Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 11 juni 2017 om 17:46
Oh ja? Hoe bewijs je zoiets? En waarom zou je dat überhaupt willen. Wat boeit het een ander nou wie met wie waar zit. Achterkamer, app, FB en speciaal voor Star, FaceTime
Het bestaat allemaal!
zondag 11 juni 2017 om 17:47
Ook nog eens verschillende groepjes!Solomio schreef: ↑11-06-2017 17:45Geen groepjes?
Echt wel. Het barst van de groepjes. En soms zijn leden van een groepje het met elkaar eens, soms niet.
Soms zijn leden van verschillende groepjes het met elkaar eens, dan wordt het een puinhoop en onoverzichtelijk bovendien.
En dan is er Nouschi, de groeploze taalverbeteraar. Als je het met haar eens bent hoor je zeker bij een groepje.
zondag 11 juni 2017 om 17:49
waarmee Suus? Kip opeten? Dat is al gebeurd
Subfora, facebook groepen en chats, app groepen, what ever.Ana_Isabel_ schreef: ↑11-06-2017 17:45Groepjes bestaan alleen maar in the eye of the beholder. ( Kan effe niet de Nederlandse term ervoor vinden)
Nou, daar begon het mee dat Star in mijn groepje zat, en daarna dacht ze mij op een taalfout te betrappenSolomio schreef: ↑11-06-2017 17:45Geen groepjes?
Echt wel. Het barst van de groepjes. En soms zijn leden van een groepje het met elkaar eens, soms niet.
Soms zijn leden van verschillende groepjes het met elkaar eens, dan wordt het een puinhoop en onoverzichtelijk bovendien.
En dan is er Nouschi, de groeploze taalverbeteraar. Als je het met haar eens bent hoor je zeker bij een groepje.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 11 juni 2017 om 17:50
Fuck, jij hongerige lap
Liggen de botjes op mijn balkon?
Je bent zelf een theepot
zondag 11 juni 2017 om 17:53
Ik heb je een vegetarische hamburger gestuurd. Maar geen idee of die aankomt. Jouw kip heb ik ook nog niet gezien. Gaat niet helemaal goed hier bij viva met pb's. Raar maar waar.
zondag 11 juni 2017 om 17:53
Blij dat mijn kinderen de deur uit zijn. Ik heb het druk genoeg met mijn eigen wisselende groepssamenstellingen.
Live in the here and now, because your future doesn't look bright.
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
Week 8 van de Extremely Demotivational Calendar
zondag 11 juni 2017 om 17:56
zondag 11 juni 2017 om 17:56
Eleonora-1 schreef: ↑11-06-2017 17:54Zo vals.....
Mijn hondjes hebben vandaag voor het eerst grote kleine hondjesvoer gegeten!
Daarom hou je van me. Duh.
zondag 11 juni 2017 om 17:57
De beeldjes!Eleonora-1 schreef: ↑11-06-2017 17:54Zo vals.....
Mijn hondjes hebben vandaag voor het eerst grote kleine hondjesvoer gegeten!
zondag 11 juni 2017 om 18:09
Wat een fijn groepje. Die van mij blijkt nogal ongeorganiseerd en onvoorspelbaar.
zondag 11 juni 2017 om 18:11
zondag 11 juni 2017 om 18:17
Renaissance_ schreef: ↑11-06-2017 17:53Ik heb je een vegetarische hamburger gestuurd. Maar geen idee of die aankomt. Jouw kip heb ik ook nog niet gezien. Gaat niet helemaal goed hier bij viva met pb's. Raar maar waar.
Ik wacht ff anders heeft Oudblond nog een ingang. Accoord?
Je bent zelf een theepot