Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
:cheer2:
:sheep: nog 18...

Gaat deze dagen voor mijn gevoel best hard eigenlijk. Nu 'al' 4w3d...
Komende tijd is GIEREND druk, dus hopelijk helpt dat ook.
Fijn om te horen!

En hoe voel je je verder? Hang je al kotsend boven de wc? :sick:
theepoes schreef:
05-06-2017 07:29
Fijn om te horen!

En hoe voel je je verder? Hang je al kotsend boven de wc? :sick:
.
Neeeee joh, niks aan het handje. :) Alleen soms een wat zeurderig gevoel in mijn onderbuik (baarmoeder/buikspieren denk ik).

Ik test nu nog elke dag gewoon omdat t leuk is, en het maximum is nu bijna bereikt. Dikke streep! Action heeft er weer een tijdelijke klant bij... :proud:

Het hCG was vrijdag dus nog maar 155, dan zou het (310 --> 620 -->1240) vandaag pas net over de 1000 heen zijn gekomen.

Maar komende week (--> 2480 --> 4960 --> 9920 --> 19840 --> 39680 --> ......) gaat dat ineens kneiterhard, dus wie weet hoe ik me dan voel. :pukey: :sick: :@@: :zzz:

Maar de vorige keren viel dat ook echt ontzettend mee, het was vooral heel erg :zzz: :zzz: :zzz: :zzz: :zzz:
Ooh gelukkig! Straks misschien wel anders idd! Hoop het niet. Een keertje overgeven voor het idee en dan daarna slapend de dagen door tot de echo! :zzz:
Gelukkig niet misselijk Flip!
En zoveel mogelijk afleiding is maar het beste denk ik. :)
Afleiding is het beste idd. Wel of geen kwaaltjes zegt allemaal niks he, maakt je soms alleen vreselijk onzeker :whistle:
Ik lees trouw mee maar nu moet ik natuurlijk wel reageren! Gefeliciteerd Flip!!!! Wat een spannende tijd heb je weer voor de boeg... pff! Ik ga zo hard duimen dat alles goed Is!

Hoe gaat het met jou Corina? Ik duim ook hard voor jou!
ukkie16 schreef:
05-06-2017 19:47
Ik lees trouw mee maar nu moet ik natuurlijk wel reageren! Gefeliciteerd Flip!!!! Wat een spannende tijd heb je weer voor de boeg... pff! Ik ga zo hard duimen dat alles goed Is!

Hoe gaat het met jou Corina? Ik duim ook hard voor jou!
Met mij is het wel goed...is nog paar dagen afwachten voor ons en dan weten we of ik nu zwanger ben of niet.
Mijn gevoel zegt van wel maar durf er niet op te vertrouwen totdat ik n positieve test in handen heb...denk dat ik woensdag vast n poging ga wagen
Zou toch geweldig zijn Corina...
Joepie, nog maar 16 dagen! :cheer2:

@Corina spannend, wat voel je dan?
16 Flip gaat al best wel snel. Hoop dat jij ook geluk hebt Corina.
Wat spannend corina. Ik duim ook voor jullie!
Oh wat fijn. Hopelijk een prima zwangerschap en een pracht van een baby. Hoera!
Go green, fuck a vegetarian
Wat spannend Corina! Morgen testen dus? Ik hoop dat jij en Flipje dit keer op een positieve manier gelijk op kunnen gaan! :couple:

Flipje, ga je nog een testfoto delen? :P
flipje2 schreef:
06-06-2017 08:33
Joepie, nog maar 16 dagen! :cheer2:

@Corina spannend, wat voel je dan?
Ik voelde paar dagen na mijn eisprong (die voel ik altijd) dat mijn tepels wat gevoeliger waren en dat is alleen maar meer geworden..ze lijken wat voller en ben vooral heel erg moe en slaap veel...beetje zeurderige trekken in mijn onderbuik..
Dat is wat ik voel de laatste anderhalve week, maar zou natuurlijk ook gewoon kunnen dat mijn lijf me voor de gek houd...
Spannend Corina. Duim voor een positieve test.
Ik duim ook voor je corina! Maak n vreugdedansje- en sprongetjes voor je als het positie is!

Je zei het zelf al, maar hou in je achterhoofd dat je lijf je flink voor de gek kan houden als je iets wil... die teleurstelling is zo dubbelk*t anders.
Wacht je tot do derdag met testen of laten we onze duimen morgen al draaien voor je? (Mijne draaien toch al trouwens hoor) :bigkiss:
Corina; Ik duim hard mee voor een positieve test. Benieuwd wanneer je gaat testen... :-D

En Flipje: Met jou tel ik af naar een goede echo! :cheer:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Marie87 schreef:
06-06-2017 09:56
Flipje, ga je nog een testfoto delen? :P
.
Nou, vooruit dan maar! :biggrin:
Afbeelding
.
Wat denk je..... issie positief? :bonk:
cookie84 schreef:
06-06-2017 18:49
Ik duim ook voor je corina! Maak n vreugdedansje- en sprongetjes voor je als het positie is!

Je zei het zelf al, maar hou in je achterhoofd dat je lijf je flink voor de gek kan houden als je iets wil... die teleurstelling is zo dubbelk*t anders.
Wacht je tot do derdag met testen of laten we onze duimen morgen al draaien voor je? (Mijne draaien toch al trouwens hoor) :bigkiss:
Denk dat ik wacht tot vrijdag...maar ga er vast n beetje vanuit dat die negatief zal zijn.....dan kan het niet zo tegenvallen
Jij mag niet meer testen Flip. Mooi zat zo. :lol:

Hoop dat jou ook wat mooist staat te wachten Corina.

Hier in ieder geval helaas geen geluk en op naar volgende ronde.
Corina wat spannend! Ik duim voor je!

Flip goed man! 22 juni kom maaaar! :cheer2:
flipje2 schreef:
06-06-2017 23:34
.
Nou, vooruit dan maar! :biggrin:
Afbeelding
.
Wat denk je..... issie positief? :bonk:

Ik weet het niet hoor :sherlock: ...Misschien toch effe posten op het algemene 'ben ik zwanger of niet topic'' :rofl: !!

Heel fijn zo'n knaltest... :biggrin: 15 dagen en hopelijk een :heart: !!
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Lekker Flip! Het is goed aan het groeien daarbinnen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven