Op naar de NIPT...

29-05-2017 21:54 3318 berichten
Alle reacties Link kopieren
Het vervolg van "Slechte uitslag combinatietest". zwanger/slechte-uitslag-combinatietest/ ... #p22759353

Bij het starten van dit topic was ik voor de derde keer zwanger, maar helaas is dit wederom niet goed afgelopen. De eerste echo in juni '17 was al meteen niet goed: een missed abortion bij 6 weken.
We hadden hierna nog maar 1 embryo over. Helaas heeft in augustus '17 ons laatste embryo het ontdooien niet overleefd.

We moesten dus weer van voor af aan beginnen met een nieuwe ICSI poging. In september '17 is deze nieuwe poging van start gegaan. Op dag drie na de punctie werd een achtcellig embryo teruggeplaatst, op dag vier werden 3 embryo's ingevroren. Bij eerste terugplaatsing was ik wéér zwanger en de eerste echo was goed, maar bij de tweede echo in december '17 was er geen hartactiviteit meer. Miskraam nummer vier, het vruchtje was gestopt met groeien bij ruim 9 weken.

***********************************

In maart '18 heb ik een nieuwe terugplaatsing gehad. Helaas is er bij het ontdooien een van de drie cryo's verloren gegaan, maar de tweede heeft het gelukkig wel gehaald. Nu dus nog maar één cryo in de vriezer over. Wonder boven wonder was het met deze terugplaatsing alweer raak.
De eerste echo's (6w6d, 7w5d, 8w4d, 10w4d, 11w3d) waren steeds goed, en na wekenlange spanning bleek de NIPT helemaal in orde! Een uitgebreide echo bij 14 weken liet een prachtig kindje zien, zonder zichtbare bijzonderheden. Bij 15w6d een pretecho met geslachtsbepaling laten doen... een meisje! Ook de 20-weken echo was goed. We kunnen nu eindelijk terug naar de normale zorg bij de verloskundige. Eindelijk wordt het nu een normale zwangerschap...

************************

Poll: Wanneer komt flipbaby?
http://poll.dezeserver.nl/results.cgi?p ... 1&sort=prc

******************

:cheer2: Hoera, ze is er!! :cheer2:
flipje2 wijzigde dit bericht op 28-11-2018 05:37
95.11% gewijzigd
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Vanessakusje1987 schreef:
31-05-2017 13:34
En dat is HCG toch of wat anders?
.
Ja hCG inderdaad
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
.
Afbeelding

Vandaag NOD, maar zo te zien komt dat wel goed! :jump:
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
:hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper: :hyper:
Wow! Mooie test! Super!
Fantastisch Flipje! :cheer2:
Alle reacties Link kopieren
Loopt heel goed op Flip!
Alle reacties Link kopieren
Geweldig! Gefeliciteerd!
“The snow doesn't give a soft white damn whom it touches.”
Alle reacties Link kopieren
Zo fijn!!! ik ben zo blij voor jullie!! :flirting: :daisy:
Alle reacties Link kopieren
B-) B-) B-) B-) B-) B-)

Oh, that's the way, uh-huh uh-huh
I like it, uh-huh, uh-huh
That's the way, uh-huh uh-huh
I like it, uh-huh, uh-huh
That's the way, uh-huh uh-huh
I like it, uh-huh, uh-huh
That's the way, uh-huh uh-huh
I like it, uh-huh, uh-huh

Denk even dat irritante muziekje erbij Flip Dit ziet er super uit! :cheer:

B-) B-) B-) B-) B-) B-)
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Alle reacties Link kopieren
:jump:

Heeeeeel fijn Flip!!!
Alle reacties Link kopieren
Super zeg!! :yes:
Alle reacties Link kopieren
Yes :flirting: Fijn Flip! Gefeliciteerd. Ik duim voor je de komende weken en maanden! :thumbsup:
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
01-06-2017 07:06
Afbeelding
.
Afbeelding

Vandaag NOD, maar zo te zien komt dat wel goed! :jump:
Wauw die is mooi :jump: :cheer2:
Flipje! Hiervoor kom ik als meelezer even uit meelees stand! Wat te gek gaaf dat het raak is! En ik ga heel erg duimen dat het allemaal goed mag gaan want het is jou en Flipman zo ontzéttend gegund!!

