Uitgerekend 1-15 februari 2018

zondag 28 mei 2017 om 16:04
Voor iedereen die is uitgerekend begin februari 2018 en het leuk vindt om mee te kletsen.
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Fitz
Wished
Koekjeerbei
flipje2 
leentjes89
mamamaria81
Kreukel792
Een topic voor de tweede helft van februari vind je hier: zwanger/uitgerekend-15-28-februari-2018 ... ges/383647
Inlognaam: Februari2018
Wachtwoord: februari
Naam | Leeftijd | Kindje | Uitgerekend | Geslacht | Bijzonderheden |
Babbes | 34 | 2e/3e | 1 februari | Jongen! Jongen! |
![]() ![]() ![]() |
Sunshine85 | 33 | 1e | 1 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
theo75 | 30 | 2e | 2 februari | Meisje! | ![]() ![]() |
Lara89 | 29 | 3e | 10 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Wannabe79 | 38 | Tweede | 15 februari | Jongen! | ![]() ![]() |
Floress | 31 | Derde | 1 februari | nnb | ![]() |
Lawtist | 26 | 1e | 1 februari | nnb | ![]() |
coconutthree7 | Tweede | 3 februari | nnb | ![]() |
|
Limbogirly | 31 | Eerste | 4 februari | Jongen! | ![]() |
Jarja | 23 | 1e | 4 februari | Meisje! | ![]() |
Inspiratie | 24 | Tweede | 6 februari | nnb | ![]() |
Valiente | 26 | Tweede | 7 februari | Verrassing! | ![]() |
Lilly89 | 27 | Tweede | 10 februari | nnb | ![]() |
Lisboeta | 29 | 1e | 11 februari | nnb | ![]() |
Jayla2 | 30 | Tweede | 13 februari | Verrassing! | ![]() |
Anoekzo | 29 | Eerste | 14 februari | Meisje! | ![]() |
Kleinmormel | 28 | Eerste | 14 februari | nnb | ![]() |
Sarina87 | 29 | Tweede | 14 februari | Jongen! | ![]() |
Tiepvout | 27 | Eerste | 14 februari | Jongen! | ![]() |
s-sweetheart | 26 | Eerste | 15 februari | nnb | ![]() |
Bluesheep | 27 | Tweede | 17 februari | nnb | ![]() |

anoniem_347609 wijzigde dit bericht op 22-02-2018 13:08
89.52% gewijzigd
donderdag 8 juni 2017 om 11:33
Wat moeten jullie ouders verrast zijn zeg! Superleuk! Ik vertel het aan mijn schoonfamilie als de eerste echo goed is, eerst maar eens een kloppend hartje zien. We gaan een weekendje met ze weg, dus moeten haast wel. Mijn eigen familie vertel ik het denk ik pas na een goede termijnecho. Dat wordt de 3e keer in een half jaar tijd dat ik met 'leuk' nieuws kom, dus het bijzondere is er wel een beetje vanaf. Bovendien heeft iedereen nu zoiets van; eerst zien, dan geloven. Jammer is dat eigenlijk.lilly89 schreef: ↑08-06-2017 10:51jeetje wished wat schrikken. Hopelijk toch nog wat positief nieuws morgen. Sterkte met wachten!
Saina en ik hebben het al onze ouders verteld dat ze niet 1 maar 2 kleinkindjes erbij zullen krijgen als alles goed gaat![]()
wat betreft bloedverlies: mijn vorige zwangerschap heb ik rond 8 weken wat bloed verloren, en met 14 weken heel veel bloed verloren. Uiteindelijk allemaal goed gekomen met mijn zoontje. Soms is het onschuldig
Wat betreft bloedverlies; eerste miskraam had ik 2 avonden een veegje roze bloedverlies en op de derde dag in de ochtend kwam ineens alles eruit zetten, wist meteen dat het mis was. De zwangerschap daarna was ik heel blij dat ik geen bloedverlies had, toen bleek op de echo dat ik een lege vruchtzak had en werd ik 3 weken later gecurreteerd. Het wil dus allemaal niet zoveel zeggen, maar bloedverlies blijft altijd spannend.
donderdag 8 juni 2017 om 11:57
Wat balen, wished! Ik blijf voor je duimen.
Wat betreft het wederom vertellen van nieuws, wel jammer dat ze zo reageren dan, alsof jij het zelf niet jammer vind dat het misging voorheen.
Mijn schoonouders krijgen ook twee kleinkinderen, mijn schoonzus is 16 weken zwanger en ik ergens rond de 4-6 geen idee.
Ik ben ook super onzeker en test iedere dag, heel fout en moet er echt mee stoppen. Maak mezelf gek maar ook mijn vriend.
Wat betreft het wederom vertellen van nieuws, wel jammer dat ze zo reageren dan, alsof jij het zelf niet jammer vind dat het misging voorheen.
Mijn schoonouders krijgen ook twee kleinkinderen, mijn schoonzus is 16 weken zwanger en ik ergens rond de 4-6 geen idee.
Ik ben ook super onzeker en test iedere dag, heel fout en moet er echt mee stoppen. Maak mezelf gek maar ook mijn vriend.
donderdag 8 juni 2017 om 13:37
Hallo!
Ik durf bijna niet, erg onzeker na vele miskramen en een IVF-PGD traject, maar het lijkt me toch leuk om mee te schrijven. Gisteravond hadden we een positieve test en ik verwacht rond 13 februari uitgerekend te zijn.
Wished, wat een spanning en onzekerheid zeg... Pfff eerst al zo'n traject en dan dit ook nog... Ik duim ook nog voor je mee!
Flipje, ik heb je gelezen op andere topics (maar nooit gereageerd). Wat fijn dat je weer zwanger bent, hopelijk dat alles dit keer helemaal voorspoedig gaat, dat is je echt gegund!
Over het vertellen, ik denk dat wij morgenochtend nog een test doen en dan van het weekend de familie/vrienden op de hoogte brengen. Iedereen is op de hoogte van de miskramen en het traject van het afgelopen jaar en ze leven zo enorm met ons mee. Spannend en onzeker zal het voorlopig wel blijven, wij vinden het fijn om dit te kunnen delen met onze omgeving.
Ik durf bijna niet, erg onzeker na vele miskramen en een IVF-PGD traject, maar het lijkt me toch leuk om mee te schrijven. Gisteravond hadden we een positieve test en ik verwacht rond 13 februari uitgerekend te zijn.
Wished, wat een spanning en onzekerheid zeg... Pfff eerst al zo'n traject en dan dit ook nog... Ik duim ook nog voor je mee!
Flipje, ik heb je gelezen op andere topics (maar nooit gereageerd). Wat fijn dat je weer zwanger bent, hopelijk dat alles dit keer helemaal voorspoedig gaat, dat is je echt gegund!
Over het vertellen, ik denk dat wij morgenochtend nog een test doen en dan van het weekend de familie/vrienden op de hoogte brengen. Iedereen is op de hoogte van de miskramen en het traject van het afgelopen jaar en ze leven zo enorm met ons mee. Spannend en onzeker zal het voorlopig wel blijven, wij vinden het fijn om dit te kunnen delen met onze omgeving.
donderdag 8 juni 2017 om 17:16
Jayla, welkom en gefeliciteerd! Ik herken het wel hoor het niet durven mee te schrijven maar ik vind het toch heel fijn!
Babbes: dat is zeker jammer dat men zo reageert maar eerlijk gezegd reageerde mn moeder ook zo deze keer, en de bedoeling is goed hoor maar ik denk dat zij dat ook uit spanning zo denken/zeggen. X
Babbes: dat is zeker jammer dat men zo reageert maar eerlijk gezegd reageerde mn moeder ook zo deze keer, en de bedoeling is goed hoor maar ik denk dat zij dat ook uit spanning zo denken/zeggen. X

donderdag 8 juni 2017 om 17:20
Olla Mommy's & Mommy's to be,
Ik wil ook graag mee doen ! Ik ben in verwachting van me 2de Kindje, me 1Ste kindje is net 1 Jaar geworden. Het was echt eerst even schrikken voor mij zo vlak 'achtermekaar'. Maar ons geluk kan niet meer op. Ik schat dat ik rond de 10de van Februari uitgerekend ben, me eerste echo is 27 Juni ! Vind het zo spanned.
Ohja mag ik ook in de besloten groep op facebook?
Ik wil ook graag mee doen ! Ik ben in verwachting van me 2de Kindje, me 1Ste kindje is net 1 Jaar geworden. Het was echt eerst even schrikken voor mij zo vlak 'achtermekaar'. Maar ons geluk kan niet meer op. Ik schat dat ik rond de 10de van Februari uitgerekend ben, me eerste echo is 27 Juni ! Vind het zo spanned.
donderdag 8 juni 2017 om 17:27
wishid heel veel sterkte. wel heel apart als je geen bloeding hebt gehad. veel sterkte!
Lisboeta dit doe ik ook! vindt het een fijne voorbereiding.
Bleusheep wij hebben het al vertelt ik werk met mijn ouders en was zo ziek dat het fijn was om hun op de hoogte te stellen voor de eerlijkheid ook meteen de andere ouders op de hoogte gebracht. en als eerste hebben we het mijn schoonzus vertelt die wisten dat wij in Januari HET gesprek hadden gehad en is zelf nu ook zwanger kan met haar er nu ook heel makkelijk overpraten.
Jayla gefeliciteerd en welkom!
Coconutthree7 ook gefeliciteerd en welkom.
je kan je zelf in de tabel zetten als je je aanmeld met de bovengeschreven inlog gegevens ik zal zo is proberen je er bij te plaatsen
Lisboeta dit doe ik ook! vindt het een fijne voorbereiding.
Bleusheep wij hebben het al vertelt ik werk met mijn ouders en was zo ziek dat het fijn was om hun op de hoogte te stellen voor de eerlijkheid ook meteen de andere ouders op de hoogte gebracht. en als eerste hebben we het mijn schoonzus vertelt die wisten dat wij in Januari HET gesprek hadden gehad en is zelf nu ook zwanger kan met haar er nu ook heel makkelijk overpraten.
Jayla gefeliciteerd en welkom!
Coconutthree7 ook gefeliciteerd en welkom.
je kan je zelf in de tabel zetten als je je aanmeld met de bovengeschreven inlog gegevens ik zal zo is proberen je er bij te plaatsen
donderdag 8 juni 2017 om 18:26
Welkom! Ik ben jaloers hoor, had heel graag 2 kindjes vlak na elkaar gehad. Stuur me even een pb met je facebooknaam dan voeg ik je toe.Coconutthree7 schreef: ↑08-06-2017 17:20Olla Mommy's & Mommy's to be,

donderdag 8 juni 2017 om 20:13
Wat een naar nieuws Wishid! Vind het zo erg voor je/jullie!
Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd! Fijne zwangerschap allemaal
!
Ik heb de afgelopen dagen gewerkt dus kon steeds de vk niet bellen, maar morgen heb ik vrij dus ga ik bellen en hopelijk mag ik ook snel komen voor een echo!
Voor mvm heb ik me nog niet aangemeld. Eerst maar eens een echo..
Hoe voelen jullie je? Hier geen klachten. Natuurlijk fijn maar stiekem wil ik even wat voelen zodat ik bevestiging heb dat het goed zit allemaal. Enige bewijs is nu de zwangerschapstest..
ik denk dat ik pas echt blij durf te zijn bij een kloppend hartje. Had ik iig bij de eerste wel. Toen ik dat had gezien werd het 'echt'. Naja gewoon hopen en wachten (shit hé, waarom hoort er bij zwaneer worden/ zwangerschap zoveel wachten
)
Nieuwe meiden welkom en gefeliciteerd! Fijne zwangerschap allemaal

Ik heb de afgelopen dagen gewerkt dus kon steeds de vk niet bellen, maar morgen heb ik vrij dus ga ik bellen en hopelijk mag ik ook snel komen voor een echo!
Voor mvm heb ik me nog niet aangemeld. Eerst maar eens een echo..
Hoe voelen jullie je? Hier geen klachten. Natuurlijk fijn maar stiekem wil ik even wat voelen zodat ik bevestiging heb dat het goed zit allemaal. Enige bewijs is nu de zwangerschapstest..
ik denk dat ik pas echt blij durf te zijn bij een kloppend hartje. Had ik iig bij de eerste wel. Toen ik dat had gezien werd het 'echt'. Naja gewoon hopen en wachten (shit hé, waarom hoort er bij zwaneer worden/ zwangerschap zoveel wachten

donderdag 8 juni 2017 om 20:51
donderdag 8 juni 2017 om 21:05
Ik voel me ook best goed. Sinds gisteren wel continu last van een deels slapende linkerhand, maar dat schijnt erbij te kunnen horen door het vasthouden van vocht. De afgelopen dagen voelde ik mijn borsten en buik steeds, dat heb ik vandaag niet. Het was niet prettig om het steeds te voelen, maar wel een bevestiging dat ik echt zwanger ben. Vind het haast vervelend dat het nu minder is.
Ik heb ook een eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt, voor over 4 weken. Ik zie in de tabel allemaal echo's staan, is het normaal dat dit al gebeurt op die eerste afspraak? Over de telefoon is mij daar niets over verteld.
Ik heb ook een eerste afspraak bij de verloskundige gemaakt, voor over 4 weken. Ik zie in de tabel allemaal echo's staan, is het normaal dat dit al gebeurt op die eerste afspraak? Over de telefoon is mij daar niets over verteld.
donderdag 8 juni 2017 om 22:52
Ik loop via het ziekenhuis, dus ander traject.Anoekzo schreef: ↑08-06-2017 21:05Ik voel me ook best goed. Sinds gisteren wel continu last van een deels slapende linkerhand, maar dat schijnt erbij te kunnen horen door het vasthouden van vocht. De afgelopen dagen voelde ik mijn borsten en buik steeds, dat heb ik vandaag niet. Het was niet prettig om het steeds te voelen, maar wel een bevestiging dat ik echt zwanger ben. Vind het haast vervelend dat het nu minder is.
donderdag 8 juni 2017 om 23:12
Hier werken ze met een aparte echopraktijk, los van de vk. Heb op 05-07 een intake bij de vk maar op 28-06 al een eerste echo. Die is extra (betaal ik zelf) met 7 weken, om te zien of het hartje klopt en het vruchtje in de baarmoeder zit (= vitaliteitsecho). De vk had uitgelegd dat dat kon, leek me wel fijn. Met 10 weken heb ik een termijnecho (wel vergoed). Die checkt hetzelfde en meet hoe ver je bent.
vrijdag 9 juni 2017 om 00:18

