Uitgerekend 1-15 februari 2018

zondag 28 mei 2017 om 16:04
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Fitz
Wished
Koekjeerbei
flipje2 
leentjes89
mamamaria81
Kreukel792
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Babbes | 34 | 2e/3e | 1 februari | Jongen! Jongen! |
![]() ![]() ![]() |
Sunshine85 | 33 | 1e | 1 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
theo75 | 30 | 2e | 2 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lara89 | 29 | 3e | 10 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Wannabe79 | 38 | Tweede | 15 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Floress | 31 | Derde | 1 februari | nnb | ![]() |
Lawtist | 26 | 1e | 1 februari | nnb | ![]() |
coconutthree7 | Tweede | 3 februari | nnb | ![]() |
|
Limbogirly | 31 | Eerste | 4 februari | Jongen! | ![]() |
Jarja | 23 | 1e | 4 februari | Meisje! | ![]() |
Inspiratie | 24 | Tweede | 6 februari | nnb | ![]() |
Valiente | 26 | Tweede | 7 februari | Verrassing! | ![]() |
Lilly89 | 27 | Tweede | 10 februari | nnb | ![]() |
Lisboeta | 29 | 1e | 11 februari | nnb | ![]() |
Jayla2 | 30 | Tweede | 13 februari | Verrassing! | ![]() |
Anoekzo | 29 | Eerste | 14 februari | Meisje! | ![]() |
Kleinmormel | 28 | Eerste | 14 februari | nnb | ![]() |
Sarina87 | 29 | Tweede | 14 februari | Jongen! | ![]() |
Tiepvout | 27 | Eerste | 14 februari | Jongen! | ![]() |
s-sweetheart | 26 | Eerste | 15 februari | nnb | ![]() |
Bluesheep | 27 | Tweede | 17 februari | nnb | ![]() |

anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
woensdag 7 juni 2017 om 13:32
ohhh Fitz, wat ontzettend verdrietig. Ik hoop dat ik je een beetje goede moed kan geven als ik je vertel dat ik afgelopen half jaar 2x een miskraam heb gehad, maar allebei de keren ook heel snel weer zwanger was (ik loop ook via het ziekenhuis). Blijkbaar ben je na een miskraam vruchtbaarder, dus ik hoop echt heel erg dat dat voor jou ook geldt en dat je je weer heel snel bij het rijtje mag aansluiten. Fijn dat je meteen weer verder mag van het ziekenhuis. Heel veel sterkte.Fitz schreef: ↑07-06-2017 10:41Helaas lieve meiden, ik ga jullie verlaten. Op de echo was een nette schone baarmoeder te zien met slijmvlies van 1,5 mm. Wat inhoud dat ik een vroege miskraam heb gehad. Geen baby in februari voor mij. Maar ik bén zwanger geweest, dus het kan. Op dat positieve feitje richt ik me voor nu maar even. Van de gyn mag ik ook gelijk verder met IUI dus ga vanavond alweer beginnen met spuiten. Gewoon doorgaan voelt nu goed voor mij.
Ik wens jullie allemaal een hele goede, gezonde, rustige en fijne zwangerschap toe!![]()
![]()
ps. Kan iemand mij uit de tabel halen? Ik weet niet hoe dat moet![]()
woensdag 7 juni 2017 om 13:37
ik heb je eruit gehaald...Fitz schreef: ↑07-06-2017 10:41Helaas lieve meiden, ik ga jullie verlaten. Op de echo was een nette schone baarmoeder te zien met slijmvlies van 1,5 mm. Wat inhoud dat ik een vroege miskraam heb gehad. Geen baby in februari voor mij. Maar ik bén zwanger geweest, dus het kan. Op dat positieve feitje richt ik me voor nu maar even. Van de gyn mag ik ook gelijk verder met IUI dus ga vanavond alweer beginnen met spuiten. Gewoon doorgaan voelt nu goed voor mij.
Ik wens jullie allemaal een hele goede, gezonde, rustige en fijne zwangerschap toe!![]()
![]()
ps. Kan iemand mij uit de tabel halen? Ik weet niet hoe dat moet![]()
woensdag 7 juni 2017 om 13:39
Jaaaa.... spannend zeg! Ik mag volgende week donderdag. Vind het doodeng, vorige keer kwamen we er bij de echo achter dat het mis was... Hopelijk niet een herhaling deze keer.
woensdag 7 juni 2017 om 16:17
Fitz, heel veel sterkte en mooi dat je je kan focussen op het positieve. hopelijk snel weer zwanger.
hier vandaag eindelijk dan toch de datum gekregen van een eerdere echo om te kijken hoever we nu daadwerkelijk zijn. onze eerste echo datum zal veranderen in 15 Juni ik ge proberen dit zelf aan te passen zo.
merk dat ik meteen een stuk zenuwachtig wordt nu het zo dicht bij komt.
hier vandaag eindelijk dan toch de datum gekregen van een eerdere echo om te kijken hoever we nu daadwerkelijk zijn. onze eerste echo datum zal veranderen in 15 Juni ik ge proberen dit zelf aan te passen zo.
merk dat ik meteen een stuk zenuwachtig wordt nu het zo dicht bij komt.
woensdag 7 juni 2017 om 16:29

