Woede hulp
zondag 11 juni 2017 om 00:05
5 jaar samen, samen huis gekocht 1,5 jaar geleden. Alles ging heel goed. Zouden gaan trouwen en kindjes maken. Tot hij vorige week ineens zei dat hij niet meer wil. Geen discussie mogelijk. Het is klaar. Naast alle zorgen over alleen zijn, moeten verhuizen en het feit dat ik niet kan ophouden met huilen etc. Merk ik dat ik heel boos begin te worden. Hij is namelijk aan het stappen, terrasjes pakken, uit eten aan het gaan met vrienden. En ik zit ontroostbaar thuis. Ik vind het zo respectloos dat hij zo snel verder gaat terwijl ik dat maar moet aanzien. Ik krijg niet eens tijd om te wennen. Jullie moeten mij van mijn woede afpraten want ik ben in staat alles te doen om hem kapot te maken op dit moment
Don't worry, be happy!
zondag 11 juni 2017 om 00:16
zondag 11 juni 2017 om 00:32
Ik heb ooit hele plannen gemaakt over hoe ik zijn huis in de brand zou steken.
En zijn auto echt tot een koektrommel zou vouwen.
Mijn beste vriendin 8x zou overrijden, langzaam (zij deed het met mijn toen nog niet ex).
Echt heerlijk, al die gewelddadige plannen.
Natuurlijk niets uitgevoerd, maar het was wel leuk vermaak.
En zijn auto echt tot een koektrommel zou vouwen.
Mijn beste vriendin 8x zou overrijden, langzaam (zij deed het met mijn toen nog niet ex).
Echt heerlijk, al die gewelddadige plannen.
Natuurlijk niets uitgevoerd, maar het was wel leuk vermaak.
zondag 11 juni 2017 om 00:36
Ik heb wel eens het idee dat het niet oké en onvolwassen wordt gevonden om woede te uiten, misschien dat je daardoor zoveel moeite hebt met die emotie bij jezelf. Mijn advies: gewoon lekker boos zijn en het als het ware als golven over je heen laten komen. Boosheid is heel normaal, zeker na zoiets. Zo lang je maar geen illegale dingen doet.
Sterkte, op die manier verlaten worden is rot.
Sterkte, op die manier verlaten worden is rot.
zondag 11 juni 2017 om 00:36
Dat huilen doe je zelf ;-]HappyButterfly schreef: ↑11-06-2017 00:35De gedachte dat hij staat te zuipen en dansen in de kroeg en ik hier op bed lig te huilen, onverteerbaar
Natuurlijk is het kut. Gelukkig is je leven nog niet voorbij en gaat het vast weer leuk worden.
Met een beetje mazzel valt de lichtinstallatie op zijn hoofd.
zondag 11 juni 2017 om 00:42
Of er zit een foute schimmel in de biertapMoirenPhae schreef: ↑11-06-2017 00:36Dat huilen doe je zelf ;-]
Natuurlijk is het kut. Gelukkig is je leven nog niet voorbij en gaat het vast weer leuk worden.
Met een beetje mazzel valt de lichtinstallatie op zijn hoofd.
Of hij krijgt een soa van alleen al het kijken naar een andere vrouw (handig, kan hij ook meteen geen tv meer kijken)
Of hij loopt onder een bus
Of een vrachtauto
Of een tractor
zondag 11 juni 2017 om 00:43
Hij is waarschijnlijk vooral opgelucht nu. Hij heeft hier al een tijdje mee rondgelopen (en is dus ook verder is het proces dan jij) en nu is eindelijk het hoge woord eruit.
Ik zou denk ik vooral kwaad zijn dat hij nooit eerder iets gezegd heeft en jou nu voor een voldongen feit stelt. Dat is in mijn ogen pas echt respectloos.
Ik zou denk ik vooral kwaad zijn dat hij nooit eerder iets gezegd heeft en jou nu voor een voldongen feit stelt. Dat is in mijn ogen pas echt respectloos.
lariba wijzigde dit bericht op 11-06-2017 00:44
6.84% gewijzigd
zondag 11 juni 2017 om 01:18
Wat erg. Dat hij zo doet. Je moet je vooral niet afvragen waarom, maar heel lief zijn voor jezelf! Kun je bij een vriendin of je moeder terecht of een ander familielid? Zou goed voor je zijn om daar ook even weg te zijn, denk ik, zodat hij niet ineens dat beetje rust, dat je hopelijk voor jezelf weet te creëren, kan verstoren wanneer het hem maar uitkomt.
zondag 11 juni 2017 om 01:40
Wat mij goed heeft geholpen jaren geleden, dat ik na een tijd tot besef kwam dat ik niet met een man wil zijn die niet 100% inzet voor mij heeft. De wil is er niet meer. Ik was ook erg boos en kapot verdrietig.
Sterkte!
Sterkte!
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zondag 11 juni 2017 om 02:19
Ga veel leuke dingen doen, dingen die jouw opfleuren, of lekker even op thinder gaan nu beetje met mannen flirten.
Gewoon voor de lol, en om jezelf weer goed te voelen. Je ex heeft je echt kut laten vallen en daar mag je boos en verdrietig op zijn,
je moet door dat rouwproces heen, want dat is het wel. Sterkte!
Gewoon voor de lol, en om jezelf weer goed te voelen. Je ex heeft je echt kut laten vallen en daar mag je boos en verdrietig op zijn,
je moet door dat rouwproces heen, want dat is het wel. Sterkte!
zondag 11 juni 2017 om 03:01
Bedoel niet precies zijn penis er af?MoirenPhae schreef: ↑11-06-2017 00:43Of de plee loopt spontaan over als hij met zijn broek naar beneden staat.
Hij struikelt, valt in de gracht en wordt gebeten door een schildpad. Precies zijn tepel er af.