vrijdag 9 juni 2017 om 07:20
@Anoekzo, het verschilt per verloskundige praktijk of ze een vroege echo doen. Er zijn ook veel praktijken die de eerste echo rond 10/12 weken doen (termijn echo). Je kan idd wat Lidboeta doet zelf ergens anders een vroege echo regelen en dan zelf betalen. Heb verschillende vriendinmen die dat zo gedaan hebben.
Je kan voor de zekerheid je vk even bellen en vragen wat bij hun gebruikelijk is?
Je kan voor de zekerheid je vk even bellen en vragen wat bij hun gebruikelijk is?
vrijdag 9 juni 2017 om 07:31
Mijn echo gaat trouwens een extra spannende worden... ik had de laatste ronde 4 eitjes en dus een accuut vrijverbod van de gyn ivm kans op een meerling. Toen was het leed al geschied.... dus hopelijk zijn ze niet allevier blijven plakken, want dan heb ik een serieus probleem. Nog een weekje in spanning...
vrijdag 9 juni 2017 om 08:24
Aaah leuk dan ga ik ook meeschrijven! Even wat over mezelf dan maar haha. Had woensdagavond een positieve test in mn handen. Totaal onverwachts. Ik heb PCOS en ben maar 3/4 keer per jaar ongsteld. Ik heb daarom Clomid gekregen. Echter ben ik hiermee nooit gestart omdat tijdens laatste inwendige echo een cyste op een eierstok zat. Toen kreeg ik een nieuwe baan en het het traject even gelaten voor wat het was omdat het al even heftig genoeg was en ik niet meteen mn nieuwe baas zou vertellen van het traject. Dat was anderhalf maand geleden.... vorige week was ik er heilig van overtuigt dat ik ongesteld ging worden (ineens een normale cyclus). Buikkrampen en zere borsten. Maar na een week met krampen was ik nog niet ongesteld.. nouja en compleet in shock had ik een positieve test in handen. Dat kon toch niet?! Dus nu 4 testen verder
. Heb volgende week vrijdag mijn 1e echo. Ik heb zelf het idee dat het misschien te vroeg is... ik weet niet precies wanneer mn eisprong was, het is al een wonder dat die er deze maand was. Kan het nog niet geloven.
vrijdag 9 juni 2017 om 09:57
Heel bijzonder inderdaad. Ik heb ook Pcos maar eigenlijk nooit een eisprong van mezelf. Zit sinds september aan de Clomid (wel 2x zwanger geweest in die tijd)tiepvout schreef: ↑09-06-2017 08:24Aaah leuk dan ga ik ook meeschrijven! Even wat over mezelf dan maar haha. Had woensdagavond een positieve test in mn handen. Totaal onverwachts. Ik heb PCOS en ben maar 3/4 keer per jaar ongsteld. Ik heb daarom Clomid gekregen. Echter ben ik hiermee nooit gestart omdat tijdens laatste inwendige echo een cyste op een eierstok zat. Toen kreeg ik een nieuwe baan en het het traject even gelaten voor wat het was omdat het al even heftig genoeg was en ik niet meteen mn nieuwe baas zou vertellen van het traject. Dat was anderhalf maand geleden.... vorige week was ik er heilig van overtuigt dat ik ongesteld ging worden (ineens een normale cyclus). Buikkrampen en zere borsten. Maar na een week met krampen was ik nog niet ongesteld.. nouja en compleet in shock had ik een positieve test in handen. Dat kon toch niet?! Dus nu 4 testen verder. Heb volgende week vrijdag mijn 1e echo. Ik heb zelf het idee dat het misschien te vroeg is... ik weet niet precies wanneer mn eisprong was, het is al een wonder dat die er deze maand was. Kan het nog niet geloven.