woensdag 7 juni 2017 om 16:34

woensdag 7 juni 2017 om 16:37
woensdag 7 juni 2017 om 17:17
Zo een paar dagen niet online geweest en moest even alles bijlezen. Voor alle zwangere vrouwen die zich hebben aangemeld na mij: van harte gefeliciteerd!
Babbes als je een facebookgroep opricht vind ik het wel leuk om mee te doen. Zolang de groep inderdaad onvindbaar is. Maar als we maar met z'n tweetjes zijn heeft het niet veel nut haha. Misschien als iedereen elkaar hier wat beter kent!
Koekjeerbei ik heb ook moeite met slapen 's nachts. Veel woelen en draaien en ook weer vaak wakker worden. Overdag kan ik dan wel weer makkelijk in slaap vallen als mijn dochter haar middagslaap doet.
Fitz wat verdrietig om te lezen. Ik heb ook twee vroege miskramen gehad. Het is heel vervelend om eerst zo blij te zijn en daarna toch die teleurstelling te hebben. Weet niet of je er wat aan hebt, maar ik was beide keren weer snel zwanger. Mijn eerste miskraam is namelijk nog maar een half jaar geleden.
Ik heb me inmiddels opgegeven voor mvm. Hoe snel namen ze contact met jullie op? Er stond na 3 werkdagen, maar ik heb nog niks gehoord.
Volgende week vrijdag mijn eerste echo. Vind het zo spannend. Na de miskramen hoop ik nu zo op een kloppend hartje. Afgezien van vermoeidheid heb ik namelijk echt 0 kwaaltjes.
Babbes als je een facebookgroep opricht vind ik het wel leuk om mee te doen. Zolang de groep inderdaad onvindbaar is. Maar als we maar met z'n tweetjes zijn heeft het niet veel nut haha. Misschien als iedereen elkaar hier wat beter kent!
Koekjeerbei ik heb ook moeite met slapen 's nachts. Veel woelen en draaien en ook weer vaak wakker worden. Overdag kan ik dan wel weer makkelijk in slaap vallen als mijn dochter haar middagslaap doet.
Fitz wat verdrietig om te lezen. Ik heb ook twee vroege miskramen gehad. Het is heel vervelend om eerst zo blij te zijn en daarna toch die teleurstelling te hebben. Weet niet of je er wat aan hebt, maar ik was beide keren weer snel zwanger. Mijn eerste miskraam is namelijk nog maar een half jaar geleden.
Ik heb me inmiddels opgegeven voor mvm. Hoe snel namen ze contact met jullie op? Er stond na 3 werkdagen, maar ik heb nog niks gehoord.
Volgende week vrijdag mijn eerste echo. Vind het zo spannend. Na de miskramen hoop ik nu zo op een kloppend hartje. Afgezien van vermoeidheid heb ik namelijk echt 0 kwaaltjes.
Throw kindness around like confetti
woensdag 7 juni 2017 om 17:26
Ach Fitz, wat verdrietig. Dikke knuffel.
Ik had mijn VK gekozen op basis van hun website, aangezien ik in een kleine dorp woon, moet ik wel buiten het dorp zijn. Heb nu dan 1 gekozen wat niet ver van mijn werk zit.
Ik had vandaag bij het afvegen heel lichtroze afscheiding. Raakte er gelijk van in de stress.. verder geen kramp of iets dergelijks en tot nu toe geen verdere afscheiding. Vast niks, toch?
. Het duurt nog lang tot 21 juni.....
Ik had mijn VK gekozen op basis van hun website, aangezien ik in een kleine dorp woon, moet ik wel buiten het dorp zijn. Heb nu dan 1 gekozen wat niet ver van mijn werk zit.
Ik had vandaag bij het afvegen heel lichtroze afscheiding. Raakte er gelijk van in de stress.. verder geen kramp of iets dergelijks en tot nu toe geen verdere afscheiding. Vast niks, toch?
woensdag 7 juni 2017 om 17:34
Klein mormel je hoort het wel vaker dat je soms toch een kleine bloeding krijgt tijdens de zwangerschap dus zou heel goed niks kunnen zijn maar je kan altijd even je verloskundige bellen en vragen wat die vindt. het zal toch vervelend zijn als je de komende 2 weken in onzekerheid moet zitten.hier over en als iemand als een verloskundige zegt is niks zou ik me er een stuk beter onder voelen.
woensdag 7 juni 2017 om 17:42
Dat heb ik ook gehad kleinmormel en daarna wat bruin maar dit schijnt echt vaker voor te komen. Nog geen zorgen maken als het hierbij blijft.
MvM nam hier redelijk snel contact op. 1 dag na aanmelding ongeveer. Ik heb net nog snel even getest want wilde nog wel keer duidelijkheid voordat zij zou komen maar deze is negatief. Dus nu weer helemaal in de war. Of teveel gedronken of niet.
MvM nam hier redelijk snel contact op. 1 dag na aanmelding ongeveer. Ik heb net nog snel even getest want wilde nog wel keer duidelijkheid voordat zij zou komen maar deze is negatief. Dus nu weer helemaal in de war. Of teveel gedronken of niet.
Weet wat je zegt, maar zeg niet alles wat je weet
woensdag 7 juni 2017 om 19:39
woensdag 7 juni 2017 om 19:44
Blijf positief kleinmormel!! Het is echt moeilijk ik weet t maar je kan er toch niks aan doen! Je bent net zo ver als ik zie ik...(we schelen 1 dag) je zou mss kunnen proberen om te vragen of je rond de 6,5 weken al een echo mag mocht je echt bloedverlies hebben maar als het alleen bij afvegen een beetje is dan denk ik echt dat het onschuldig is....xxx
woensdag 7 juni 2017 om 20:10
@ Sarina, lief voor het meedenken. Je hebt denk ik ook gelijk.
. Ja, we schelen niet veel, althans als mijn berekening klopt!
@wished, ik zie nu pas het laatste gedeelte van je bericht. Je testte weer negatief??? Hmm.. je zou het nogmaals kunnen checken met ochtendurine morgenochtend? Ik duim voor je.

@wished, ik zie nu pas het laatste gedeelte van je bericht. Je testte weer negatief??? Hmm.. je zou het nogmaals kunnen checken met ochtendurine morgenochtend? Ik duim voor je.