Mode & Beauty alle pijlers

Werkt product x echt?

17-03-2017 15:46 3598 berichten
Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik denk bij elk nieuw product 'werkt het echt?' en misschien is het een handig idee om producten te plaatsen die echt werken

Mijn bijdrage:

- wimper verlengend serum van Revitalash. Ik heb de nieuwe formulering want de oude mocht geen bimatoprost meer bevatten. Na 2 maanden zijn mijn wimpers zo'n 50% langer, wel zijn ze niet toegenomen in dikte.

- IPL voor diffuse roodheid bij rosacea en wat adertjes + pigment vlekjes. 4 Behandelingen en roodheid af genomen met zo'n 85-90%, vlekjes helemaal weg.

Jullie nog toevoegingen en tips?
Op YouTube is het een en ander te vinden over The Ordinary en er is een handig schema met alle producten. Ik kan het schema alleen niet meer terugvinden. Staat ook ergens in dit topic.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb hierboven net het linkje gezet van The Ordinary. Per huidtype/probleem.
Het lijkt me een beetje veel en dubbel wat jij gebruikt. Waarom twee soorten retinol b.v.
Emma95 schreef:
11-06-2017 19:07
Ik heb hierboven net het linkje gezet van The Ordinary. Per huidtype/probleem.
Het lijkt me een beetje veel en dubbel wat jij gebruikt. Waarom twee soorten retinol b.v.
Als ik op het linkje klik kom ik op het overzicht van producten, maar niet waarvoor het te gebruiken is. Ik bedoel een ander schema.

Ik heb vanalles besteld om het een en ander uit te proberen. Dus 1x Retinoil zou voldoende zijn.
Ik maak ook onderscheid in wat ik in de ochtend gebruik en wat in de avond. Ook mag je 3 dingen met elkaar mengen, dus dan valt het best mee. De peeling is maar voor1x in de week.
Op mijn linkje klikken. Lookbook kiezen.
Naar beneden scrollen. Links zie je de huidtypes/problemen.
Daarop klikken en je ziet de produkten waar je uit kunt kiezen.
Weet niet meer wie het zei maar het ging over de reinigingsdoekjes van de Etos of da drogist
Als je wint heb je vrienden...
Nu ben ik ook wel erg benieuwd naar The Ordinary. De vitamine C en de niacinamide+zink lijken me erg interessant.
Cateautje schreef:
08-06-2017 11:58
Jullie zijn veel teveel aan het klooien met jullie huid. Wassen, een lotionnetje en een dagcreme is meer dan voldoende, zeker voor degene die nog jong zijn. Je kan de jaren toch niet in de maling nemen, al smeer je er paardedrollen op.
Je kan je geld beter uitgeven aan goede voeding en jezelf van binnenuit verzorgen, dat heeft meer effect dan welke troep je ook smeert.
Je haalt me de woorden uit de mond! Ik lees van zulke drastische reinigingsregimes dat ik me afvraag of er nog wel opperhuid overblijft.

Ik gebruik voor in naar bed ga reinigingsdoekjes van een merk dat op dat moment in de aanbieding is.
Alleen als het guur weer is een lik voedende creme als nachtcreme. Meestal niets, want dat vind ik frisser.
In de ochtend douchewater en een goede dagcreme. Mijn huid ziet er prima uit. Nauwelijks rimpels voor mijn leeftijd.
Heb wel couperose, maar die is met geen creme weg te krijgen. Alleen met zachtheid zorgen dat het niet erger wordt. Daarom verbaas ik me ook over die extreme reinigingsrituelen. Iedere huid gedijt bij zachtheid.
En "100% natuurlijk" is niet perse beter voor je huid dan synthetisch.
Amarna,heb je couperose creme van biodermal geprobeerd?
Moeite waard.
Ik begin te denken dat sommige dames het aantal rimpels dat normaal is voor hun leeftijd ernstig overschatten... :P