Op naar een prachtig mooi en gezond februari baby'tje! :cheer2:
Lookin' gooodddd....
Alle reacties Link kopieren
Mooie streeeeep! :cheer2:
“Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.”
Wat fijn! Ben blij voor jullie! :hyper:
Alle reacties Link kopieren
Was de bloedtest vandaag Flip?
"It does not do to dwell on dreams, and forget to live."
Alle reacties Link kopieren
corina36 schreef:
31-05-2017 14:50
Ja ik hoop het ook...dat de 3e keer ook maar raak mag zijn en goed blijft gaan..
Hij word geopereerd aan zijn ogen, 1 oog staat scheef door alle stress die we afgelopen jaar hebben meegemaakt
Ik hoop het ook zo voor je! Ook jou is het zo gegund!
Wat heftig eigenlijk van je man, is hij al bekend dan met oogproblemen? Dat stress zoveel invloed kan hebben.. Hoop dat de operatie en get herstel goed verloopt en je weet verder kan! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
LunchLover schreef:
01-06-2017 19:07
Was de bloedtest vandaag Flip?
Morgen ochtend. In de middag krijg ik de uitslag te horen en de datum van de echo.
Die zal rond 7,5 week zijn en niet in het weekend, dus ik denk dat het 26 of 27 juni wordt.
Je hoort de vogels weer, je ruikt de regen nog
Alle reacties Link kopieren
cookie84 schreef:
01-06-2017 19:09
Ik hoop het ook zo voor je! Ook jou is het zo gegund!
Wat heftig eigenlijk van je man, is hij al bekend dan met oogproblemen? Dat stress zoveel invloed kan hebben.. Hoop dat de operatie en get herstel goed verloopt en je weet verder kan! :bigkiss:
Ja stress doet veel met je lichaam...hij had idd wel al een oogprobleem dat hij beetje scheel kijkt met 1 oog..

Ik hoop dat we ook weer snel kunnen beginnen....of we moeten geluk hebben en zo aantellen...heb wel al paar dagen last van gevoelige borsten en moe zijn, maar ga er vanuit dat het het niks is en ik waarschijnlijk gewoon ongesteld moet worden.
Flipje wat een fijn nieuws, gefeliciteerd! :yes: Mijn duimen draaien voor je! Corina ook voor jou! :hug:
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd Flip en flipman. Mijn duinen draaien overuren voor een gezonde flipbaby in februari :heart:
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd
Alle reacties Link kopieren
corina36 schreef:
01-06-2017 20:32
Ja stress doet veel met je lichaam...hij had idd wel al een oogprobleem dat hij beetje scheel kijkt met 1 oog..

Ik hoop dat we ook weer snel kunnen beginnen....of we moeten geluk hebben en zo aantellen...heb wel al paar dagen last van gevoelige borsten en moe zijn, maar ga er vanuit dat het het niks is en ik waarschijnlijk gewoon ongesteld moet worden.
Dat zou wat zijn, als je toch nog spontaan zwanger bent.! Ik kan erover meepraten, had de afspraak al staan voor de start toen ik toch spontaan zwanger bleek. Vreemde gewaarwording wel hoor. Maar ik zal wel een uitzondering zijn.. Wanneer is je nod?, zal m'n duimen flink laten draaien voor je! :bigkiss:
Alle reacties Link kopieren
flipje2 schreef:
01-06-2017 19:21
Morgen ochtend. In de middag krijg ik de uitslag te horen en de datum van de echo.
Die zal rond 7,5 week zijn en niet in het weekend, dus ik denk dat het 26 of 27 juni wordt.
Fijn dat je de uitslag al zo snel krijgt! Hoewel het wachten spannend genoeg is..
Wat klinkt dat nog ver weg, 27juni he... Kleine 4weekjes nog

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven