Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

***********************************

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

************************

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

******************

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Ik ben ook een fanatieke meelezer van je vorig topic, maar moet je nu echt even feliciteren! Ik duim net als iedereen mee voor alleen maar goed nieuws!! :cheer: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
01-06-2017 21:45
Dat zou wat zijn, als je toch nog spontaan zwanger bent.! Ik kan erover meepraten, had de afspraak al staan voor de start toen ik toch spontaan zwanger bleek. Vreemde gewaarwording wel hoor. Maar ik zal wel een uitzondering zijn.. Wanneer is je nod?, zal m'n duimen flink laten draaien voor je! :bigkiss:
Volgende week donderdag is mijn nod...maar ik denk dat mijn lichaam me gewoon voor de gek houd, ik wil te graag ook
Alle reacties Link kopieren
Corina: ik duim heel hard dat jullie ook snel zwanger zijn (en blijven).
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Succes vandaag Flipje! Toch een officieel moment (waarvan we de uitslag al weten :D )
Alle reacties Link kopieren
Flipje succes vandaag, hoewel ik denk dat het helemaal goed zit gezien de mooie testen :biggrin:

Corina: ik hoop dat je snel mag volgen!
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
Alle reacties Link kopieren
Flipje, veel succes vandaag! Kom vanaf hier jou, Flipman en jullie embryo even toejuichen! :cheer2: :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Succes met de bloedtest vandaag!!
Alle reacties Link kopieren
En al nieuws Flip?
Alle reacties Link kopieren
Vanessakusje1987 schreef:
02-06-2017 12:43
En al nieuws Flip?
Kan elk moment komen: tussen 13:30 en 15:00 uur.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Spannend!!
Alle reacties Link kopieren
155 IU/L, een hele mooie waarde volgens de verpleegkundige!

En de echo is al op 22 juni (ik had verwacht op 26 of 27 juni) dus dat scheelt flink wat wachten!
Nog 20 dagen..... :jump:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Fijn zo Flip! Nog 3weken.. we tellen mee af :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Yes yes yes! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Woohoo Flip (maar ik had stiekem niet anders verwacht met die mooie testjes van je) :cheer:
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
Fijn!
Alle reacties Link kopieren
Fijn bericht! Succes met wachten op volgende spannende moment!
Alle reacties Link kopieren
Jaaaa wat fijn Flipje!! Wat duren 20 dagen dan lang...pff, succes!
:cheer:
Alle reacties Link kopieren
Goed zo, nu op naar de eerste echo. Stap voor stap!
Ik ben het levende bewijs dat je niet moet drinken om onnozel te doen.
Alle reacties Link kopieren
:daisy: Dat het maar snel 22 juni mag zijn. :couple:
Alle reacties Link kopieren
Super netjes :)
Op naar 22 juni!
Alle reacties Link kopieren
En weer een horde! Top!
Alle reacties Link kopieren
:high5: Wow 22 juni al! :cheer:
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
Jeeej! :high5:
Alle reacties Link kopieren
Nu kan ik je ook hier feliciteren!! Gefeliciteerd Flipje!! Op naar de eerste echo! :-D :yes: :cheer: :cheer2:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven