Napraattopic deel 84

09-06-2017 23:45 3073 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team

"I'm busy holding myself together with tape and glue", dr. Miranda Bailey.
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 00:15
Joh, laat toch.
:)

Ach, ik heb tenmiste wat te doen. Iedereen slaapt hier.
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 00:17
Ik heb hem ook een paar keer langs zien komen. Het erge was nog wel dat het gewoon overdag was tussen de kinderprogramma's door. Weet niet of ze het aangepast hebben.
Dat is raar.
Kreeg je nog leuke vragen van je kinderen? ;-D
https://a.tumblr.com/tumblr_o8qc76e55H1vwppa9o1.mp3

https://www.youtube.com/watch?v=3ouqhCtIh2g

De eerste is "Cassidy", de tweede is Sinead, Beiden een beetje vreemd (rivella), maar ohhhh mooi.
Ana_Isabel_ schreef:
Ik heb hem ook een paar keer langs zien komen. Het erge was nog wel dat het gewoon overdag was tussen de kinderprogramma's door. Weet niet of ze het aangepast hebben.
bizar
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 00:08
Ik moest trouwens vorige week nog wel lachen. Dochter van vrienden (4) heeft die bandjes ook, en zoon stond op het punt om het kind uit te gaan leggen dat het allemaal placebo was en onzin. We konden hem nog net op tijd tegenhouden :rofl:
:rofl: Briljant
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 00:18
Iedereen slaapt hier.
:hello:
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Ana_Isabel_ schreef:
Echt? Wat bespottelijk.
Enn schreef:
17-06-2017 00:21
Enn schreef:
17-06-2017 00:21
Ik moet steeds zo lachen om dat topic over die vriend die haar vechtsport belachelijk maakt. Doe je een stoere sport, ga je janken omdat hij het Krav Mango noemt.

:rofl:
Ana_Isabel_ schreef:

Ach, ik heb tenmiste wat te doen. Iedereen slaapt hier.
Nee hoor. Slapen wordt me onmogelijk gemaakt. Vriend ligt weer te snurken En ik hoor het door mn oordopjes heen.
MoirenPhae schreef:
17-06-2017 00:23
Ik moet steeds zo lachen om dat topic over die vriend die haar vechtsport belachelijk maakt. Doe je een stoere sport, ga je janken omdat hij het Krav Mango noemt.

Ja.

In plaats van dat je die klootzak dan gewoon een linkse directe geeft :mrgreen:
Is Prince al langs gekomen? Iemand behoefte?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Enn schreef:
17-06-2017 00:24
Je staat bij deze onder de negeer,
Enn schreef:
Sjezus Enn, het was net zo lekker rustig.
Jonari schreef:
Dat is raar.
Kreeg je nog leuke vragen van je kinderen? ;-D
Nee, gelukkig niet. Heb tijdens het gekronkel van die vrouw op dr bed geroepen;" wie wil er chips?!" En toen waren ze gelijk afgeleid.
Daarna als het op tv kwam hard " lalala" geroepen als het woord " orgasme" viel.
Ik ben heel ruimdenkend en ze weten al heel veel voor hun leeftijd, maar zulke dingen vind ik net een beetje teveel info. Zulke gesprekken komen vanzelf, maar dan wil ik een goed antwoord klaar kunnen hebben.
En het varieert hier qua leeftijd tussen 13 jaar en 10 maanden, dus moet je ook weer opletten wie je wat verteld.
Enn schreef:
Elke keer als ik mijn haar bijverf, een gedeelte is paars, hoor ik 'purple rain' in mn hoofd.
Ik geloof dat ze het niet willen horen Enn.
Lady_Voldemort schreef:
17-06-2017 00:25
Je staat bij deze onder de negeer,
+1
Enn schreef:
Ik heb me ingehouden vandaag.
Enn schreef:
Maar IK ja. Behoefte. Doe eens een leuk linkje ^^

Há!

Ik ga er voor!
https://m.youtube.com/watch?v=6OXYwa6j1pQ
Leekje schreef:
Nee hoor. Slapen wordt me onmogelijk gemaakt. Vriend ligt weer te snurken En ik hoor het door mn oordopjes heen.
Vreselijk... mijn man doet dat ook regelmatig. Ik duw hem dan op zijn zij. Dan istie verongelijkt;" je maakt mij wakker, schat"
"Ja, je sliep.. das meer dan dat ik aan het doen was..!"

Man heeft nachtdienst. Nu ligt er een 6-jarige naast mij te snurken. Maar das cute :heart:
Ana_Isabel_ schreef:
17-06-2017 00:30
Vreselijk... mijn man doet dat ook regelmatig. Ik duw hem dan op zijn zij. Dan istie verongelijkt;" je maakt mij wakker, schat"
"Ja, je sliep.. das meer dan dat ik aan het doen was..!"

Man heeft nachtdienst. Nu ligt er een 6-jarige naast mij te snurken. Maar das cute :heart:
Oh, gezellig :heart:

Ik duw ook in zijn zij, geen idee wat hij bij mij doet.
Prins met een s... dat zijn altijd nepperds. Altijd.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven