Werkt product x echt?

vrijdag 17 maart 2017 om 15:46
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?
Mijn bijdrage:
- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.
- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.
Jullie nog toevoegingen en tips?

zondag 11 juni 2017 om 19:13
Als ik op het linkje klik kom ik op het overzicht van producten, maar niet waarvoor het te gebruiken is. Ik bedoel een ander schema.
Ik heb vanalles besteld om het een en ander uit te proberen. Dus 1x Retinoil zou voldoende zijn.
Ik maak ook onderscheid in wat ik in de ochtend gebruik en wat in de avond. Ook mag je 3 dingen met elkaar mengen, dus dan valt het best mee. De peeling is maar voor1x in de week.

maandag 12 juni 2017 om 19:32
Je haalt me de woorden uit de mond! Ik lees van zulke drastische reinigingsregimes dat ik me afvraag of er nog wel opperhuid overblijft.Cateautje schreef: ↑08-06-2017 11:58Jullie zijn veel teveel aan het klooien met jullie huid. Wassen, een lotionnetje en een dagcreme is meer dan voldoende, zeker voor degene die nog jong zijn. Je kan de jaren toch niet in de maling nemen, al smeer je er paardedrollen op.
Je kan je geld beter uitgeven aan goede voeding en jezelf van binnenuit verzorgen, dat heeft meer effect dan welke troep je ook smeert.
Ik gebruik voor in naar bed ga reinigingsdoekjes van een merk dat op dat moment in de aanbieding is.
Alleen als het guur weer is een lik voedende creme als nachtcreme. Meestal niets, want dat vind ik frisser.
In de ochtend douchewater en een goede dagcreme. Mijn huid ziet er prima uit. Nauwelijks rimpels voor mijn leeftijd.
Heb wel couperose, maar die is met geen creme weg te krijgen. Alleen met zachtheid zorgen dat het niet erger wordt. Daarom verbaas ik me ook over die extreme reinigingsrituelen. Iedere huid gedijt bij zachtheid.
En "100% natuurlijk" is niet perse beter voor je huid dan synthetisch.

dinsdag 13 juni 2017 om 06:56

dinsdag 13 juni 2017 om 07:04
Ik gebruik voor mijn huid alleen Revitalift dagcreme en.....een stukje zeep. Elke ochtend en avond boen ik mijn gezicht met zeep, spoel het af met flink wat water en dan smeer ik er de creme op. Ik heb een mooie huid, daar krijg ik vaak opmerkingen over.
Als ik die dagcreme er niet op smeer gaat het trekken en dan zie ik toch wat rimpeltjes. Maar dat was ook al zo toen ik 30 was.
Als ik die dagcreme er niet op smeer gaat het trekken en dan zie ik toch wat rimpeltjes. Maar dat was ook al zo toen ik 30 was.
dinsdag 13 juni 2017 om 07:48

dinsdag 13 juni 2017 om 08:02
Het is een beetje net als elektrisch poetsen vs gewoon poetsen.amarna schreef: ↑12-06-2017 19:32Je haalt me de woorden uit de mond! Ik lees van zulke drastische reinigingsregimes dat ik me afvraag of er nog wel opperhuid overblijft.
Ik gebruik voor in naar bed ga reinigingsdoekjes van een merk dat op dat moment in de aanbieding is.
Alleen als het guur weer is een lik voedende creme als nachtcreme. Meestal niets, want dat vind ik frisser.
In de ochtend douchewater en een goede dagcreme. Mijn huid ziet er prima uit. Nauwelijks rimpels voor mijn leeftijd.
Heb wel couperose, maar die is met geen creme weg te krijgen. Alleen met zachtheid zorgen dat het niet erger wordt. Daarom verbaas ik me ook over die extreme reinigingsrituelen. Iedere huid gedijt bij zachtheid.
En "100% natuurlijk" is niet perse beter voor je huid dan synthetisch.
Ik heb zo'n reinigingsborstel en dat was in het begin echt 'wauw'. Twee keer per week, lekker
Mijn beste vriend en ik deden altijd 'oeh ik voel me viesssss' en dan zogenaamd die borstel erover als we in de stad liepen ofzo. Liefst de hele dag door, zo.lekker fris voel je je daarna.
Nu is dat ding stuk (had een goedkope) en na een paar weken 'viessss' kan ik nou niet zeggen dat ik nou een merkbaar idioot slechtere huid heb.
Ik denk dat voor mijn huid eens per 2 weken een peeling/exfoliant iets wel genoeg is eigenlijk en dagelijks reinigen zoals in de quote.

dinsdag 13 juni 2017 om 08:27
Ik zag laatst toevallig een tutorial over Veil Complexion Fix. Leek me fantastisch. Die vrouw had nogal kringen en hier en daar rode plekken, naast de neus en op de wangen. Gewoon een gemakkelijke stift waarmee je de probleemplekjes aanstipt, even inkloppen en klaar. Pracht huid erna!Supersas09 schreef: ↑13-06-2017 06:56Die heb ik gekocht naar aanleiding van dit topic. Helaas doet het niets voor mij behalve dan dat ik erg droge wangen krijg. Echt jammer!
https://youtu.be/FXxY0pkgcNw
dinsdag 13 juni 2017 om 08:57
Zo'n borstel stimuleert je bloedsomloop. Dat geeft dat frisse gevoel.Het-groepje schreef: ↑13-06-2017 08:02Het is een beetje net als elektrisch poetsen vs gewoon poetsen.
Ik heb zo'n reinigingsborstel en dat was in het begin echt 'wauw'. Twee keer per week, lekker
Mijn beste vriend en ik deden altijd 'oeh ik voel me viesssss' en dan zogenaamd die borstel erover als we in de stad liepen ofzo. Liefst de hele dag door, zo.lekker fris voel je je daarna.
Nu is dat ding stuk (had een goedkope) en na een paar weken 'viessss' kan ik nou niet zeggen dat ik nou een merkbaar idioot slechtere huid heb.
Ik denk dat voor mijn huid eens per 2 weken een peeling/exfoliant iets wel genoeg is eigenlijk en dagelijks reinigen zoals in de quote.
dinsdag 13 juni 2017 om 08:59
Ik gebruik nu (2e poging) de Rosaliac XL van La Roche Posay. Merk weinig verschil.Supersas09 schreef: ↑13-06-2017 06:56Die heb ik gekocht naar aanleiding van dit topic. Helaas doet het niets voor mij behalve dan dat ik erg droge wangen krijg. Echt jammer!
dinsdag 13 juni 2017 om 09:10
Deze bedoel ik ja. Lees er veel goede dingen over maar vind je het te duur voor wat het doet?
Ik heb ook het serum van Collistar op het oog, Black nog wat.. die is ook prijzig.

dinsdag 13 juni 2017 om 21:42
Net de vitis tandpasta weggegooid. Gekocht aan het begin van dit topic. Tanden werden niet witter maar de laatste twee weken merkte ik dat ik het gevoel kreeg alsof ik gaatjes kreeg. En net ontdekte ik tandsteen op plekjes waar ik het nooit eerder heb gehad. Mijn laatste gaatje is van ruim 10 jaar geleden. Ik ben bang dat deze problemen door de tandpasta zijn gekomen. Ik ben terug bij mijn Colgate met lekker veel schuim.
dinsdag 13 juni 2017 om 23:33
Toevallig heb ik de laatste tube van Vitis op, en besloten dat ik hem niet meer ga kopen.
Ik heb echt geen wittere tanden gekregen helaas.
Ook de paardenshampoo gebruik ik niet meer. Heb recent mijn haar laten verven en ben bang dat het Mn kleur zal verpesten.
Het enige waar ik wel tevreden over ben is het wimperserum.
Daar zie ik een duidelijke verbetering.
Ik heb echt geen wittere tanden gekregen helaas.
Ook de paardenshampoo gebruik ik niet meer. Heb recent mijn haar laten verven en ben bang dat het Mn kleur zal verpesten.
Het enige waar ik wel tevreden over ben is het wimperserum.
Daar zie ik een duidelijke verbetering.

woensdag 14 juni 2017 om 12:12
Ik nav dit topic het wimperserum van Kruidvat gekocht en ik ben fan!
Ik gebruik het nu 3 weken en hoe t kan, geen idee maar m'n mascara zit perfect en ik zie ook al verschil wat betreft de lengte.
Via een andere review gewezen op de zelfbruiner mousse van Kruidvat €3,- voor een bus (geloof ik) en ook die werkt super! Ik krijg veel complimentjes op m'n kleurtje en het aanbrengen is heel simpel, ik gebruik de handschoen niet omdat ik liever met m'n handen aanbreng en dat gaat ook prima.
Ik gebruik het nu 3 weken en hoe t kan, geen idee maar m'n mascara zit perfect en ik zie ook al verschil wat betreft de lengte.
Via een andere review gewezen op de zelfbruiner mousse van Kruidvat €3,- voor een bus (geloof ik) en ook die werkt super! Ik krijg veel complimentjes op m'n kleurtje en het aanbrengen is heel simpel, ik gebruik de handschoen niet omdat ik liever met m'n handen aanbreng en dat gaat ook prima.
woensdag 14 juni 2017 om 20:45
Ik heb de laatste jaren veel last gehad van rosacea, met veel roodheid en pukkels. Sinds ik de vitamine E 200 gebruik icm aleppozeep is het een heel stuk opgeknapt, ik heb nu nog nauwelijks bultjes op m'n gezicht, zo fijn! En aangezien ik de Aleppo zeep al gebruikte wijt ik dit toch echt aan de vitamine E. Bij deze nogmaals dank aan degene met deze tip!