Napraattopic deel 84
vrijdag 9 juni 2017 om 23:45
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
zondag 11 juni 2017 om 18:57
O ja joh? Wat vond je er zo goed aan?
Het topic over dat ongeluk waarbij een jongen van 18 jaar om het leven kwam in Lunteren en iemand hem nog wilde helpen en jij vond dat vreemd en dubieus maar kan niet uitleggen waarom.
Dat je zo moest lachen om je eigen zielige kwisje over een dodelijk ongeluk zegt echt meer over jou dan wie er ook gereageerd hebben.
En dat je er binnen 3 uur spijt van had kennelijk want: moderator mag er een slotje op... waarom? Je was toch net zo lekker bezig??
zondag 11 juni 2017 om 18:58
zondag 11 juni 2017 om 18:58
zondag 11 juni 2017 om 18:59
Ook weer ongefundeerd. Lezen doe je nog steeds erg slecht.Bestaardigopzich schreef: ↑11-06-2017 18:57O ja joh? Wat vond je er zo goed aan?
Het topic over dat ongeluk waarbij een jongen van 18 jaar om het leven kwam in Lunteren en iemand hem nog wilde helpen en jij vond dat vreemd en dubieus maar kan niet uitleggen waarom.
Dat je zo moest lachen om je eigen zielige kwisje over een dodelijk ongeluk zegt echt meer over jou dan wie er ook gereageerd hebben.
En dat je er binnen 3 uur spijt van had kennelijk want: moderator mag er een slotje op... waarom? Je was toch net zo lekker bezig??
anoniem_331975 wijzigde dit bericht op 11-06-2017 18:59
2.92% gewijzigd
zondag 11 juni 2017 om 18:59
Joh lekker laten gaan. Ze heeft nog nooit een normale post geplaatst volgens mij. Dit is gewoon waar ze blij van wordt.Bestaardigopzich schreef: ↑11-06-2017 18:57O ja joh? Wat vond je er zo goed aan?
zondag 11 juni 2017 om 19:14
Heel bizar... voortaan maar negeren dan maar ik vond het erg ver gaan, het gaat wel om iemand die net overleden is en dan suggereren dat er iets niet in de haak is (wat dan precies? weet ze zelf niet).Fee-de-Goede schreef: ↑11-06-2017 18:59Joh lekker laten gaan. Ze heeft nog nooit een normale post geplaatst volgens mij. Dit is gewoon waar ze blij van wordt.
Ik dacht even aan de nabestaanden. Je zal even afleiding zoeken en op het geneuzel van een TO stuitten die nu net toegeeft dat ze ook al niet al te best kan lezen.
Nou ja ik ga me niet meer druk maken over iemand die dus plezier heeft in dit soort ongein. Bedankt voor de waarschuwing.
Mijn wenkbrauwen vlogen overigens al vaker de lucht in bij haar posts maar dit ging me nét ff te ver... driewerf bah!
Moet wel lachen dat ze om de haverklap toch maar een zinnetje schrapt, ik zie haar denken: kan ik hier een ban voor krijgen, nee toch maar weghalen
zondag 11 juni 2017 om 19:53
FYI: 99 van de 100 keer voeg ik juist een paar woorden of zin(nen) toe. "Ik zie haar denken"Bestaardigopzich schreef: ↑11-06-2017 19:14Heel bizar... voortaan maar negeren dan maar ik vond het erg ver gaan, het gaat wel om iemand die net overleden is en dan suggereren dat er iets niet in de haak is (wat dan precies? weet ze zelf niet).
Ik dacht even aan de nabestaanden. Je zal even afleiding zoeken en op het geneuzel van een TO stuitten die nu net toegeeft dat ze ook al niet al te best kan lezen.
Nou ja ik ga me niet meer druk maken over iemand die dus plezier heeft in dit soort ongein. Bedankt voor de waarschuwing.
Mijn wenkbrauwen vlogen overigens al vaker de lucht in bij haar posts maar dit ging me nét ff te ver... driewerf bah!
Moet wel lachen dat ze om de haverklap toch maar een zinnetje schrapt, ik zie haar denken: kan ik hier een ban voor krijgen, nee toch maar weghalen![]()
zondag 11 juni 2017 om 20:09
Kijk eens lieverd, hieronder de 'aangevulde' post. Vervelend hè, dat quoten... je ziet toch duidelijk dat hieronder het vetgedrukte gedeelte ontbreekt mét een vermelding dat je e.e.a. veranderd hebt. Zonder reden trouwens.
Bossanova wrote: ↑11-06-2017 18:48
Vond mezelf in mijn topic wel goed.
Waar is het vetgedrukte zinnetje over dat je zo moest lachen om die malle lui gebleven meis
Of lees ik weer niet goed?
Beter hou je er nu over op, denk voor 1 keer eens aan iets anders dan je eigen veel te grote ego
zondag 11 juni 2017 om 20:13
Snap de hysterische reacties niet op het feit dat ik iets verdacht vind. Misschien dat men niet beseft dat ik niet alle berichten over dit ongeval heb gelezen, duh. Wat ik wist toen ik het bericht plaatste was dat er een jongen een eenzijdig ongeval had gehad en zodoende op het spoor terecht was gekomen. Dat vond ik raar en toevallig, misschien zelfs verdacht. Wat maakt het uit wat ik vond, ik vroeg de mening van anderen d.m.v. een poll. Vervolgens een reeks aan gestoorde reacties van een paar forummers die mij allerlei onzin in de mond wilden leggen, zoals dat heel vaak hier gebeurt. En dan dit gezeik, haast meelijwekkend, was het niet dat ik het niet serieus kan nemen, want: te bizar. Het zoveelste topic waar getrolld moest worden. Prima hoor, niet mijn probleem.
zondag 11 juni 2017 om 20:18
Ik ook niet.vrouwjagersma schreef: ↑11-06-2017 19:58Nou, nou, nou. Het is me allemaal wat.
En alweer at ik geen Chinees.
Beetje jammer.