Ik heb er zelf helemaal geen. Maar dat is niets om over op te scheppen aangezien ik wat dat betreft niet de enige 28jarige ben. Integendeel. :proud:
Twobirds2 schreef:
12-06-2017 19:52
Moeite waard.
Nee, nog niet.
Twobirds2 schreef:
12-06-2017 19:52
Moeite waard.
Die heb ik gekocht naar aanleiding van dit topic. Helaas doet het niets voor mij behalve dan dat ik erg droge wangen krijg. Echt jammer!
Ik gebruik voor mijn huid alleen Revitalift dagcreme en.....een stukje zeep. Elke ochtend en avond boen ik mijn gezicht met zeep, spoel het af met flink wat water en dan smeer ik er de creme op. Ik heb een mooie huid, daar krijg ik vaak opmerkingen over.
Als ik die dagcreme er niet op smeer gaat het trekken en dan zie ik toch wat rimpeltjes. Maar dat was ook al zo toen ik 30 was.
Je huid soepel houden is het belangrijkste. Ik lees hier veel over schrub en peeling doe ik nooit is mijn huid te gevoelig voor,
Ik gebruik altijd nachtcrème ook overdag en bio oil voor mijn gezicht en dat bevalt mij prima.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
amarna schreef:
12-06-2017 19:32
Je haalt me de woorden uit de mond! Ik lees van zulke drastische reinigingsregimes dat ik me afvraag of er nog wel opperhuid overblijft.

Ik gebruik voor in naar bed ga reinigingsdoekjes van een merk dat op dat moment in de aanbieding is.
Alleen als het guur weer is een lik voedende creme als nachtcreme. Meestal niets, want dat vind ik frisser.
In de ochtend douchewater en een goede dagcreme. Mijn huid ziet er prima uit. Nauwelijks rimpels voor mijn leeftijd.
Heb wel couperose, maar die is met geen creme weg te krijgen. Alleen met zachtheid zorgen dat het niet erger wordt. Daarom verbaas ik me ook over die extreme reinigingsrituelen. Iedere huid gedijt bij zachtheid.
En "100% natuurlijk" is niet perse beter voor je huid dan synthetisch.
Het is een beetje net als elektrisch poetsen vs gewoon poetsen.
Ik heb zo'n reinigingsborstel en dat was in het begin echt 'wauw'. Twee keer per week, lekker
Mijn beste vriend en ik deden altijd 'oeh ik voel me viesssss' en dan zogenaamd die borstel erover als we in de stad liepen ofzo. Liefst de hele dag door, zo.lekker fris voel je je daarna.
Nu is dat ding stuk (had een goedkope) en na een paar weken 'viessss' kan ik nou niet zeggen dat ik nou een merkbaar idioot slechtere huid heb.
Ik denk dat voor mijn huid eens per 2 weken een peeling/exfoliant iets wel genoeg is eigenlijk en dagelijks reinigen zoals in de quote.
Supersas09 schreef:
13-06-2017 06:56
Die heb ik gekocht naar aanleiding van dit topic. Helaas doet het niets voor mij behalve dan dat ik erg droge wangen krijg. Echt jammer!
Ik zag laatst toevallig een tutorial over Veil Complexion Fix. Leek me fantastisch. Die vrouw had nogal kringen en hier en daar rode plekken, naast de neus en op de wangen. Gewoon een gemakkelijke stift waarmee je de probleemplekjes aanstipt, even inkloppen en klaar. Pracht huid erna!
https://youtu.be/FXxY0pkgcNw
Het-groepje schreef:
13-06-2017 08:02
Het is een beetje net als elektrisch poetsen vs gewoon poetsen.
Ik heb zo'n reinigingsborstel en dat was in het begin echt 'wauw'. Twee keer per week, lekker
Mijn beste vriend en ik deden altijd 'oeh ik voel me viesssss' en dan zogenaamd die borstel erover als we in de stad liepen ofzo. Liefst de hele dag door, zo.lekker fris voel je je daarna.
Nu is dat ding stuk (had een goedkope) en na een paar weken 'viessss' kan ik nou niet zeggen dat ik nou een merkbaar idioot slechtere huid heb.
Ik denk dat voor mijn huid eens per 2 weken een peeling/exfoliant iets wel genoeg is eigenlijk en dagelijks reinigen zoals in de quote.
Zo'n borstel stimuleert je bloedsomloop. Dat geeft dat frisse gevoel.
Supersas09 schreef:
13-06-2017 06:56
Ik gebruik nu (2e poging) de Rosaliac XL van La Roche Posay. Merk weinig verschil.
impala schreef:
09-06-2017 19:41
Nou, toevallig is dat wél goed spul, als je de Advanced Night Repair bedoelt.
Ik heb zonneschade in mijn decollete en dat knapt er echt van op. Heb het één keer gekocht, taxfree en in de aanbieding.
Maar ik vind het te duur. Zelfs met korting.
Deze bedoel ik ja. Lees er veel goede dingen over maar vind je het te duur voor wat het doet?
Ik heb ook het serum van Collistar op het oog, Black nog wat.. die is ook prijzig.
Ik gebruik alleen een moisturizer, uit Korea. Heb verschillende en wissel af.
En puur vitamine C serum, ook uit Korea, voor mijn pigmentvlekken. Maar het zal wel even duren voor die weg zijn.
Ik had in het begin ook beetje trekkerige huid op mijn wangen maar nu niet meer,ben erg tevreden!
Net de vitis tandpasta weggegooid. Gekocht aan het begin van dit topic. Tanden werden niet witter maar de laatste twee weken merkte ik dat ik het gevoel kreeg alsof ik gaatjes kreeg. En net ontdekte ik tandsteen op plekjes waar ik het nooit eerder heb gehad. Mijn laatste gaatje is van ruim 10 jaar geleden. Ik ben bang dat deze problemen door de tandpasta zijn gekomen. Ik ben terug bij mijn Colgate met lekker veel schuim.
Toevallig heb ik de laatste tube van Vitis op, en besloten dat ik hem niet meer ga kopen.
Ik heb echt geen wittere tanden gekregen helaas.

Ook de paardenshampoo gebruik ik niet meer. Heb recent mijn haar laten verven en ben bang dat het Mn kleur zal verpesten.

Het enige waar ik wel tevreden over ben is het wimperserum.
Daar zie ik een duidelijke verbetering. :thumbsup:
Ik gebruik nog steeds vitis en het wimperserum ben erg tevreden. Als gezichtsreiniger heb ik aloe vera face wash en argan face wash gekocht bij de tuinen. Paar keer mee gewassen, tot op heden fijn. Hop dat pakketje van Deciem snel komt!
Ik nav dit topic het wimperserum van Kruidvat gekocht en ik ben fan!
Ik gebruik het nu 3 weken en hoe t kan, geen idee maar m'n mascara zit perfect en ik zie ook al verschil wat betreft de lengte.
Via een andere review gewezen op de zelfbruiner mousse van Kruidvat €3,- voor een bus (geloof ik) en ook die werkt super! Ik krijg veel complimentjes op m'n kleurtje en het aanbrengen is heel simpel, ik gebruik de handschoen niet omdat ik liever met m'n handen aanbreng en dat gaat ook prima.
Ik heb de laatste jaren veel last gehad van rosacea, met veel roodheid en pukkels. Sinds ik de vitamine E 200 gebruik icm aleppozeep is het een heel stuk opgeknapt, ik heb nu nog nauwelijks bultjes op m'n gezicht, zo fijn! En aangezien ik de Aleppo zeep al gebruikte wijt ik dit toch echt aan de vitamine E. Bij deze nogmaals dank aan degene met deze tip!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven