Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
yasmijn schreef:
16-06-2017 13:38
Nee die heb ik amper gezien, die was druk en kwam steeds laat thuis.
Zal je nou net zien. Nou, gelukkig ben je er weer!
Ana_Isabel_ schreef:
16-06-2017 13:39
Zal je nou net zien. Nou, gelukkig ben je er weer!
Nu moet ik nog zorgen dat ik blijf, want ik heb nu alweer zin om ontzettend te gaan lopen klieren,
Gelukkig heb ik vanavond de hut vol en morgen een feest vanaf de middag al en zondag ook op pad.
Dus dan ben ik relatief veilig. :lol:
Fijn dat je er weer bent Yas :hello:
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
:bye:
impala schreef:
16-06-2017 11:19
Vooral G volgens mij. S valt wel mee, zeker de laatste jaren. Dat nummer met Rhianna en Kanye :heart:
Dat is Paul McCartney, Niet Paul Simon.
Ja Yas. Ramen gelapt en huis aan kant?
-Puss-in-Bootz- schreef:
16-06-2017 13:58
Ja Yas. Ramen gelapt en huis aan kant?
Ik heb een schoonmaakster ben ik bang.
Ah Yas, had niet meegekregen dat je een ban had. Welkom terug!
Life is short. Eat dessert first.
Sjonge jonge Noes, moet jij ook altijd 'dit soort reacties' geven? (15 euro voor 4 dagen topic).
Denk je eens mee, is het weer niet goed. Wat een jankwijf.
Star schreef:
16-06-2017 11:25
En weer eentje van Prince in een betere andere uitvoering (sorry IC ;-))

https://www.youtube.com/watch?v=OZOrIHeEN3s
Deze is ook zo mooi, Chris Cornell zingt Nothing Compares 2 U :heart:

https://www.youtube.com/watch?v=IuUDRU9-HRk
En nu duik ik weer onder, het is nog lang geen avond :O

Afbeelding
Star schreef:
16-06-2017 14:18
Sjonge jonge Noes, moet jij ook altijd 'dit soort reacties' geven? (15 euro voor 4 dagen topic).
Ik moet ook helemaal niet reageren op mensen met zo'n soort nick. Wat een lulverhaal over koolhydraten, en zelf daarom niks kan bedenken wat vult. Koekoek.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Star schreef:
16-06-2017 14:18
Madam eet koolhydraatarm sommige mensen worden daar chagrijnig van en gaan dan zo reageren.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Je zei niets verkeerds hoor Nouschi.
Wat een chagrijnige TO idd.
impala schreef:
16-06-2017 11:19
Vooral G volgens mij. S valt wel mee, zeker de laatste jaren. Dat nummer met Rhianna en Kanye :heart:
Nou nee hoor.
Paul schijnt niks mee te vallen.

Maar in ieder geval, een beetje pretentieus en van de gezwollen teksten waren ze allebei.
Star schreef:
16-06-2017 11:36
Ik vind Dylan een ongelooflijke eikol.

Oh ik ken 'm niet persoonlijk eigenlijk.
Pfff ik moet ophouden om te posten in het gierige topic. Op de één of andere manier strijkt de gemiddelde mening mij daar te veel tegen de haren in. Ik weet niet waar het aan ligt maar volgens mij moet ik gewoon concluderen dat ik daarin de gemeenschappelijke factor ben.
shifty schreef:
16-06-2017 15:29
Pfff ik moet ophouden om te posten in het gierige topic. Op de één of andere manier strijkt de gemiddelde mening mij daar te veel tegen de haren in. Ik weet niet waar het aan ligt maar volgens mij moet ik gewoon concluderen dat ik daarin de gemeenschappelijke factor ben.
Ik vind rondrennende gillende kinderen in restaurants ook irritant net als jij. Maar dat mag je daar niet zeggen want dan zijn de moeders van de wondertjes beledigd.
charlottew88 schreef:
16-06-2017 15:40
Ik vind rondrennende gillende kinderen in restaurants ook irritant net als jij. Maar dat mag je daar niet zeggen want dan zijn de moeders van de wondertjes beledigd.
Ik begrijp dat nooit. Ik heb dat altijd schijtirritant gevonden en vind dat nog steeds. Al hoor je dat als moeder van een ander kind vertederend te vinden.
Mijn kind ging dus pas mee toen hij een maaltijd stil aan tafel kon zitten.
Tot die tijd was het pannenkoekenhel e.d.
Ik ben ze nog nooit tegen gekomen rond-rennende kinderen in een restaurant. In Amsterdam iig.
Pannenkoekenhel :HA:
Ttass30 schreef:
16-06-2017 15:44
Ik ben ze nog nooit tegen gekomen rond-rennende kinderen in een restaurant. In Amsterdam iig.
Ik wel.
In een strandtent vind ik het net zo irritant. Als ik gillende kinderen wil horen ga ik wel naar de Bubble Jungle.
anoniem_338027 wijzigde dit bericht op 16-06-2017 15:46
0.69% gewijzigd
charlottew88 schreef:
Pannenkoekenhel :HA:
Zo'n "schattig" boerderijtje waar je met een gehoorbeschadiging en volledig overprikkeld naar buiten gaat door al die rond rennende en gillende kinderen.
Wat ik sowieso al raar vind, want thuis mocht-ie dat ook niet.
Ttass30 schreef:
Toen ik in Frankrijk op vakantie was zag ik ook nooit rondrennende gillende kinderen in een restaurant daar zaten zelfs de kleintjes rustig aan tafel.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven