Het moet stoppen

14-06-2017 12:24 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
.
anoniem_348896 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 12:10
99.86% gewijzigd
Waarom kan het niet werken? Kun je daar iets specifieker in zijn?
Eerst blokkeren, dan alles van haar verwijderen en verder gaan met je leven.
Tadderak30 schreef:
14-06-2017 12:27
Waarom kan het niet werken? Kun je daar iets specifieker in zijn?
We zijn allebei niet bereid om te verhuizen naar het buitenland. Ik heb hier mijn werk, mijn familie, mijn vrienden,etc. En ook andersom is dat het geval. En het is niet zo dat ze in België woont of zo.
Sjappie2017 schreef:
14-06-2017 12:29
We zijn allebei niet bereid om te verhuizen naar het buitenland. Ik heb hier mijn werk, mijn familie, mijn vrienden,etc. En ook andersom is dat het geval. En het is niet zo dat ze in België woont of zo.
Tsjah werk kan je elders vinden, familie en vrienden kun je ook op afstand hebben.
Ik denk dat jullie elkaar niet leuk genoeg vinden om eerlijk te zijn.
sommige mensen kunnen recreatief drugs gebruiken, sommige mensen moeten cold turkey afkicken
en het beste is voorkomen in plaats van genezen

dus ga je jezelf weer voor de gek houden, en haar ook eigenlijk, of ga je een ruggengraat kweken?
Lorem Ipsum
Het is dus geen echte liefde. Blokkeren, verwijderen en doorgaan met je leven. Anders blijf je de pleister van de wond afrukken.
Ik zit in dezelfde situatie en typ hier zodat ik het topic sneller terug kan vinden en mee kan lezen.

Op dit moment denk ik dat ik wel dondergoed weet dat de knoop doorgehakt moet worden maar dat voelt zo enorm eng.
ah poepie toch....
Lorem Ipsum
Love hurts :hug: Geen advies. Loslaten is een rouwproces ingaan.
Dus het is geen echte liefde als je je leven niet durft op te geven? De een is het ander niet.

Ik ben zeer gehecht aan mijn leven wat ik nu leid. Ik zal het ook niet snel opgeven voor iemand in het buitenland. Niet snel, ik denk het helemaal niet. Maar mijn instelling is ook dat er meerderen mannen rondlopen waar ik bij pas.
Bam!!!!
Ai ja, ik heb ook zoiets gehad met een man. Het was niet dat we niet wilden, maar door de afstand kon het gewoon niet. Heb er echt van gebaald.
Ik heb hem toen niet geblokkeerd en hij mij ook niet, maar we laten elkaar gewoon met rust. Iedere keer bellen of appen gaat niks aan de situatie veranderen.
Inmiddels ben ik al een paar jaar gelukkig met iemand anders en ik hoop dat hij ook iemand heeft gevonden waar hij gelukkig mee is.
Dus geen contact meer opnemen en verder gaan met je leven. Das wel het beste.
Pluisi schreef:
14-06-2017 12:35
Het is dus geen echte liefde. Blokkeren, verwijderen en doorgaan met je leven. Anders blijf je de pleister van de wond afrukken.
Dat je echt verliefd bent en iemand de ware voor je kan zijn, wil niet zeggen dat je daarom niet meer rationeel kunt nadenken.
Gaat het niet zoals het moet, dan moet het maar zoals het gaat.
Stop met het 'voeden' van je gevoelens...Zolang je hier aan toegeeft, blijft 'de hunkering'...
Na verloop van tijd wordt het echt makkelijker, Kan helaas wel maanden over heen gaan :hug:
Maar is blokkeren dan toch geen plan?

Je blijft er wel de hele tijd aan herinnert als je op FB diegene voorbij ziet komen, dat maakt het doorgaan wel moeilijker
blokkeren en deleten natuurlijk.
Er zijn nog genoeg andere leuke single vrouwen!!
Ik zou haar idd wel van je fb verwijderen als je dat al niet had gedaan. Het wordt echt vanzelf minder. Bij mij is het nu zo'n 4 jaar geleden en ik denk nog maar heel af en toe aan hem. En dan meer omdat ik me dan afvraag of hij nu ook gelukkig is.
Ik ben er kapot van :(
Sjappie2017 schreef:
14-06-2017 13:51
Dat gaat over,echt.
Ga iets doen wat je afleidt
Ik heb heel ander advies. Je hebt haar pas 1x in het echt gezien. Ik zou zeggen, besteed eens een keer een lange vakantie in haar land, minstens 3 weken, en spendeer een groot deel daarvan samen (maar niet elke dag). Ga op veel dates. En kijk of er dan echt nog wat over blijft van al die gevoelens. Er is ook een goede kans van NIET namelijk. Dat het in het echt helemaal niet zo leuk is als het beeld dat jij nu in je hoofd hebt gecreëerd van hoe het zou zijn om met haar een relatie te hebben.

Ik denk dat dit een hoop meer duidelijkheid zou geven over of je het contact wilt verbreken, of toch nadenken over emigratie.
You can never have too many hats, gloves and shoes
Ik snap je heel goed - ik zit ongeveer in hetzelfde schuitje.

Ik denk dat realistisch denken het beste is: is er een kans dat dit ooit iets gaat worden? Zo nee, dan kan je misschien beter het contact verbreken.
Sjappie2017 schreef:
14-06-2017 13:51
Natuurlijk ben je dat.Je kunt je gevoel niet zomaar uitschakelen. Waar het ene eindigt,is er ruimte voor een ander begin.Geef het tijd.
Ik heb haar laten weten dat ik het wil stoppen. Dat ik wil dat het stopt en dat het beter is dat er helemaal geen contact meer mogelijk is.
Daarbij heb ik gevraagd of ze nog iets wil zeggen en dat ik daarna haar ga blokkeren.

Ze heeft het gelezen, maar negeert mij nu. En heeft nog niet geantwoord.
Ik wil haar nu wel blokkeren, maar begrijp niet waarom we dit niet gewoon samen af kunnen sluiten. We hebben immers allebei uitgesproken dat het beter is om geen contact meer te hebben..
Dan is het nu toch klaar dan? Ze heeft blijkbaar niks meer te zeggen. Ik zou haar niet blokkeren, maar gewoon geen contact meer opnemen. Laten gaan nu en verder gaan met je leven. :)
Sjappie2017 schreef:
15-06-2017 14:42
Ik heb haar laten weten dat ik het wil stoppen. Dat ik wil dat het stopt en dat het beter is dat er helemaal geen contact meer mogelijk is.
Daarbij heb ik gevraagd of ze nog iets wil zeggen en dat ik daarna haar ga blokkeren.

Ze heeft het gelezen, maar negeert mij nu. En heeft nog niet geantwoord.
Ik wil haar nu wel blokkeren, maar begrijp niet waarom we dit niet gewoon samen af kunnen sluiten. We hebben immers allebei uitgesproken dat het beter is om geen contact meer te hebben..
Jij hebt de keus voor haar gemaakt om het te beëindigen en vermeld ook even doodleuk dat je haar daarna gaat blokkeren. Het zou op mij overkomen alsof je me zo aan de kant zet. Je gaat veel te snel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven