Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zaterdag 10 juni 2017 om 21:47
zaterdag 10 juni 2017 om 22:16
Had je door dat mijn post alleen maar een verbetering van de gequote post was en niets te maken had met jouw 'welk' of 'welke'?
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zaterdag 10 juni 2017 om 22:24
zaterdag 10 juni 2017 om 23:00
Ben je gewond?MoirenPhae schreef: ↑10-06-2017 22:47Had ik toch gewoon een incident met de kat. Was toen ik de was zat te vouwen in de wasmand gedoken en wilde bijten toen ik haar opzij duwde.
zaterdag 10 juni 2017 om 23:02
Ik had ineens de kat van de buren van drie deuren verderop achter me zitten miauwen toen ik dochter naar bed bracht. Schrok zo, het beest had geluk dat ik 'm in een pure schrikreflex niet uit het raam gekieperd heb.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 10 juni 2017 om 23:04
Och hemel. Dat is niet goed voor je bloeddruk.
zaterdag 10 juni 2017 om 23:09
Gelukkig maar, dat geeft een bende zeg.MoirenPhae schreef: ↑10-06-2017 23:00Gelukkig ben ik heel snel en heb ik net een slagaderlijke bloeding kunnen voorkomen.
What doesn't kill you gives you a set of unhealthy coping mechanisms and a dark sense of humor.
zaterdag 10 juni 2017 om 23:11
Hans Anders?
zaterdag 10 juni 2017 om 23:12
Nooit gehad, lijkt me lekker.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 juni 2017 om 23:15
Doe ik dat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zaterdag 10 juni 2017 om 23:17