een vraagteken maar ik hoefde geen antwoord. Dus voor mij was het geen vraag. Dat kan erg verwarrend zijn.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.