Meest irritante reclame - DEEL 2

zondag 11 juni 2017 om 23:13

zondag 11 juni 2017 om 23:27
ik heb áltijd de afstandsbediening onder handbereik. Geluid gaat patsboem uit bij de reclame. Bijvoorbeeld die stem van dat mensch van de Kruitvatreclame gaat mij door merg en been... (ik denk daar hele lelijke dingen bij)Cuques schreef: ↑02-06-2017 21:39En nog een, ik weet niet eens van welk bedrijf. Denk een telefoonaanbieder. Zo'n hyperdepieper nerd-type die met zijn vrienden op reis is en elke 2 seconden een selfie van hen maakt. Dan roept hij telkens iets, wat ik nooit versta. 'Geduld! Geduld! Geduld!' dacht ik eerst. Hoezo geduld?? Zo'n langzame verbinding? Het blijkt 'Gedeeld' te zijn. Heuuuuuul irritant. Sowieso zet ik al een tijdje het geluid op stil als er reclames opkomen... Wat een rust.
maandag 12 juni 2017 om 09:30
Die TUC reclame ...
Jongen opent een pak TUCs, gooit deze in een schaal, en als hij naar beneden kijkt ziet hij dat de schaal al compleet leeggevreten is. En als hij de laatste TUC uit de verpakking wil pakken wordt die ook nog van hem afgepakt door die tuthola met zo'n zelfvoldane grijns op haar gezicht
En die reclame met Renate voor Finley.
Was die bloedirritante reclame met haar man Winston niet genoeg voor die schnabbelaar?
Jongen opent een pak TUCs, gooit deze in een schaal, en als hij naar beneden kijkt ziet hij dat de schaal al compleet leeggevreten is. En als hij de laatste TUC uit de verpakking wil pakken wordt die ook nog van hem afgepakt door die tuthola met zo'n zelfvoldane grijns op haar gezicht

En die reclame met Renate voor Finley.
Was die bloedirritante reclame met haar man Winston niet genoeg voor die schnabbelaar?

maandag 12 juni 2017 om 17:16
Jaaaa... ik vond Hadewych Minis (excuus voor evt spelfouten) altijd best leuk, tot ik erachter kwam dat ZIJ de bron is van dit kwaad...
dinsdag 13 juni 2017 om 13:04
dinsdag 13 juni 2017 om 17:07
Oh ik heb wel een lijstje:
1.Irritante stem en manier van spreken van dat kruitvat mokkel.
2. Alle vodafone reclames
3. Alle jumbo reclames en dan met name dat het gezin zingt
4. Haribo reclame met volwassenen met kinder stemmen
5. Vaginale schimmel middeltje reclame
En dit allemaal in willekeurige volgorde
1.Irritante stem en manier van spreken van dat kruitvat mokkel.
2. Alle vodafone reclames
3. Alle jumbo reclames en dan met name dat het gezin zingt
4. Haribo reclame met volwassenen met kinder stemmen
5. Vaginale schimmel middeltje reclame
En dit allemaal in willekeurige volgorde

dinsdag 13 juni 2017 om 18:03
Ik dacht: je kunt ze ook leren de wc-pot niet af te likken.
dinsdag 13 juni 2017 om 18:12
De Nissan Micra reclame met een onverstaanbaar liedje. Ik versta steeds 'burn me on time' (graag voordat ik een Micra wil aanschaffen). Het nummer blijkt Bonnie and Clyde te heten.
En die griet die de Teisseire siroop aanprijst met iets teveel sssss. Teisssseire sssssiroop met nul prossssent ssssssuiker. Ik denk dat zij ook de love ssssseksssss love Dureksssssss heeft ingesproken.
En die griet die de Teisseire siroop aanprijst met iets teveel sssss. Teisssseire sssssiroop met nul prossssent ssssssuiker. Ik denk dat zij ook de love ssssseksssss love Dureksssssss heeft ingesproken.

dinsdag 13 juni 2017 om 19:11
Ik dacht; Turn me on, Clive!Elvisfan schreef: ↑13-06-2017 18:12De Nissan Micra reclame met een onverstaanbaar liedje. Ik versta steeds 'burn me on time' (graag voordat ik een Micra wil aanschaffen). Het nummer blijkt Bonnie and Clyde te heten.
woensdag 14 juni 2017 om 10:59
woensdag 14 juni 2017 om 11:01
Love ssssekssss love Durekssssss gelukkig al heel lang niet meer gehoord! Wat heb ik me geërgerd aan die fluittoon in de SSSSSElvisfan schreef: ↑13-06-2017 18:12De Nissan Micra reclame met een onverstaanbaar liedje. Ik versta steeds 'burn me on time' (graag voordat ik een Micra wil aanschaffen). Het nummer blijkt Bonnie and Clyde te heten.

zaterdag 17 juni 2017 om 00:53